MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

kerels hebben een goed fysiek en lekkere wijve op overschot.

Dan moet dbb ze natuurlijk afbreken, en wat is een betere manier dan weer over de benen te zeiken :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Haha The situation is baas.

Ronnie is een douchebag man, met zijn 1,50 beren fysiek. Kom op man, als je al zo klein bent hou het in proporties.

Ik vind die chicks trouwens helemaal niet zo lekker, teminste die meiden die met hun samen wonen.

Ronnie is een douchebag man, met zijn 1,50 beren fysiek. Kom op man, als je al zo klein bent hou het in proporties.

Ik vind die chicks trouwens helemaal niet zo lekker, teminste die meiden die met hun samen wonen.

maar wel de wijven die pauly en mike mee namen.

vonny kon er ook wel maar die kwam niet zo hopeloos over zoals mike.

indd pauly en vinny zijn 2 relaxte gasten

Die gast is volgens mij gewoon 1,70 ofzo hoor. Niet zo jaloers zijn met je ecto-fysiek.

Is er trouwens echt een shot waar je ziet dat ie geen benen heeft? Kan het haast niet geloven, toen ik in het begin trainde begonnen wijven al te zeiken over mn 35cm kuiten.

dat zijn geen guido's dat zijn gewoon breezahs

Ik vind het gewoon eerder een stel mong*len die met bruiningscreme op uitgaan.

hieronder zag die ene er maar vanaf omdat ie waarschijnlijk in elkaar gerost was omdat ze 'm aan zagen voor Menno Buch, haha. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahah deze serie is koning. die mike ziet er wel goed uit vind ik.

hate to say it, maar jersey shore rocks :)

Ben nu aan de 2de aflevering, en al heel wat gebeurd, veel gelachen :)

En gaan binnen paar minuten kleine barfight doen blijkbaar volgens de voorstukjes tijdens de reclame

Waar kan ik alle episodes bekijken jongens? Ik ga niet hele week wachten.

Terug
Naar boven