XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

precies groot en droog genoeg voor die domme chicks

Hij heeft blijkbaar ook een hele grote derde been (no homo)

Parsnip :roflol: dat woord vergeet ik nooit meer. Ik baalde laatst dat we geen nederlandse jersey shore hadden... Toen dacht ik ineens ooh wacht: oh oh cherso.... vervolgens schaamde ik mezelf. Niet één ripped dude

Parsnip :roflol: dat woord vergeet ik nooit meer. Ik baalde laatst dat we geen nederlandse jersey shore hadden... Toen dacht ik ineens ooh wacht: oh oh cherso.... vervolgens schaamde ik mezelf. Niet één ripped dude

volgesmij is in nederland het verstand van krachttraining etc. gewoon veel te laag.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 21:28 ----------

ik kijk het nu zonder ondertiteling trouwens, ik ben best goed in engels alleen dat dialect is zo k*t

na een tijdje merkte ik niks meer van dat dialect, wel grappig
die charlotte is wel schattige bish :heart:

die wijven zijn grotere h**ren dan snooki,
is such a thing even possible
yes it is

Heb net de eerste gezien van geordie shore thanks guys dit is een stuk beter.

fak it ik ga het ook allemaal nog een keer opnieuw kijken :roflol:

hier gaat het vechten er tenminste ook echt op

lol, op jay na zijn het gewoon een stelletje ecto's, ik hoop er wel wat beter bij te staan deze zomer

Ik zou toch blij zijn met Gaz' fysiek (en geslachtsdeel) (no homo)

heb je anorexia ofso? zo groot is hij niet, hij heeft alleen een chest. als je nu een beetje goed cut sta je al flink wat groter dan hem volgesmij, ik denk echt niet dat hun meer dan hun lengte -100cm wegen, en dan met 9-10%

Laatst bewerkt:
jezus wat zijn die wijven lelijk zeg, konden ze nou echt niks beters vinden daar in Engeland ?

???

Nee in engeland heb je amper mooie vrouwe

Vicky heeft een k*tkop zeg, helemaal als ze praat

Terug
Naar boven