MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Ik snap echt niet waarom dat wijf (''sweetheart'') in aflevering 2 voor ronniej gaat, situation is veel lauwer...

Payback , the situation had 'afgedaan' bij haar toen hij in de hot tub kroop. En dat merk je direct aan Sammy , die haar eigen gezicht wou redden en daarom de andere alfa male opzoekt.

Haha , hoop echt dat Ronnie het eindelijk heeft ingezien en z'n ""10"" links laat liggen en z'n 'first and only rule' toepast in het tweede seizoen.

Payback , the situation had 'afgedaan' bij haar toen hij in de hot tub kroop. En dat merk je direct aan Sammy , die haar eigen gezicht wou redden en daarom de andere alfa male opzoekt.

Haha , hoop echt dat Ronnie het eindelijk heeft ingezien en z'n ""10"" links laat liggen en z'n 'first and only rule' toepast in het tweede seizoen.

Hahah ik hoop het ook. Wat een mietje met zo'n goed fysiek. Die gast moet gewoon helemaaallll los gaan.

Ja dat is wel waar ja...

als ik jouw was zou ik me toch s laten nakijken hoor Jezit, jij overdrijft toch wel wat met die aflevering , get a life man....
Je bent nog erger dan n oma die verslaafd is aan "the bold and the beautifull"

Helaas is dit onmogelijk, Ronny heeft de smaak van Sammy dr p*ssy juice te pakken. Zeer verslavend goedje voor Ron.

Prachtige serie :p Ben benieuwd naar seizoen 2.

Maar in "the reunion" zegt "the situation" zoiets van: Dat hij die Angelina ook gehad heeft?
En daar zegt die Angelina niks op? Is dit sneaky gebeurd?>

Of ik heb ik dit verkeerd begrepen?

dat was voor dat de show was begonnen, ze kenden elkaar vanuit het uitgaansleven, wonen toch allemaal in hetzelfde hol

wow die kop, zijn dat moedervlekken of puisten op die situation, wie heeft er nou puisten op zn hoofd onder zn haar lol

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Binnenkort komt Sitch ook met zijn eigen geurtje!

[Link niet meer beschikbaar]

Posted 5/18/10 1:21 pm ET by [Link niet meer beschikbaar] in [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

I've never personally had the pleasure of smelling Mike "The Situation," but if I had to guess the cacophony of aromas hovering around him at any given time, I'd go with a mixture of Acqua Di Gio cologne, Hawaiian Tropic tanning oil and Icy Hot for [Link niet meer beschikbaar].

It's a good thing I'm not in the perfume business, because the aforementioned scent is probably a deadly combo. You know who reportedly is in the biz, though? Yup, you guessed it -- The Situation.

In an interview with RadarOnline.com, his brother, Mark Sorrentino, said, "[Mike] even has a cologne coming out before the holiday that has a unique name and captures his swagger. Both women and men are going to love it." We don't know much else about it right now, but if his body isn't plastered all over the bottle like our pretty pic, then we're not interested!

als ik jouw was zou ik me toch s laten nakijken hoor Jezit, jij overdrijft toch wel wat met die aflevering , get a life man....
Je bent nog erger dan n oma die verslaafd is aan "the bold and the beautifull"
laat die jongen man hij is pas 19... toen ik 19 was keek ik ook naar dit soort mensen op alhoewel ik het ook een klein beetje vind doorschieten (sorry jezit ;))

Terug
Naar boven