XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Wat was episode 2 een k*taflevering zeg , pleur vinny , sammi , jwoww eruit en zet the unit erin en 2 andere gekke mokkels.

Zet gewoon de halve cast van Geordie shore erbij en het is feest!

VInny is echt een phaggotboy, snap niet waarom ze hem erin hebben gezet. Sammi en jwow zijn ook ****ing saai, beter idd wat van geordie shore.

volgesmij zijn ze het zat om 3-4 seizoenen lang te moeten doen alsof ze normaal uitgaan en gewoon partyen, terwijl alles gewoon gescript is en overal camera's, bewaking en groupies staan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog nooit van gordie shore gehoord. Is dat net zo leuk? en waar kijken jullie die aflv op welke site?

Het partyen zal indd anders zijn aangezien ze zo bekend zijn, maar een script?

Nog nooit van gordie shore gehoord. Is dat net zo leuk? en waar kijken jullie die aflv op welke site?

Het partyen zal indd anders zijn aangezien ze zo bekend zijn, maar een script?

geordie shore is naar mijn mening extremer.. iedereen doet het maar met elkaar en iedereen heeft elkaars geslachtsdeel wel eens gezien na 2 dagen :p

vinny phaggot, man up b*ch

Famous ppl syndrome die Vinny

en waar kan je jersey shore online kijken?
en waar kan je gordie shore online kijken?

geordie shore is helemaal phaggot

Ik vond de eerste nog wel aardig maar net de 2e gezien en ben er helemaal klaar mee,
Wat een trieste serie zeg.

Geordie Shore is baas man, shiit Jay regelt zoveel chicks

en Gaz is best wel shredded, maar soms ook ecto
tumblr_lpmczqejku1qgi50p.jpg

waar kan je die eps daarvan kijken dan?
ik heb de trailer gezien, die gasten zijn zo phucking dom en die gaz is tenminste wel in verhouding

[Link niet meer beschikbaar]

geordie shore is tientallen keren beter dan jersey shore

ik zit nou eerste ep daarvan te kijken, sommige van die gasten zijn nog best aesthetic

Terug
Naar boven