- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pauly heeft precies wel goed aan de roids gezeten , tov seizoen 1![]()
angelina tegen mike was ook wel nice anders: you look like popeye on crack![]()

Hahahaha gewoon een ****ing excuus van een 16 jarige om geen benen te hoeven trainen![]()
waar slaat dat op. mijn benen lopen voor. ik train benen wel, maar je kan ook dikke ub krijgen zonder benen te trainen
Kan, ziet er alleen niet uit. Net een Hayabusa met zijwieltjes.

hehe indd
die vinny is echt goed uit de kast gekomen, die heeft de meeste p*ssy gehad van het huis loopt zelfs voor op mike en vinny niet gedacht na season 1.
die mike houd zich wel erg op de achtergrond hij moet die sammy gewoon dumpen en hard gaan feesten !!!!
die angelina is gewoon irritant aan het worden, hoop dat jenny haar afmaakt want snickers is geen partij voor haar![]()
Pauly vind ik toch wel de meest relaxte en down to earth persoon in het huis daar
hahaha die grap met ron en sammy
. En Sitch tegen haar vriendin : Dirty little hamster
Ik kwam dit topic onlangs tegen en ben via mtv eens een aflevering gaan bekijken. Wat een bullshit is dat
Een programma voor pubers, die vinden dat wss nog wel tof.
deze vieze woorden hier nooit meer zeggenIk kwam dit topic onlangs tegen en ben via mtv eens een aflevering gaan bekijken. Wat een bullshit is dat
Een programma voor pubers, die vinden dat wss nog wel tof.
ja maar vinny faalt wel met die laatste chick
echt hehahaha die grap met ron en sammy
je kan niet iedereen krijgen, maar hij staat wel nr 1 met de meeste p*ssy
please please please please en dan helemaal kapot zijn als ze niet komt.je kan niet iedereen krijgen, maar hij staat wel nr 1 met de meeste p*ssy

Lol voel je je aangesproken
Ik mag toch wel mijn gedacht zeggen zeker![]()

Nee, BAN!!Lol voel je je aangesproken
dat mag je best vinden, maar waarom zou je dan naar dit topic gaan en reageren, als je toch niks hebt om mee te praten.Lol voel je je aangesproken