XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Zal vast wel al gepost zijn, maar dajum die Snooki ziet er lekker uit tegenwoordig :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is gewoon Snookie met 30kg make up nothing special.

Die tweede foto is geshopt. :roflol:

Ik vind het ook niks, zelfs niet die periode dat ze een beetje 'sportiever' oogde toen ze net in Italië waren. Nu ze zwanger is zal het er ook niet veel beter op worden denk ik. Daarnaast bevalt d'r karakter me totaal niet en ze komt wel erg labiel over.. Ben benieuwd hoe lang dat nog goed gaat, aan geld geen gebrek in ieder geval :rolleyes:

Would date
puur voor het geld

[Link niet meer beschikbaar] Here comes, THE SITUATION!:rolleyes: (ze hebben trouwens denk ik zijn naam verkeerd geschreven "the stituation",of het moet zijn superhelden naam zijn ROFL!)

Zou je niet dat PaulyD project in een apart topic kunnen zetten? Heeft niks met jersey shore te maken

Zou je niet dat PaulyD project in een apart topic kunnen zetten? Heeft niks met jersey shore te maken
Eigenlijk wel...en zo word het niet onoverzichtelijk omdat (als ik post toch) ik er telkens bijzet dat het Pauly D project is. Vind het hier prima staan. Heb in het begin ook de vraag gesteld ivm nieuw topic maar kwam geen antwoord op. Deed het langs een kant ook omdat er momenteel toch geen season is om te delen. Dus in afwachting,just enjoy!

The Pauly D project episode4 stream:http://www.putlocker.com/file/41DCB74BD5DBDF15

Laatst bewerkt:
waneer komt seizoen 6 uit?

Als je die snookie lekker vind ben je een r*tard, kijk die lippen ook en haar iq is lager dan dat van mijn kikkervisjes in mijn vijver.

Jwows t**ten lijken elk seizoen te groeien, als het zo blijft doorgaan leiden ze binnekort een eigen leven :p would never hit snooki!

hahaah jerry de bellydancer:roflol:

Terug
Naar boven