- Waardering
- 3.529
dat komt omdat jij alleen maar droomt van een eigen chick
joke bro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat komt omdat jij alleen maar droomt van een eigen chick
joke bro

En lelijk, vergeet dat nietHebben mensen nog niet door dan dat die Brittany gewoon een actrice isLeek me wel duidelijk na deze episode.

[Link niet meer beschikbaar]
Niet werkend filmpje.. of ligt het aan mn telefoon?..

Mensen die dachten dat het de laatste episode zou zijn,weet niet hoe je erbij komt maar na deze episode blijkt er nog een te komen dus...Nog helemaal niet over bro's!
Season 4 Episode 9:http://www.fileserve.com/file/sxQVTwF (direct download) & http://www.filesonic.com/file/2254744514 (Direct download)
Mensen die dachten dat het de laatste episode zou zijn,weet niet hoe je erbij komt maar na deze episode blijkt er nog een te komen dus...Nog helemaal niet over bro's!

.Ook super belachelijk dat als Ronnie zijn stem een beetje verhoogd,dat ze weer meteen moet beginnen zeiken...Dear god! Alsof we soms nog niet genoeg gezeur van onze eigen vrouwen hebben in België/Nederland,wachten we nu ook nog eens elke week op Jersey Shore om het nog eens op TV te kunnen zien bij een ander! 
Thx for the karma! Na hem gezien te hebben vond ik hem ook niet zo goed. Nu lijkt er echt geacteerd te worden. En wat doet doe Mike zo raar man,beetje psycho gast zoals hij zich gedraagd dit seizoen. Ik vind het maar een rare vent geworden.... Eerste seizoenen was hij lekker actief altijd bezig, maar nu.... Eerst hadden we het Sammie drama,ben blij dat die al gestopt is met haar "Stap it!" Nu hebben we dan weer Snooki "I dont deserve this!" Neen,je verdient het eigenlijk niet...nadat je met Vinnie en Deena ff hebt liggen likken e.d. in bed en je met je benen open in de club zat te draaien....Ook super belachelijk dat als Ronnie zijn stem een beetje verhoogd,dat ze weer meteen moet beginnen zeiken...Dear god! Alsof we soms nog niet genoeg gezeur van onze eigen vrouwen hebben in België/Nederland,wachten we nu ook nog eens elke week op Jersey Shore om het nog eens op TV te kunnen zien bij een ander!
![]()