Rated
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 105
Agree!niet moeilijk ,soort zoekt soort , hij mag ze hebben van mij , zo'n afgerakkerde sl*tten die op alleman kruipen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agree!niet moeilijk ,soort zoekt soort , hij mag ze hebben van mij , zo'n afgerakkerde sl*tten die op alleman kruipen
Lijkt me dat je al zo fysiek hebt met een bp van 150, in ieder geval wel de borst.
Soaphoeren hier die elke aflevering helemaal gaan analyseren...
Deze serie is gewoon leuk om te kijken voor de normale mens.
Zet gewoon de juiste mensen bij elkaar en laat de tijd het werk doen. Mensen nken, anderen worden jaloers, gaan slaan. Dit is dezelfde formule die al jaren word toegepast vooral op mtv. Real world seizoen 1 t/m 154 anyone?... Dit is hetzelfde maar dan met Guido's. Iedereen vind ze afschuwelijk maar toch kijkt iedereen er heen?
Is die ergens in Nederland te verkrijgen dan haal ik hem direct haha.
ik kijk alleen vanwege snookie. Lekker geil wijfie met dikke tet*en en een iq van een baksteen wat wil je nog meer?
what a downie bro. Gast met een redelijk morphing fysiek die deze serie kijkt voor die chiwawa snooki 
Ja mijn borst is al wel groot alleen ik wil gewoon mijn armen extra groot krijgen en mijn abs dikker. Mijn rug vind ik misschien al te groot zelfs.
Ben je echt zo laag gevallen dat jij voor die soort wijven gaat?what a downie bro. Gast met een redelijk morphing fysiek die deze serie kijkt voor die chiwawa snooki
![]()
Dat gevecht in afl. 6 XD Die gozer het het wel verdiend...dom ook om met zo'n beest als Ronnie ruzie te zoeken
Jammer dat ze ZO klein is , ik dacht dat ze iets van 152-155cm zou zijn. Maar ze is 145cm en dat is toch wel freakishly klein.

Wat zijn de meeste bodybuilders toch zielig eigenlijk als je zo de reacties altijd ziet. Zielig volk.
Altijd maar kijkend vanuit bb-perspectief.
+1 vind ik ook... ik worship situation zeker niet maar vind hem gewoon tof... die man ziet er gewoon best ripped uit klaar ! is niet ff in 1 jaartje gedaan.. zijn lichaam heeft wat dingetjes uit proportie wie niet? en dat ****ing trieste gezeik over benen man damn alsof hem het wat kan rotten dat 1 of andere boer in NL achter zijn pc zijn benen niet mooi vind...
je hele leven alleen maar op bb fixeren is ook niet alles... die man lacht zich toch rot
waarom ?? kijk zn vette bicepslol, train dan niet he, ik zou me schamen als ik er zo moest bij lopen
alright we've got a situationlol, train dan niet he, ik zou me schamen als ik er zo moest bij lopen