MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Pauly vind ik toch wel de meest relaxte en down to earth persoon in het huis daar

angelina tegen mike was ook wel nice anders: you look like popeye on crack :p

hehe aflevering was goed! :p

hehe indd :D

die vinny is echt goed uit de kast gekomen, die heeft de meeste p*ssy gehad van het huis loopt zelfs voor op mike en vinny niet gedacht na season 1.

die mike houd zich wel erg op de achtergrond hij moet die sammy gewoon dumpen en hard gaan feesten !!!!

die angelina is gewoon irritant aan het worden, hoop dat jenny haar afmaakt want snickers is geen partij voor haar ???

ja maar vinny faalt wel met die laatste chick

Pauly vind ik toch wel de meest relaxte en down to earth persoon in het huis daar

echt he :p hahaha die grap met ron en sammy

Angelina: Popeye on crack:roflol: . En Sitch tegen haar vriendin : Dirty little hamster:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:49 ----------

Ik kwam dit topic onlangs tegen en ben via mtv eens een aflevering gaan bekijken. Wat een bullshit is dat :rolleyes:
Een programma voor pubers, die vinden dat wss nog wel tof.

GTFO Out of this thread [Afbeelding niet meer beschikbaar]

je kan niet iedereen krijgen, maar hij staat wel nr 1 met de meeste p*ssy

Hoe kom je daarbij :roflol:

Mike staat nog steeds bovenaan, hij heeft bijna standaard gewoon raak als ze gaan stappen, en in aflevering 10 die we nog moeten zien loopt hij die Canadese ook weer hard te bangen.

Vinny heeft gewoon geluk gehad afgelopen keren, maar hij is lang niet de grootste player.

Terug
Naar boven