Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ik heb gelukkig niet die koorknaap als ultieme droomdoel.

Oh ok dus iemand die dat misschien wel heeft moet volgens jouw denkniveau wel een homo zijn en gediscrimineerd worden.. anyway laten we maar weer back on topic gaan dit topic is te hard om jouw onzin teveel aandacht te schenken..

Situation is gewoon de man jullie zijn jaloers dat jullie zelf niet zo'n fysiek hebben...

Whaha situation is gewoon ****it episch. Zou ik als hem willen zijn? Nee. Vind ik het lachen om hem bezig te zien? Zeer zeker!

Jou neem ik sowieso al niet serieus meer want jij komt hier in dit topic toch alleen maar om te haten.

Voor de rest, Mike is zeer zeker een bodybuilder, en wat ik ook al eerder zei, ook goed in verhouding. Natuurlijk kan iedereen zien dat zijn benen minder gespierd zijn dan dat zijn bovenlichaam is, maar in mijn ogen is hij niet uit verhouding. Het is juist mooi dat zijn bovenlichaam er zo beter uitspringt. Stop hating guys ooit zullen jullie ook inzien dat Sitch gewoon la bomba is!

kom op gozer zie je nou niet dat het uit verhouding is en dan zeik ik echt niet op zijn benen.
hij heeft zo'n mini frame totaal geen rug wijdte, te grote armen waarvan ik me geld wil inzetten dat daar synthol in zit en geen ronde schouders niks.

pluspunt wat ik wel van em vind is zijn buik en borst en natuurlijk zijn lage vet% maar dat is dan ook alles ook. Maar goed de buitenmens zouden zeggen wat een ****ing grote beest maar mensen die wat langer in de bb wereld zitten zouden zeggen ga is rug en schouders deftig traine

Oh ok dus iemand die dat misschien wel heeft moet volgens jouw denkniveau wel een homo zijn en gediscrimineerd worden.. anyway laten we maar weer back on topic gaan dit topic is te hard om jouw onzin teveel aandacht te schenken..

Situation is gewoon de man jullie zijn jaloers dat jullie zelf niet zo'n fysiek hebben...

Is het je moeder of zo dat je hem zo verdedigt?

:roflol: mong*len zoals jij zijn zeer zeldzaam, mag ik je in mn kelder opsluiten en je observeren?

Wat zijn de meeste bodybuilders toch zielig eigenlijk als je zo de reacties altijd ziet. Zielig volk.:roflol:

Altijd maar kijkend vanuit bb-perspectief.

Hey BambinoMinchia,

Vertel eens wat meer over jezelf. Trainingservaring, stats, doelen? Je hebt je toch niet speciaal geregistreerd voor dit topic?

Hey BambinoMinchia,

Vertel eens wat meer over jezelf. Trainingservaring, stats, doelen? Je hebt je toch niet speciaal geregistreerd voor dit topic?

Jawel ik heb me speciaal geregistreerd om in dit topic op The Situation te kunnen geilen.

Kijk hoeveel haters er zijn binnen no time beter gaan jullie trainen om zo'n fysiek als Sitch te krijgen..

Jawel ik heb me speciaal geregistreerd om in dit topic op The Situation te kunnen geilen.

Kijk hoeveel haters er zijn binnen no time beter gaan jullie trainen om zo'n fysiek als Sitch te krijgen..

Hoezo haters? Ik vind hem hilarisch in de serie, maar dat neemt niet weg dat zijn proporties niet helemaal goed zijn. Als hij een shirt draagt is het net een ecto met opgepompte armen.

Hoezo haters? Ik vind hem hilarisch in de serie, maar dat neemt niet weg dat zijn proporties niet helemaal goed zijn. Als hij een shirt draagt is het net een ecto met opgepompte armen.

Oh daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het juist hard.

Anyway alsnog mijn stats:

BP: 150
DL: 200 (stiff legged)
SQ: - (doe ik niet)

1.80
87 kg

Ik train trouwens al vijf jaar, het eerste jaar alleen niet erg serieus. Mijn doel is eerlijk gezegd om een soortgelijk fysiek te krijgen als The Situation.

1.80
87 kg

Ik train trouwens al vijf jaar, het eerste jaar alleen niet erg serieus. Mijn doel is eerlijk gezegd om een soortgelijk fysiek te krijgen als The Situation.
Wel netjes, waarom squat je niet?

omgg stelletje slikkers, ontopic please wtf is dit oma geloer

He is trollin

Inderdaad ontopic maar weer na dat domme geouwehoer hiero...

Pauly D is ook lekker bezig in season 2 hij heeft een meisje gedumpt voor haar beste vriendin!

It only seems like yesterday that Pauly D was Mike “The Situation’s” wingman in the first season of Jersey Shore. My how times have changed --and RadarOnline.com exclusively learned that Pauly D has his hands full with in the second season with Miami girls.

“I thought we really hit it off and then at the very end of the night he left me and walked out with my friend.” a club-goer told our source. “We danced and drank and talked and just had a great time, I really liked him.”

Pauly D has definately become a ladies man and has his pick of girls in the second season of Jersey Shore. This recent outing was no different; unfortunately one girl left the club with a broken heart.

“She felt really sad because she thought their evening together meant something.” our source told us of the heart broken girl.

1.80
87 kg

Lijkt me dat je al zo fysiek hebt met een bp van 150, in ieder geval wel de borst.

damn die mother****er van een mike krijgt wel veel chicks (ben bij afl. 5). hij heeft alleen geen geluk met de vriendinnen, elke keer is er weer iemand die het voor hem verknalt.

damn die mother****er van een mike krijgt wel veel chicks (ben bij afl. 5). hij heeft alleen geen geluk met de vriendinnen, elke keer is er weer iemand die het voor hem verknalt.

niet moeilijk ,soort zoekt soort , hij mag ze hebben van mij , zo'n afgerakkerde sl*tten die op alleman kruipen

Terug
Naar boven