XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Sam is gewoon dom, en Ron is een baas. Lijkt me duidelijk!

idd ronnie is baas :)

Haha en daarna t*ring bezopen bellen dat je der een doorgesmeerd hebt!

The Situation wordt gezicht wodka

Mike Sorrentino, beter bekend als The Situation uit de MTV reality show Jersey Shore, is het nieuwe gezicht van drankfabrikant Devotion. Natuurlijk wordt hij niet het gezicht van een gewone wodka. Deze wodka is verrijkt met proteïnes, zodat de spierbundel in shape blijft.

De wodka bevat caseïne, een dierlijk eiwit dat ook voorkomt in melk. Maar dat staat natuurlijk niet stoer in de discotheek. Volgens Devotion stimuleert het drinken van de wodka de vetverbranding. Caseïne helpt spieren te herstellen en spiermassa op te bouwen, mits in combinatie met training.
Mike ontving een bedrag van $ 400,000 dollar voor het zetten van zijn krabbel onder het contract. Devotion stond erop de gebronsde Italiaan als gezicht voor hun wodka te kiezen, hij is immers de vleesgeworden reclame voor proteïnes én alcohol.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/08/the_situation_wordt_gezicht_wo.html

Zie forum : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/spieropbouwende-wodka-253198/

The Situation wordt gezicht wodka

Mike Sorrentino, beter bekend als The Situation uit de MTV reality show Jersey Shore, is het nieuwe gezicht van drankfabrikant Devotion. Natuurlijk wordt hij niet het gezicht van een gewone wodka. Deze wodka is verrijkt met proteïnes, zodat de spierbundel in shape blijft.

De wodka bevat caseïne, een dierlijk eiwit dat ook voorkomt in melk. Maar dat staat natuurlijk niet stoer in de discotheek. Volgens Devotion stimuleert het drinken van de wodka de vetverbranding. Caseïne helpt spieren te herstellen en spiermassa op te bouwen, mits in combinatie met training.
Mike ontving een bedrag van $ 400,000 dollar voor het zetten van zijn krabbel onder het contract. Devotion stond erop de gebronsde Italiaan als gezicht voor hun wodka te kiezen, hij is immers de vleesgeworden reclame voor proteïnes én alcohol.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/08/the_situation_wordt_gezicht_wo.html

Zie forum : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/spieropbouwende-wodka-253198/
Aha men balle,we got a situation!:eek:

400 dollar? :P

die gasten worden wel echt rijk van zon reality show zeg, 4 ton. poeh.
als ik hem was zou ik gaan sparen omdat niemand hem meer kent over een paar jaar. denk ik.

ben ik de enigste die angelina lekker vind en steeds geiler vind ? of slaat de test nu pas aan bij me :D

ze wordt echt steeds lekkerder

moet je epi 4 maar kijken. :P

that ass van angelina daar wil ik me wel op los gaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar] oh hai

wie zijn dat

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

vond het wel boring, minder sam-ron gezeik pls...

Nieuws

Yoyooo ben ik weer met veel nieuws en pics
Met die alcohol vodka van Sitch was iemand me al voor dus dat hoef ik niet meer te posten..
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Situation heeft in 2010, 5 miljoen dollar verdiend. Hieronder zie je waaraan etc.
Nieuws in de spoiler niet lezen als je het seizoen spannend wil houden.
Er komt een nieuwe castmember genaamd Deena Corstese. En ik denk dat ze ipv Angelina komt omdat ik al een keer eerder gelezen had dat Angelina niet meer gezien werd rondom het huis. Hier wat pics van Deena

Oerlelijke broek trouwens van Sitch. En hier komt ze dronken uit Karma

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is ze met dr ouders (ze lijkt net een langere snooki hiero) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook houdt ze van feesten [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het volgende ook niet lezen als je de serie spannend wil houden
Ronnie wordt dit seizoen ook nog een keer opgepakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals ik al eerder zei wordt Snooki ook opgepakt omdat ze dronken was op straat ofzo, hier een foto van haar op t politiebureau
http://www.youtube.com/watch?v=x-tKpbPFkT4
En ook heeft ze een nieuw Irakees vriendje, niet zo buff als Emilio.

En Vinny krijgt een vriendin in Jersey.

Snooki met een midget, er zit weinig verschil tussen

De cover van de Sitch Fitness dvd

Seizoen 3 wordt gesigned:
Four cast mates of MTV’s hit show Jersey Shore have reached a contract agreement.
“J-Woww, Snooki, Mike The Situation and DJ Pauly D got the deals they asked for,” a source told RadarOnline.com.

While that is good news for the four fan favorites, the remaining three are holding out for a more lucrative financial deal.
“Vinnie, Ronnie and Sammi are still arguing about their contracts and want more money,” said the source.

But the show must go on- even without the trio. This means that MTV has made their final offer and if the three don’t accept, the show will begin shooting without them.
According to RadarOnline.com’s insider: “They just have to agree or MTV is going to move on without them.”

When contacted by RadarOnline.com, an MTV rep said they “don't comment on any contractual negotiations.” However, the rep did say production "is on schedule."
“Everyone is thrilled and ready to go,” our source added. “They are happy MTV came through.”

UPDATE:
MTV has just confirmed what RadarOnline.com reported earlier, that the Jersey Shore cast will be returning for the third season of the reality show.

A spokeperson for the network told RadarOnline.com, "MTV is pleased that the Jersey Shore cast are returning to Seaside Heights to continue production on Season 3.

"Not only have they become a part of the MTV family, but fans worldwide have fallen in love with them."

The second season of the hit show premieres on MTV on July 29.
Update over Deena
Deena blijkt dus een vriendin van Snooki te zijn (check dit filmpje [Link niet meer beschikbaar]). Het filmpje is een introductiefilmpje. En ook is ze net als Snooki denk ik een grote sl*t.
article-0-0A97493F000005DC-602_306x423.jpg

Terug
Naar boven