MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Wat is snookie fokking irritant in deze aflevering! gaat helemaal nergens over :P

Snituation is ook een hond zeg :roflol:

Hoelaat is deze shit op mtv dan?

Eerste keer dat ik in een episode van JS heb gespoeld. Gelukkig saved Mike weer the day door er wat actie in te gooien. Je kunt zeggen van die dude wat je wilt maar hij draagt die show echt zo een beetje in zijn eentje. Elke show met veel Mike footage is entertainment, weinig Mike footage is boring.

Nicole is een ****ing sloptard:roflol:

JS begint boring te worden helaas..

Eerste keer dat ik in een episode van JS heb gespoeld. Gelukkig saved Mike weer the day door er wat actie in te gooien. Je kunt zeggen van die dude wat je wilt maar hij draagt die show echt zo een beetje in zijn eentje. Elke show met veel Mike footage is entertainment, weinig Mike footage is boring.
Af en toe loopt hij erbij als hij een figuur is met down syndroom ofzo.
Raar mannetje. Vanaf seizoen 1 vond ik hem al iets raars hebben..
Down syndroom ofzo

Af en toe loopt hij erbij als hij een figuur is met down syndroom ofzo.
Raar mannetje. Vanaf seizoen 1 vond ik hem al iets raars hebben..
Down syndroom ofzo

Dat heb ik soms ook met hem. Hij heeft egt meerdere persoonlijkheden. Ik snap niet dat Ronny hem nog nooit een paar goede stoten heeft gegeven.

Lol, Mike wordt met de aflevering gestoorder, wat is er met die gast:roflol: Snooki trouwens ook..

mike is kung fu panda :D

Begint echt saai te worden, vroeger keek ik ernaar uit. Nu is het toevallig ff kijken als ik er aan denk.

damn plak snooki dr mond af ofzo wat een teringgezeik en gehuil

Als een h**r je k*t flashen in een club, met wijven de hele avond liggen te likken en dan nog iemand nken.
Maar anderen zijn alles schuld en als je de waarheid krijgt gezegd is iemand anders de boosdoener. Waar gaat deze show nog überhaupt over?

Saaie afleveringen idd, heb ook weinig meer gelachen om MVP wat in de eerste seizoenen wel iedere keer was,. Italie is achteraf ook niet zo'n goed idee aangezien ze eigenlijk alleen maar met elkaar rondhangen omdat ze de rest niet verstaan. En we weten wat er gebeurd als ze teveel met elkaar rondhangen.......

Lol, Mike wordt met de aflevering gestoorder, wat is er met die gast:roflol: Snooki trouwens ook..

Ik vind het voorral mooi dat sinds hij met ronny heeft "gevochten" hij opeens lijkt te denken dat hij een vechterbaas is. Toen die gionni bij Snookie kwam was hij tijdens het uitgaan opeens in karate modus.

Mike is op zich Baas alleen the fame en de coke hebben hem wel een beetje weird gemaakt. Vooral bij The Roast kwam hij krom gebogen als een chimpansee binnengelopen en die suffe zonnebril moet hij nu echt eens afzetten. voor de rest MIKE FTW, zonder die gast is er helemaal geen reet meer aan.

Mike is op zich Baas alleen the fame en de coke hebben hem wel een beetje weird gemaakt. Vooral bij The Roast kwam hij krom gebogen als een chimpansee binnengelopen en die suffe zonnebril moet hij nu echt eens afzetten. voor de rest MIKE FTW, zonder die gast is er helemaal geen reet meer aan.

Hoe weet je dat hij aan de sos zit?

En je merkt het gewoon in z'n gedrag, aggressief zonder reden, raar doen tegen iedereen zogenaamd verlief Snooks enzo
Hopelijk wordt het laatste seizoen weer in Jersey nog een beetje leuk

Terug
Naar boven