XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Lijkt me dat je al zo fysiek hebt met een bp van 150, in ieder geval wel de borst.

Ja mijn borst is al wel groot alleen ik wil gewoon mijn armen extra groot krijgen en mijn abs dikker. Mijn rug vind ik misschien al te groot zelfs.

Anyway back on topic Situation is the man hij regelt ook wel lekkere chicks hoor zoals die Braziliaanse en die robbery chick in AC.. en voor de rest is hij niet te kieskeurig om wat minder mooie meisjes te laten schieten die op zijn pad komen.

:roflol: ik ga hier helemaal stuk van het lachen , zo'n serieuze reacies op die aflevering :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

is er eigenlijk geen speciaal forum voor fans van die aflevering :roflol:

Mooi shirtje om in de gym mee rond te lopen :roflol:

426150298v3_240x240_Front_Color-White.jpg

Soaphoeren hier die elke aflevering helemaal gaan analyseren...
Deze serie is gewoon leuk om te kijken voor de normale mens.

Zet gewoon de juiste mensen bij elkaar en laat de tijd het werk doen. Mensen nken, anderen worden jaloers, gaan slaan. Dit is dezelfde formule die al jaren word toegepast vooral op mtv. Real world seizoen 1 t/m 154 anyone?... Dit is hetzelfde maar dan met Guido's. Iedereen vind ze afschuwelijk maar toch kijkt iedereen er heen?

Soaphoeren hier die elke aflevering helemaal gaan analyseren...
Deze serie is gewoon leuk om te kijken voor de normale mens.

Zet gewoon de juiste mensen bij elkaar en laat de tijd het werk doen. Mensen nken, anderen worden jaloers, gaan slaan. Dit is dezelfde formule die al jaren word toegepast vooral op mtv. Real world seizoen 1 t/m 154 anyone?... Dit is hetzelfde maar dan met Guido's. Iedereen vind ze afschuwelijk maar toch kijkt iedereen er heen?

Ok thanks man dan weten wij soaphoeren nu dus ook hoe het eigenlijk allemaal in elkaar zit.. echt top nu kan ik je info verwerken in de analyses.. bedankt!

Dat gevecht in afl. 6 XD Die gozer het het wel verdiend...dom ook om met zo'n beest als Ronnie ruzie te zoeken

ik kijk alleen vanwege snookie. Lekker geil wijfie met dikke tet*en en een iq van een baksteen wat wil je nog meer?

ik kijk alleen vanwege snookie. Lekker geil wijfie met dikke tet*en en een iq van een baksteen wat wil je nog meer?

Ben je echt zo laag gevallen dat jij voor die soort wijven gaat? :rolleyes: what a downie bro. Gast met een redelijk morphing fysiek die deze serie kijkt voor die chiwawa snooki ???

Jammer dat ze ZO klein is , ik dacht dat ze iets van 152-155cm zou zijn. Maar ze is 145cm en dat is toch wel freakishly klein.

Wat zijn de meeste bodybuilders toch zielig eigenlijk als je zo de reacties altijd ziet. Zielig volk.:roflol:

Altijd maar kijkend vanuit bb-perspectief.

+1 vind ik ook... ik worship situation zeker niet maar vind hem gewoon tof... die man ziet er gewoon best ripped uit klaar ! is niet ff in 1 jaartje gedaan.. zijn lichaam heeft wat dingetjes uit proportie wie niet? en dat ****ing trieste gezeik over benen man damn alsof hem het wat kan rotten dat 1 of andere boer in NL achter zijn pc zijn benen niet mooi vind...

je hele leven alleen maar op bb fixeren is ook niet alles... die man lacht zich toch rot

+1 vind ik ook... ik worship situation zeker niet maar vind hem gewoon tof... die man ziet er gewoon best ripped uit klaar ! is niet ff in 1 jaartje gedaan.. zijn lichaam heeft wat dingetjes uit proportie wie niet? en dat ****ing trieste gezeik over benen man damn alsof hem het wat kan rotten dat 1 of andere boer in NL achter zijn pc zijn benen niet mooi vind...

je hele leven alleen maar op bb fixeren is ook niet alles... die man lacht zich toch rot

lol, train dan niet he, ik zou me schamen als ik er zo moest bij lopen

Mike is de man, geniaal

Terug
Naar boven