AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Pfff weer een dikke erbij, lijkt wel Plus markt... werken ook alleen maar dikke wijven

• Like
Waarderingen: tl21
Bedankt voor deze post :P

5 miljoen euro verdienen alleen om wat lol te trappen

waar gaat het heen met de wereld??

Yoyooo ben ik weer met veel nieuws en pics
Met die alcohol vodka van Sitch was iemand me al voor dus dat hoef ik niet meer te posten..
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Situation heeft in 2010, 5 miljoen dollar verdiend. Hieronder zie je waaraan etc.
Nieuws in de spoiler niet lezen als je het seizoen spannend wil houden.
Er komt een nieuwe castmember genaamd Deena Corstese. En ik denk dat ze ipv Angelina komt omdat ik al een keer eerder gelezen had dat Angelina niet meer gezien werd rondom het huis. Hier wat pics van Deena

Oerlelijke broek trouwens van Sitch. En hier komt ze dronken uit Karma

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is ze met dr ouders (ze lijkt net een langere snooki hiero) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook houdt ze van feesten [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het volgende ook niet lezen als je de serie spannend wil houden
Ronnie wordt dit seizoen ook nog een keer opgepakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals ik al eerder zei wordt Snooki ook opgepakt omdat ze dronken was op straat ofzo, hier een foto van haar op t politiebureau

En ook heeft ze een nieuw Irakees vriendje, niet zo buff als Emilio.

En Vinny krijgt een vriendin in Jersey.

Snooki met een midget, er zit weinig verschil tussen

De cover van de Sitch Fitness dvd

Seizoen 3 wordt gesigned:
Four cast mates of MTV’s hit show Jersey Shore have reached a contract agreement.
“J-Woww, Snooki, Mike The Situation and DJ Pauly D got the deals they asked for,” a source told RadarOnline.com.

While that is good news for the four fan favorites, the remaining three are holding out for a more lucrative financial deal.
“Vinnie, Ronnie and Sammi are still arguing about their contracts and want more money,” said the source.

But the show must go on- even without the trio. This means that MTV has made their final offer and if the three don’t accept, the show will begin shooting without them.
According to RadarOnline.com’s insider: “They just have to agree or MTV is going to move on without them.”

When contacted by RadarOnline.com, an MTV rep said they “don't comment on any contractual negotiations.” However, the rep did say production "is on schedule."
“Everyone is thrilled and ready to go,” our source added. “They are happy MTV came through.”

UPDATE:
MTV has just confirmed what RadarOnline.com reported earlier, that the Jersey Shore cast will be returning for the third season of the reality show.

A spokeperson for the network told RadarOnline.com, "MTV is pleased that the Jersey Shore cast are returning to Seaside Heights to continue production on Season 3.

"Not only have they become a part of the MTV family, but fans worldwide have fallen in love with them."

The second season of the hit show premieres on MTV on July 29.

Update over Deena
Deena blijkt dus een vriendin van Snooki te zijn (check dit filmpje [Link niet meer beschikbaar]). Het filmpje is een introductiefilmpje. En ook is ze net als Snooki denk ik een grote sl*t.

Yoyooo ben ik weer met veel nieuws en pics
Met die alcohol vodka van Sitch was iemand me al voor dus dat hoef ik niet meer te posten..

The Situation heeft in 2010, 5 miljoen dollar verdiend. Hieronder zie je waaraan etc.
Nieuws in de spoiler niet lezen als je het seizoen spannend wil houden.
Er komt een nieuwe castmember genaamd Deena Corstese. En ik denk dat ze ipv Angelina komt omdat ik al een keer eerder gelezen had dat Angelina niet meer gezien werd rondom het huis. Hier wat pics van Deena

Oerlelijke broek trouwens van Sitch. En hier komt ze dronken uit Karma

Hier is ze met dr ouders (ze lijkt net een langere snooki hiero) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook houdt ze van feesten [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het volgende ook niet lezen als je de serie spannend wil houden
Ronnie wordt dit seizoen ook nog een keer opgepakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals ik al eerder zei wordt Snooki ook opgepakt omdat ze dronken was op straat ofzo, hier een foto van haar op t politiebureau

En ook heeft ze een nieuw Irakees vriendje, niet zo buff als Emilio.

En Vinny krijgt een vriendin in Jersey.

Snooki met een midget, er zit weinig verschil tussen

De cover van de Sitch Fitness dvd

Seizoen 3 wordt gesigned:
Four cast mates of MTV’s hit show Jersey Shore have reached a contract agreement.
“J-Woww, Snooki, Mike The Situation and DJ Pauly D got the deals they asked for,” a source told RadarOnline.com.

While that is good news for the four fan favorites, the remaining three are holding out for a more lucrative financial deal.
“Vinnie, Ronnie and Sammi are still arguing about their contracts and want more money,” said the source.

But the show must go on- even without the trio. This means that MTV has made their final offer and if the three don’t accept, the show will begin shooting without them.
According to RadarOnline.com’s insider: “They just have to agree or MTV is going to move on without them.”

When contacted by RadarOnline.com, an MTV rep said they “don't comment on any contractual negotiations.” However, the rep did say production "is on schedule."
“Everyone is thrilled and ready to go,” our source added. “They are happy MTV came through.”

UPDATE:
MTV has just confirmed what RadarOnline.com reported earlier, that the Jersey Shore cast will be returning for the third season of the reality show.

A spokeperson for the network told RadarOnline.com, "MTV is pleased that the Jersey Shore cast are returning to Seaside Heights to continue production on Season 3.

"Not only have they become a part of the MTV family, but fans worldwide have fallen in love with them."

The second season of the hit show premieres on MTV on July 29.
Goed nieuws worden dus knallende afleveringen!:D

Ach je las toch ook eerst dat die Jeroen van der Boom in zijn topjaren bijna een miljoen aan alleen zijn snabbels verdiende.

@Situation, thanks voor de update. Denk dat het alleen maar bergafwaarts gaat. Vond seizoen 1 nog het leukste, seizoen 2 is alleen maar gezeik gebeurt amper wat.

Lol de nederlandse versie van "Jersey Shore"

Info:
http://www.hyves.nl/interest/12417307/Tv_programma_s_Reality_Oh_Oh_Cherso/

In ‘Oh Oh Cherso’ zien we hoe acht bloed-eigenwijze, jonge, ras-hagenezen een zomer lang hun uiterste best doen om Chersonissos, op het zonnige Griekse Kreta, te veroveren.

Daarbij delen ze lief en leed in hun luxe villa, halen ze de mooiste grappen uit, werken ze zich uit de naad, feesten ze tot ze erbij neervallen en leren ze vakantieparadijs Chersonissos op hun duimpje kennen.

De cast bestaat uit eigenzinnige en typische Hagenezen die garant staan voor heel veel echte Haagse humor, verbazing, passie, ruzie, en veel plezier.

Vanaf 2 september zullen onze zonnebankbruine Hagenezen onze harten veroveren en 10 weken lang iedereen versteld doen staan met hun belevenissen in ‘Oh Oh Cherso’.
http://www.youtube.com/watch?v=tOT2tG1whkU&feature=player_embedded

+ Promo

Edit:

Cast:
Barbie Samantha:

Elize:

Bibi weet niet zeker

Roos

Robert
Vincent
Joey
Tony

omg

Niks met jersey shore/guido's te maken. Dat zijn gewoon Haagse paupers.

AHAHHA die blonde ken ik via via ze werd destijd gepakt door een groep mocros ahhahahahh hoe lauw gek

wanneer komt dit op tv?

Je zal deze mong*len maar als voorbeeld hebben.

Hahaha t*ring :roflol:

AHAHHA die blonde ken ik via via ze werd destijd gepakt door een groep mocros ahhahahahh hoe lauw gek

wanneer komt dit op tv?

Vanavond als het goed is. Dacht om 9 uur, but i'm not sure.

dit staat er

Vanaf 2 september zullen onze zonnebankbruine Hagenezen onze harten veroveren en 10 weken lang iedereen versteld doen staan met hun belevenissen in ‘Oh Oh Cherso’.

bende mongo's bijeen daar

Waarom denken ze dat we die 10 kopieen van elkaar willen zien in een villa in de middellandse zee?

De Jersey Shore boys zijn in ieder geval nog gespierd en een beetje cool. Dit zijn echte nerds en helemaal niet stoer of Guido :P Ik zag net dat filmpje van die barbie, jezus wat een trash is dat. En zag op hyves een foto van die robert, leek net een gay met zn buik die die inhoudt, hij zegt dat ie naar de sportschool gaat maar zie dr weinig van. 1 weifie von ik wel lekkah

zieke benen!

nja, is eigelijk wel in verhouding met de rest van zijn lichaam:P

Terug
Naar boven