AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
heeft ook geposeerd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand een goeie torrent om alles in één keer af te halen?

Thanks ;)

Kusje en bedankt

...

Laatst bewerkt:
The Situation maakt gewoon heel die serie, zonder hem zou er echt geen drol aan zijn.

Meest legendarische quote:

"Everybody loves the situation. And if you don't love the Situation, I'm gonna make you love the Situation." :roflol:

..

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Er wordt gezegd dat Angelina weer weg is uit (het tweede seizoen) van Jersey Shore.
Een bron zegt:
“She hasn’t been seen entering or leaving the Miami’s Jersey Shore home in almost two weeks…the cast despises her and can’t understand why she’s back. In fact, one of the cast members said that the show didn’t even take off until she left and she still wants credit for being part of the cast.”

Hebben ze dan weer de oude cast gebruikt?

Zelfde cast of niet als er een 2e seizoen komt ga ik weer kijken. Zelden zo gelachen.

echt een kneus die kerel. en hij krijgt een eigen serie?

Only god can judge me. lipgloss:roflol:

kneus zeker maar toch best respect voor zijn fysiek kijk wat een dikke pad het was...

Ja en dat is enkel positief voor mij , mss 1 of 2 deruit maar de meeste moeten ze behouden.

Ja Snickers en Angelina eruit, en dan de rest behouden en twee nieuwe. Al vind ik het sowieso goed, zolang Pauly D, Mike en JWOWWW :heart: erin zitten.. :)

waarom zoekt die kale ecto nou ruzie met die brede mooibooy?
Enne hoe gaat het verder?komen zn maatjes ook nog slaan?

---------- toegevoegd om 18:08 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

wy not?
-best goede shape
-best mooie vrouwen
-best wel geld(?)

dat je dan uitgelachen word op een "bodybuild"forum neem ik dan wel op de koop toe.

+1

grappig hoe

1) de meesten hier minder buff zijn(als je toch zo je mannelijkheid wilt vergelijken. Ik vind dat vrij zielig en teken van een zwak ego)
2) die gasten er schijt aan hebben wat ander kerels van hun denken. Ze weten toch dat ze beter scoren bij de wijven.
3) ze meer wijven nken per maand dan de meesten hier in heel hun leven.
4) weer het "geen benen trainen"-verhaaltje van dbb waar geen enkel wijf een **** om geeft en wat hier altijd aangehaald wordt als ze weten dan ze naar een meer alpha-man kijken, en om hem te proberen neer te halen. Weer een teken van zwak ego.

Dus doe maar jongens, ga nog wat je buffe benen trainen om andere gasten te imponeren. Totaal niet gay.

100 % mee eens:D

Terug
Naar boven