Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

mike niet perse, ik bedoelde eerder DE synthol bicep kerel. die heeft precies 2 giant tumors aan armen. mike heeft gewoon geen voorarmen, te grote biceps, heel smalle nek, geeneens de situation sixpack waar ie altijd onozel mee staat te showen. totaal uit verhouding gewoon
Je bedoelt Greg Valentino ofzo?
valentino.jpg

Ja mike heeft weinig meer aan zn lichaam gedaan sinds seizoen 4 heb ik het idee

moet zeggen dat de eerste ep wel weer best leuk is.. mike is weer the instigation :D

edit: hahahahaha you got your metrocard so everybody can rider

Laatst bewerkt:
Sinds seizoen 4? seizoen 5 sluit meteen aan op seizoen 4 hoor

BobbyV volgens mij wordt onderstaand filmpje bedoeld met die 'typische synthol gast':

http://www.youtube.com/watch?v=iduFheY-z34

Verder was het een vermakelijke aflevering, wat mij betreft Vinny en Snooki eruit en The Unit en Ryder als nieuwe castleden :D

Die Roger blijft ook wel een chille kerel btw, nooit echt veel drama tussen Jenni en hem.

BobbyV volgens mij wordt onderstaand filmpje bedoeld met die 'typische synthol gast':

http://www.youtube.com/watch?v=iduFheY-z34

Verder was het een vermakelijke aflevering, wat mij betreft Vinny en Snooki eruit en The Unit en Ryder als nieuwe castleden :D

Die Roger blijft ook wel een chille kerel btw, nooit echt veel drama tussen Jenni en hem.
o kan ook
Ja Roger is volgens mij nog wel echt eens serieus chille pik met wie je wel een biertje zou kunne tappe.

Wanneer komt dat nieuwe seizoen nou op MTV?

Wanner komt ep2, vrijdag toch? Ben een btje et overzicht kwijt. The unit wel goed droog fysiek maar niet echt mooie vormen vind ik.

Op tv toch? Hoe laat? Ik zit telkens te wachten maar mis het aldoor:mad:

Downloadn bro, tv zijn ze pas net in Italy ofzo :p

Btw snooki heeft SWS met mike gedoet, overduidelijk gewoon. Die Jionni is een fcking trieste beta c*nt, wat hij allemaal pikt is onvoorstelbaar

Btw snooki heeft SWS met mike gedoet, overduidelijk gewoon. Die Jionni is een fcking trieste beta c*nt, wat hij allemaal pikt is onvoorstelbaar
woah mike is being so nice to me tonight

Mike probeert de engel te zijn door te doen alsof hij de good guy is en unit the snitch, maar hij baalde wel vet hard toen snooki haar excuses aanbood, mike is echt en rat. Maar daarom issie zo geniaal xD

Zij is zijn ticket naar succes. Mag het nep zijn, maar hij pikt het net zo lang totdat hij bij mtv zijn eigen contract krijgt.

Mike probeert de engel te zijn door te doen alsof hij de good guy is en unit the snitch, maar hij baalde wel vet hard toen snooki haar excuses aanbood, mike is echt en rat. Maar daarom issie zo geniaal xD

Komop is toch terecht dat hij wil dat het uitkomt, die snooki jankt altijd alles bij mekaar maar zelf zit ze gewoon keer op keer fout, Vinny Mike en weetikveel wie nogmeer heeft ze gebangd en die Jionni pikt ook alles :roflol:

Je bedoelt Greg Valentino ofzo?
http://www.mesomorphosis.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/valentino.jpg

Ja mike heeft weinig meer aan zn lichaam gedaan sinds seizoen 4 heb ik het idee
idd ik bedoel greg valentino :D echt lelijk die biceps.. & idd mike is niks of amper gegroeid.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:23 ----------

vandaar dat ze hem ook soms snitchuation noemen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zat afgelopen weekend de uncensored dvdrips van season 4 te kijken uit verveling. Moest wel lachen om Pauly's Ronnie impression :D

tumblr_lsu0hxvORp1qjs9rno1_500.gif

Terug
Naar boven