AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Kan iemand download link geven

je kan me bedanken door op het weegschaaltje (linksonder) te klikken ;)

nou je het zegt... mike's armen zagen er nooit al echt normaal uit, alleen ik dacht dat dat aan de bi/tri ratio lag :D

oupcbc.gif

Half reps bro... en wie bencht er nou met MET STRAPS.

ik betwijfel het hoor die ronnie.. dat is geen puur natuur .. ik hoorde dat deze man veel puntjes achtige plekjes op zn rug zou hebben , en dat waren geen eiwitjes

ik betwijfel het hoor die ronnie.. dat is geen puur natuur .. ik hoorde dat deze man veel puntjes achtige plekjes op zn rug zou hebben , en dat waren geen eiwitjes
obvious aas idd

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:47 ----------

Idd Half-Reps :roflol: en idd zie bijna nooit iemand banken met straps :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:44 ----------

Idd :) thats the spirit!:1e:
iron mind ! :D

ja je bedoelt mike neem ik aan? daar ging het over namelijk :P

Zn armen lijken ook totaal neit droog. alleen maar groot
mike-the-situation-sorrentino-435.jpg
mike niet perse, ik bedoelde eerder DE synthol bicep kerel. die heeft precies 2 giant tumors aan armen. mike heeft gewoon geen voorarmen, te grote biceps, heel smalle nek, geeneens de situation sixpack waar ie altijd onozel mee staat te showen. totaal uit verhouding gewoon

mike niet perse, ik bedoelde eerder DE synthol bicep kerel. die heeft precies 2 giant tumors aan armen. mike heeft gewoon geen voorarmen, te grote biceps, heel smalle nek, geeneens de situation sixpack waar ie altijd onozel mee staat te showen. totaal uit verhouding gewoon

zn nek maakt het 't minst natuurlijk indd

komen er nog nieuwe afleveringen,,,keek heel graag naar die onzin maar nu kots ik ze uit want kijk nog dezelfde afleveringen als 5 jaar geleden.

Terug
Naar boven