AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Hebben mensen nog niet door dan dat die Brittany gewoon een actrice is??? Leek me wel duidelijk na deze episode.

lelijk?
erica-brittany-08161101.jpg

haha

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Niet werkend filmpje.. of ligt het aan mn telefoon?..

pff wanne jankerd die snooki,begin er nu wel beetje genoeg van te krijgen

Mensen die dachten dat het de laatste episode zou zijn,weet niet hoe je erbij komt maar na deze episode blijkt er nog een te komen dus...Nog helemaal niet over bro's!
Season 4 Episode 9:http://www.fileserve.com/file/sxQVTwF (direct download) & http://www.filesonic.com/file/2254744514 (Direct download)

Dat was een grapje omdat iemand zei pff overdreven reacties, uit italië worden gekicked door een auto-ongelukje.

Thnx for link, karma.

[Link niet meer beschikbaar] hier de episode link.

[Link niet meer beschikbaar] hier de episode link.

en hier nog andere stream link:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 16:55 ----------

Mensen die dachten dat het de laatste episode zou zijn,weet niet hoe je erbij komt maar na deze episode blijkt er nog een te komen dus...Nog helemaal niet over bro's!

Knap dat je mn grapje nu door hebt! :D

dat gejank van sn00ki hebben we nou ook wel gezien zeg...
moet je maar niet zo dronken worden dom wijf

deena zwanger?!:roflol:

Jersey shore heeft zijn hoogste tijd gehad, die laatste episodes waren echt belachelijk slecht

Thx for the karma! Na hem gezien te hebben vond ik hem ook niet zo goed. Nu lijkt er echt geacteerd te worden. En wat doet doe Mike zo raar man,beetje psycho gast zoals hij zich gedraagd dit seizoen. Ik vind het maar een rare vent geworden.... Eerste seizoenen was hij lekker actief altijd bezig, maar nu.... Eerst hadden we het Sammie drama,ben blij dat die al gestopt is met haar "Stap it!" Nu hebben we dan weer Snooki "I dont deserve this!" Neen,je verdient het eigenlijk niet...nadat je met Vinnie en Deena ff hebt liggen likken e.d. in bed en je met je benen open in de club zat te draaien...:rolleyes: .Ook super belachelijk dat als Ronnie zijn stem een beetje verhoogd,dat ze weer meteen moet beginnen zeiken...Dear god! Alsof we soms nog niet genoeg gezeur van onze eigen vrouwen hebben in België/Nederland,wachten we nu ook nog eens elke week op Jersey Shore om het nog eens op TV te kunnen zien bij een ander! :D

Thx for the karma! Na hem gezien te hebben vond ik hem ook niet zo goed. Nu lijkt er echt geacteerd te worden. En wat doet doe Mike zo raar man,beetje psycho gast zoals hij zich gedraagd dit seizoen. Ik vind het maar een rare vent geworden.... Eerste seizoenen was hij lekker actief altijd bezig, maar nu.... Eerst hadden we het Sammie drama,ben blij dat die al gestopt is met haar "Stap it!" Nu hebben we dan weer Snooki "I dont deserve this!" Neen,je verdient het eigenlijk niet...nadat je met Vinnie en Deena ff hebt liggen likken e.d. in bed en je met je benen open in de club zat te draaien...:rolleyes: .Ook super belachelijk dat als Ronnie zijn stem een beetje verhoogd,dat ze weer meteen moet beginnen zeiken...Dear god! Alsof we soms nog niet genoeg gezeur van onze eigen vrouwen hebben in België/Nederland,wachten we nu ook nog eens elke week op Jersey Shore om het nog eens op TV te kunnen zien bij een ander! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee maar je hebt wel gelijk

Snooki is TE irritant gewoon! En Mike is zwaar aan de drugs ofzo... Misschien moet hij wel zo'n typetje spelen van MTV..

volgende ep weer spektakel

Wat een k*t wijfen :roflol:

Vooral snook, aandachts trut dat het is.

Terug
Naar boven