MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Ik kan er niet inkomen dat bepaalde DBB'ers Snooki zouden doen ???
Wat een degoutant wijf :eek:

Ok, vraagje: ik ben een JS fan van het eerste uur, maar mijn enthousiasme werd met elk seizoen minder. Pauly D is wel duidelijk de meest relaxte dude uit het programma. Moet ik die spinoff gaan kijken? Is het de moeite?

Ok, vraagje: ik ben een JS fan van het eerste uur, maar mijn enthousiasme werd met elk seizoen minder. Pauly D is wel duidelijk de meest relaxte dude uit het programma. Moet ik die spinoff gaan kijken? Is het de moeite?
Ik vind het wel lachwekkend soms. Maar ik vond Jersey ook nog goed omdat ik er niet teveel meer van verwachtte. Weet je,jah het was meer gestaged later on enz enz... ach jah,naar wat kijk ik anders in me vrije uren?:D Maar die van Pauly D vind ik wel goed. Kijk aflevering 1 eens,en gooi je oordeel hier. Zit vaak gewoon stream linkje bij,dus kost geen moeite. Ik post ze ook maar om het topic wat levend te houden tot het nieuwe seizoen terug begint.

Kwam net Mike ze trainingsschema tegen op internet, ja serieus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie alleen een kikker in ijsblokje

Kikker kopieren en nieuwblad openen

Ben wel benieuwd naar ze voeding in ze goede tijd, volgens mij at die knaap nauwelijks carbs.

Ook niet te zien aan ze fysiek dat hij zo veel bicep traint :rolleyes:

Hij traint zn benen dus niet, en wel 7 x zn buik en biceps.... goed schema zeg...
vrag me af het serieus bedoelt is dat schema

Op zijn minst zou je dan triceps trainen voor grote armen:D

shit da een schema moehahahah

iemand stream nieuwe pauly d show?

Iemand een goeie site om jersey shore episodes online te kijken?
Sinds dat anti-pirate gedoe zijn mijn favo sites niet meer beschikbaar.

Ben zo jelly op situation, hele tijd feesten en bieren en alsnog een dikke 8-pack teriwjl ik al mijn koolhydraten probeer te bannen en niets opschiet :(

Ben zo jelly op situation, hele tijd feesten en bieren en alsnog een dikke 8-pack teriwjl ik al mijn koolhydraten probeer te bannen en niets opschiet :(
dikke 8pack? Mis ik iets? of is Mike eindelijk begonnen met trainen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven