- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind haar lelijk en afgrijselijk maar smaken verschillenRemoved.
Ik vind haar een prima lijntje hebben en ook een goed koppie, niets mis mee.

srs word wel uitgemolken zo...Jezus, is er alweer een seizoen 6 in de maak, ik dacht dat ze na seizoen 4 gingen stoppen![]()
Eigenlijk wel...en zo word het niet onoverzichtelijk omdat (als ik post toch) ik er telkens bijzet dat het Pauly D project is. Vind het hier prima staan. Heb in het begin ook de vraag gesteld ivm nieuw topic maar kwam geen antwoord op. Deed het langs een kant ook omdat er momenteel toch geen season is om te delen. Dus in afwachting,just enjoy!Zou je niet dat PaulyD project in een apart topic kunnen zetten? Heeft niks met jersey shore te maken
Het bedrag op haar bankrekening ligt daarentegen wel een stuk hoger dan de kikkervisjes in jouw vijver.Als je die snookie lekker vind ben je een r*tard, kijk die lippen ook en haar iq is lager dan dat van mijn kikkervisjes in mijn vijver.
Haha +1Het bedrag op haar bankrekening ligt daarentegen wel een stuk hoger dan de kikkervisjes in jouw vijver.
Het bedrag op haar bankrekening ligt daarentegen wel een stuk hoger dan de kikkervisjes in jouw vijver.