tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
halve reps ben ik het mee eens, alleen gebruikt hij zijn straps niet. Hij heeft ze alleen om zijn polsen zitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
halve reps ben ik het mee eens, alleen gebruikt hij zijn straps niet. Hij heeft ze alleen om zijn polsen zitten.
Kijk dan nog maar eens goed naar zijn linkerhand, daar zit ie duidelijk ook om de bar heen. Dat ie al dat al überhaupt doet is al genoeg.
Zat afgelopen weekend de uncensored dvdrips van season 4 te kijken uit verveling. Moest wel lachen om Pauly's Ronnie impression
![]()
waar kan je dat kijken ?altijd strijk liggen met die paulyZat afgelopen weekend de uncensored dvdrips van season 4 te kijken uit verveling. Moest wel lachen om Pauly's Ronnie impression
![]()

Misschien deed ie wel strapped Bent Over Rows supersetted with Partial Incline Bench Press
---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 00:08 ----------
ahahahawaar kan je dat kijken ?
Waar kan ik gvd dat nieuwe seizoen zien? Op de amerikaanse mtv site staat se5ep1 maar dat kan weer niet afgespeeld worden, graf zooi.
weet niet of het de goede is, maar hier stream van als het goed is season 5, EP 1
http://jerseyshoreseason5.blogspot.com/p/jersey-shore-season-5-episode-1.html

Waar kan ik gvd dat nieuwe seizoen zien? Op de amerikaanse mtv site staat se5ep1 maar dat kan weer niet afgespeeld worden, graf zooi.