H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Is al bezig , wordt in Amerika uitgezonden. Eerste episode is al te downloaden
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik vraag me serieus af of mike synthol in zn armen spuit. ze kloppen idd voor geen meter meer
ewww syntholDenk het wel, met zijn vp zouden zijn armen ook droger moeten staan. Vooral in vorige seizoenen waar hij nog droger stond.
nasty foto's daarvan gezien 
die ene kerel met die lelijke monsterbiceps is echt sick. precies 2 grote tumors
Idd 2 van die kenkergrote abcessen op je arm en er nog trots op zijn ookdie ene kerel met die lelijke monsterbiceps is echt sick. precies 2 grote tumors
rare mensen... proud 2 be naturel 
idd, zal wel aan het niveau liggenIdd 2 van die kenkergrote abcessen op je arm en er nog trots op zijn ookrare mensen... proud 2 be naturel
![]()
yapp i'm proud being natural
ben je ook veel trotser op je resultaat 
Idd Half-Reps
en idd zie bijna nooit iemand banken met straps 
Iddidd, zal wel aan het niveau liggenyapp i'm proud being natural
ben je ook veel trotser op je resultaat
![]()
thats the spirit!
obvious aas iddik betwijfel het hoor die ronnie.. dat is geen puur natuur .. ik hoorde dat deze man veel puntjes achtige plekjes op zn rug zou hebben , en dat waren geen eiwitjes
iron mind !Idd Half-Repsen idd zie bijna nooit iemand banken met straps
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:44 ----------
Iddthats the spirit!
![]()

ja je bedoelt mike neem ik aan? daar ging het over namelijkdie ene kerel met die lelijke monsterbiceps is echt sick. precies 2 grote tumors

idd brah

mike niet perse, ik bedoelde eerder DE synthol bicep kerel. die heeft precies 2 giant tumors aan armen. mike heeft gewoon geen voorarmen, te grote biceps, heel smalle nek, geeneens de situation sixpack waar ie altijd onozel mee staat te showen. totaal uit verhouding gewoonja je bedoelt mike neem ik aan? daar ging het over namelijk
Zn armen lijken ook totaal neit droog. alleen maar groot
![]()
mike niet perse, ik bedoelde eerder DE synthol bicep kerel. die heeft precies 2 giant tumors aan armen. mike heeft gewoon geen voorarmen, te grote biceps, heel smalle nek, geeneens de situation sixpack waar ie altijd onozel mee staat te showen. totaal uit verhouding gewoon