Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Is idd vette serie, heb hem al helemaal gezien. Die rob actie is idd ****ing vet, in de reunie komt er dacht ik hoeveel wijven die mike heeft gepakt, komt neer op 30+ :P Die t**ten van dat wijf zijn wel amazing :D Geile kleren heeft ze ook aan, dit bedoel ik dus :

Hier .nzb van seizoen 1:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Edit:

Nog 1 van der t**ten, gewoon omdat het kan :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t**ten zijn karma waard.

Mike is ****ing eindbaas!

Toch wel raar dat die superdudes geen lats hebben, het zorgt toch wel voor een mooi geheel. Beetje die V vorm.

Is idd vette serie, heb hem al helemaal gezien. Die rob actie is idd ****ing vet, in de reunie komt er dacht ik hoeveel wijven die mike heeft gepakt, komt neer op 30+ :P Die t**ten van dat wijf zijn wel amazing :D Geile kleren heeft ze ook aan, dit bedoel ik dus :
Silicoontjes:cheer:

Vanavond 20:50

Vond het eigenlijk een best leuke serie :P
Mike maakt de show wel, de rest is niet zo maf als hij is.
Ronnie en zijn chick zijn een beetje saai (alleen als hij gaat knokken is het leuk).

http://nymag.com/daily/entertainment/2009/12/04/images/20091204_jwoww2_560x375.jpg

Hier .nzb van seizoen 1:

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Edit:

Nog 1 van der t**ten, gewoon omdat het kan :D

Die meid ziet er gewoon echt zo'n heet geval uit. i would hit it with my rythm stick :titty::doggy::penis::hornyna:

Komt er ook een Season 2 dan of is die er al? :D nieuwe afleveringen/episodes deel ze mee hier aub

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Die Mike heeft wel een net fysiek imo..

Zijn biceps zijn master man wat zeg je :D zeker niet synthol achtig maar ik denk dat die wel anabolen gebruikt, zelfde geld voor ronnie.. maarja boeie

:orly:

Tuurlijk zitten ze aan de roids man, voor die wijven maakt het ook niets uit want ze zijn allemaal op zoek naar 'juiceheads' :D
Aan hun die-hard trainingsschema, uitgebalanceerde voeding en perfecte levensstijl qua rust zal het niet liggen waarschijnlijk...

Maar ik vind dat zijn biceps op niets trekken in vgl met de rest van zijn lichaam, mijn mening :p

Ik dacht altijd dat DBB'ers walgen van superdudes en mooiboys. Waarom kijken jullie hier dan naar?

Terug
Naar boven