Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ga em nu kijken, zin in. Denk iig dat nu in seaside wel leuker wordt dan in italy

Meh de 1e aflevering was beter. Nu gaat et weer dezelfde kant op als S4 als ik die vooruitblik zo eens zie. Snooki en deena die zich het leplazerus in zuipen en Mike die buitengesloten wordt terwijl hij juist de show maakt.

Maar iig geen emo vinny meer vanaf nu

Geen samenvattingen pls, zet t dan in een spoiler :p

deena is echt zo fokking lelijk

deena is echt zo fokking lelijk
Klopt, das echt zo een chick die hard moet afvallen, haar extensions uit moet doen en met 150 BAR hogedrukreiniger alle pleuristroep van der gezicht moet spuiten om er nog iets fatsoenlijks van te kunnen maken.

tevens gedraagt ze zich ook als een sneu sletje

Iemand stream?

nvm, ch131 staat ie op.

Laatst bewerkt:
Emo vinny verpest weer alles :mad:

maar hij komt toch gewoon terug binnen een weekje na thuis wat te rusten?
ze doen precies of ze hem voor altijd kwijt zijn als hij et huis verlaat :p

Vinny is echt een p*ssy... met dat gejank. Die moeder veegt z'n reet nog af als het moet.

maar hij komt toch gewoon terug binnen een weekje na thuis wat te rusten?
ze doen precies of ze hem voor altijd kwijt zijn als hij et huis verlaat :p
Ja dat viel me ook op. Vinny gaat lekker naar zn mammi en pappi en na drie dagen is ie dat ook wel weer zat en de 4de dag neemt ie de auto richting SEASIDE HEIGHTS. beetje overdreven allemaal

Word zeker weer hetzelfde als met Sammy. Thuis trekken en hij komt weer terug.

Oprotten met vinny joh, geef mij 50k per afleveringen en ik doe alles voor je :roflol:

Oprotten met vinny joh, geef mij 50k per afleveringen en ik doe alles voor je :roflol:

Hell yeah,

Die gasten hebben het chillste leventje wat je kan hebben.
Leuk huisje aan het strand, elke dag ff gtl'n voor de rest een beetje chillen/eten hele dag... en in de avond lekker feesten en chicks ballen.
Oh oh wat heb je het toch zwaar Vinny, ik zou ook zo snel mogelijk terug naar me mammie willen dan.

Ik hoef daar niet eens een salaris voor te krijgen. :roflol:

Hee, ik voeg me ook in dit gesprek :)

Ik vind het een toffe serie en baal dat ik net seizoen 4 heb afgerond :(.
Alleen ik vroeg me af, doen ze 2 seizoenen per jaar?

Verder vind ik het jammer dat Mike zich zo raar gedraagt en dat er zoveel drama is. Italië was wel de minst leuke trouwens!

En ja ik zou op zich ook wel guido willen zijn, maar ik zou geen troep gebruiken en ik ben een ras echte kaaskop

ze herhalen normaal gesproken seizoenen door de weeks, zaterdag no jersey en zondag de nieuwe afleveringen . maar 4 is net afgelopen dus het duurt nog wel een aantal maanden voordat 5 in nederland te zien zal zijn op de tv , wel kan je ze via internet bekijken

Terug
Naar boven