WhyAlwaysMe
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic indeed!

Ik vind het wel lachwekkend soms. Maar ik vond Jersey ook nog goed omdat ik er niet teveel meer van verwachtte. Weet je,jah het was meer gestaged later on enz enz... ach jah,naar wat kijk ik anders in me vrije uren?Ok, vraagje: ik ben een JS fan van het eerste uur, maar mijn enthousiasme werd met elk seizoen minder. Pauly D is wel duidelijk de meest relaxte dude uit het programma. Moet ik die spinoff gaan kijken? Is het de moeite?
Maar die van Pauly D vind ik wel goed. Kijk aflevering 1 eens,en gooi je oordeel hier. Zit vaak gewoon stream linkje bij,dus kost geen moeite. Ik post ze ook maar om het topic wat levend te houden tot het nieuwe seizoen terug begint.Sippin on Gin&Juice!Kwam net Mike ze trainingsschema tegen op internet, ja serieus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

usrs?Hij traint zn benen dus niet, en wel 7 x zn buik en biceps.... goed schema zeg...
vrag me af het serieus bedoelt is dat schema
www.watchseries.euIemand een goeie site om jersey shore episodes online te kijken?
Sinds dat anti-pirate gedoe zijn mijn favo sites niet meer beschikbaar.
dikke 8pack? Mis ik iets? of is Mike eindelijk begonnen met trainen?Ben zo jelly op situation, hele tijd feesten en bieren en alsnog een dikke 8-pack teriwjl ik al mijn koolhydraten probeer te bannen en niets opschiet![]()