Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ben zo jelly op situation, hele tijd feesten en bieren en alsnog een dikke 8-pack teriwjl ik al mijn koolhydraten probeer te bannen en niets opschiet :(

Lol zijn fysiek is echt nog k*tter nu... hij heeft ook geen goede rug of traps, typisch een superdude die alleen z'n armen en borst traint. Dat verklaart ook die dikke bijna synthol achtige armen soms, roids+ ****ing veel armen trainen.

dikke 8pack? Mis ik iets? of is Mike eindelijk begonnen met trainen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem je net een foto waar hij het minste scherp staat en waar hij zelfs nog scherper staat dan jij en de meesten op dbb.

En inderdaad de verhoudingen van de spieren kloppen niet. Te veel achterlopende.

Neem je net een foto waar hij het minste scherp staat en waar hij zelfs nog scherper staat dan jij en de meesten op dbb.

En inderdaad de verhoudingen van de spieren kloppen niet. Te veel achterlopende.

Ik pretendeer dan ook geen 8pack te hebben.

Maar goed ik zie graag fotos te gemoed van mike met een 8pack!

Pauly D show

[Link niet meer beschikbaar]

Ik pretendeer dan ook geen 8pack te hebben.

Maar goed ik zie graag fotos te gemoed van mike met een 8pack!

TheSituation.jpg

Astublieft.

Van dat lichaam is niks meer over.

Ze hebben flink lopen knokken zo te lezen!

AMSTERDAM - De mannen van de MTV-serie Jersey Shore zijn betrokken geraakt bij een heftige vechtpartij in een nachtclub.

In de club Bamboo Bar veranderde de sfeer vrijdag van gezellig naar grimmig toen enkele leden van de cast van Jersey Shore het aan de stok kregen met nog vijf onbekende mannen.
"Deze mannen zagen de camera's en begonnen toen de meisjes uit te dagen. Vervolgens vielen ze Ronnie, Vinny, Mike en Pauly lastig", zo legt een bron uit aan US Weekly. "Toen brak de hel los. Het begon als een kleine ruzie, maar het werd een grote knokpartij. Op een gegeven moment waren ze niet alleen met die vijf mannen aan het vechten, maar ook met de beveiligers. En Jenni vocht mee."
Snooki, die in september haar eerste kindje verwacht en niet te zien is in het zesde seizoen van Jersey Shore, was die avond niet van de partij.

http://www.telegraaf.nl/prive/12326311/__Jersey_Shore-sterren_op_de_vuist__.html

Damn dat wil ik echt zien in het nieuwe seizoen!

Khoop dat het echt is en geen reclamestunt of in scene gezet :d

wat een zieligheid snookie een eigen show, thank god for so many ****in idiots.

het is allang niet leuk meer, al die spin offs zijn ook echt te triest, typisch amerikaans, uitmelken to the bone

Ik ga enkel nog Geordie Shore kijken, JS heeft zijn beste tijd wel gehad.

Dit soort series waaronder ook OhOh Cherso valt geeft een beetje de intelligentie van de kijker aan.
Echt triest.

Terug
Naar boven