MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

waarom ?? kijk zn vette biceps :roflol: alright we've got a situation

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen niet trainen, tot daar aan toe, maar als je bovenstaande pic ziet, zie je toch als leek dat er 'iets niet klopt'. Hij moet gewoon zijn schouders en lats bijwerken.

Overigens niets dan respect voor Mike hoor. Tot zijn 27 niets anders gedaan dan gepartyed en chicks gehosseld, en nu 10.000 dollar vragen per optreden. :cool:

'The only thing we care about is gettin' girls & going to the gym.'

deze foto is idd echt te erg :roflol:

MIKE : its kind off hard being the situation but hey, somebody's gotta do it :D

Dat komt omdat jij onzeker bent.

lol ok

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

die foto had je beter niet gepost als fan,hier zie je pas echt goed hoe belachelijk hij eruit ziet, kijk die benen en dat bovenlijf en die onderarmen :roflol: Enige wat getraind is ,zijn de biceps.

[/COLOR]die foto had je beter niet gepost als fan,hier zie je pas echt goed hoe belachelijk hij eruit ziet, kijk die benen en dat bovenlijf en die onderarmen :roflol: Enige wat getraind is ,zijn de biceps.
''als fan'' zo serieus neem ik het ook niet vriend :roflol:...

je kan zeggen wat je wilt... het is gewoon lachen om hem bezig te zien dat is het voor mij meer niet... ik heb gewoon respect voor wat hij doet omdat het eigenlijk best een mong**l is die gewoon vet veel chicks hosselt en grappig is en zichzelf helemaal de bom vind... en ook nog zo'n vage body heeft

iemand die zichzelf ''the situation'' noemt alleen maar chicks regelt op de meest zielige manier en het lukt ook nog en constant zijn abs showt 1 woord RESPECT

Vinny ziet er nog het beste uit van het hele zootje.

hahaha waarom zoveel haat mensen XD

Mike overdrijft wel een beetje soms (ben bij afl. 7). Hij voelt zich echt DE MAN in het huis en dat robbery trick van hem, super lame, maar toch super geniaal XD

Jou neem ik sowieso al niet serieus meer want jij komt hier in dit topic toch alleen maar om te haten.

Voor de rest, Mike is zeer zeker een bodybuilder, en wat ik ook al eerder zei, ook goed in verhouding. Natuurlijk kan iedereen zien dat zijn benen minder gespierd zijn dan dat zijn bovenlichaam is, maar in mijn ogen is hij niet uit verhouding. Het is juist mooi dat zijn bovenlichaam er zo beter uitspringt. Stop hating guys ooit zullen jullie ook inzien dat Sitch gewoon la bomba is!
6a00d83451b8c369e2012876d8a2d5970c-.gif

the situation/mike is een rare.

snap niet wat mensen zo speciaal aan jwow vinden... echt trailer trash man.. heerlijke body heeft ze zeker maarja neptieten maken een hoop goed... die kop is zonder makeup afschuwelijk en dan nog dat schijt golddigger karakter

(check haar oren trouwens eens zijn ook ****ing huge net een kabouter)

zeg niet dat ik haar niet zou palen maar als we het over lekkere wijven op tv hebben dan staat zij zeker ergens onderaan...

als ik mike had geweest had ik haar na die klap helaas niet kunnen laten leven

jwow IMO niks speciaals

Jwow is idd niet bepaald mooi ofzo, maar haar lichaam is gewoon echt ziek. Normaal hou ik niet van grote billen enzo maar bij haar is het gewoon geil.

+ ze is zo geil als boter. Als je ziet hoe ze Pauly half aan het berijden was in een club, damnnn.

Mooi is ze niet echt nee, gewoon een geil wijf.

Terug
Naar boven