AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Die 2 dingen dus geïnstalleerd...

Als ik op download torrent klik opent dit venster:

VLC is niet in staat de structuur van de invoer te herkennen:
De structuur van 'C:\Users\Jonas\Desktop\MTVs_Jersey_Shore_Complete_Season_1_-GPB2008.5309016.TPB.torrent' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Ok dus gedownload met die vuze :D

Als ik bestan aanklik om af te spelen komt er geen beeld...

hmm zo snel gedownload?? hoe groot is het bestand bij je?

is 3,64 gig groot, de map van jersey shore.

Dus die torrent openene met vuze, dan gaat die paar uur downloaden.

Vervolgens kun je map openen en staan er 10 afleveringen in

Laatst bewerkt:
Ow nvm, komt nog :D

Een nieuwe wereld gaat voor mij open :p Merci!

haha :D

mijn vuze staat nog paar uur op, dus zul je van mij probably een stuk downloaden.

Als er nog iets niet duidelijk is, just ask :)

btw, duurt paa ruur, maar is het zeker waard. Genoeg drama en humor om paar afleveringen te vullen :)

Laatst bewerkt:

Hij is toch opgepakt nu door de politie die PBS of heb ik het totaal verkeerd? zijn website (pharmacom) is ook al down. Die AAS documentaire vind ik ook pure bullshit.. ze kennen nog altijd het verschil niet tussen een normale anabolen gebruiker met standaard cycles en een misbruiker van deze anabolen steroiden.

ontopic: bedankt voor die torrent kerels, ga zeker eens van de weekend checken en die ronnie man man :D hilarische gevecht tegen die kerel hahaha en dat wijf da hem zo zeer heeft gedaan aan zen oog.. ik zou haar zo een harde vuist geven manman da wijf durft nog wat amerikaanse trientjes :D

Laatst bewerkt:
haha wacht tot je die snookie bezig ziet, kleine trol brengt iedereen aan het lachen, zeker weten :D

Maar pbs zie ik totaal niet in die reportage, en zit niet vast, want was deze week nog online. Website lijkt wel offline te zijn ik vond hem ook niet

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Jammer dat je via vuze moet kijken.. :S

Wat een onzin idd, al die episodes staan op de site van mtv. Maar blijkbaar mogen we er niet naar kijken.

..

Laatst bewerkt:
Hij is toch opgepakt nu door de politie die PBS of heb ik het totaal verkeerd?

PBS [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dutch Bodybuilder

• , [Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • [Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laatste activiteit: Gisteren 15:06

Denk idd niet dat hij opgepakt is... Ik hoop het althans voor hem, dat hij er geen miserie mee krijgt :)
Laatste tijd klopjacht op AAS in België, om het volk een beetje gerust te stellen moeten ze zich toch ergens mee bezig houden eh...

Tijdje low profile vermoed ik.

Toch respect voor Pauly D & The Situation. Het schijnt dat ze in die paar weken meer dan 30 wijven hebben gehosseld.

Het mooiste van de hele show vind ik nog "the robbery move". Vinny staat eindelijk eens met een wijf te bekken, gaat hij naar de wc. The Situation naar dat wijf toe, pakt haar gelijk op haar bek. Komt Vinny terug met: "Sloppy second" waarop The Situation reageert met: "She left the zero for the hero" :roflol: geweldig!

Mike en Ronnie zoiezo hard aan de testo :D Maar die wijven man fuuuuuuuck zo gare wijven die daar meedoen van karakter dan. Verwende k*t nesten het ergste is die Snooki echt ****ing irritant vinden jullie niet? manman

Mike en Ronnie zoiezo hard aan de testo :D Maar die wijven man fuuuuuuuck zo gare wijven die daar meedoen van karakter dan. Verwende k*t nesten het ergste is die Snooki echt ****ing irritant vinden jullie niet? manman

Eerste 2 afleveringen ofzo is ze wat irritant, uiteindelijk blijkt ze wel fun te zijn.
Had er zelf wat medelijden mee :D

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven