Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Hoe kom je daarbij :roflol:

Mike staat nog steeds bovenaan, hij heeft bijna standaard gewoon raak als ze gaan stappen, en in aflevering 10 die we nog moeten zien loopt hij die Canadese ook weer hard te bangen.

Vinny heeft gewoon geluk gehad afgelopen keren, maar hij is lang niet de grootste player.

ik heb 3 p*ssy getelt die hij getagged heeft :D

mike staat op 2, vinny is misschien niet de grootste player in het huis maar heeft wel de meeste p*ssy gehad :D en buiten dat hij hoeft niet eens moeite te doen. mike aan de andere kant doet af en toe teveel moeite zo erg dat er 2 sletjes de benen nemen :p

mike staat op 2, vinny is misschien niet de grootste player in het huis maar heeft wel de meeste p*ssy gehad :D en buiten dat hij hoeft niet eens moeite te doen. mike aan de andere kant doet af en toe teveel moeite zo erg dat er 2 sletjes de benen nemen :p

2 roommates , 2 sl*ts en 2 keer worden ze in z'n handen gesmeten. Angelina heeft gewoon met Vinny gedoet omdat ze zo dacht meer 'backup' te hebben in het huis als je begrijpt wat ik bedoel. En van Snookie zie ik het als een rebound shag.

Ik denk ook niet dat alles opgenomen wordt hoor, maar dat terzijde.

Trouwens, dat nummer aan het einde tijdens de aftiteling... hoe heet dat nummer?
Kan het nergens vinden en anders moet ik heel die dvd eerst gaan rippen om het nummer eraf te kunnen halen :D

Trouwens, dat nummer aan het einde tijdens de aftiteling... hoe heet dat nummer?
Kan het nergens vinden en anders moet ik heel die dvd eerst gaan rippen om het nummer eraf te kunnen halen :D

Afl 9 ? Bij minuut, seconde ?

Kan geen nummer vinden

Laatst bewerkt:
Ik denk ook niet dat alles opgenomen wordt hoor, maar dat terzijde.

Idd. Op een gegeven moment wordt er door iemand iets gezegd over het aantal meisjes dat al in de guestroom is gedoet, ze pikken de leukste keren eruit natuurlijk.

Denk dat Sitch op 1 staat ;)

Afl 9 ? Bij minuut, seconde ?

Kan geen nummer vinden

Nee gewoon als zeg maar een film afgelopen is zie je altijd al die namen. Tijdens dat bij Jersey Shore speelt ook een nummer. Tenminste op de dvd dan. Maar volgens mij komt dat dan niet eens in de series op tv...

Nee gewoon als zeg maar een film afgelopen is zie je altijd al die namen. Tijdens dat bij Jersey Shore speelt ook een nummer. Tenminste op de dvd dan. Maar volgens mij komt dat dan niet eens in de series op tv...

Ik weet welk nummer je zoekt... heb me helemaal leip gezocht naar dat nummer, nergens te vinden :mad:

Laatst bewerkt:
Nee ik moet hem uploaden vanaf mijn comp omdat ik jersey op dvd heb ;) Dus ik heb hier niets aan.. Toch bedankt!

Terug
Naar boven