JustGetStarted
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 8%
- - -
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- - -
Hoe kom je daarbij
Mike staat nog steeds bovenaan, hij heeft bijna standaard gewoon raak als ze gaan stappen, en in aflevering 10 die we nog moeten zien loopt hij die Canadese ook weer hard te bangen.
Vinny heeft gewoon geluk gehad afgelopen keren, maar hij is lang niet de grootste player.

en buiten dat hij hoeft niet eens moeite te doen. mike aan de andere kant doet af en toe teveel moeite zo erg dat er 2 sletjes de benen nemen 
ik heb 3 p*ssy getelt die hij getagged heeft
mike staat op 2, vinny is misschien niet de grootste player in het huis maar heeft wel de meeste p*ssy gehaden buiten dat hij hoeft niet eens moeite te doen. mike aan de andere kant doet af en toe teveel moeite zo erg dat er 2 sletjes de benen nemen
![]()
ik heb 3 p*ssy getelt die hij getagged heeft
mike staat op 2, vinny is misschien niet de grootste player in het huis maar heeft wel de meeste p*ssy gehaden buiten dat hij hoeft niet eens moeite te doen. mike aan de andere kant doet af en toe teveel moeite zo erg dat er 2 sletjes de benen nemen
![]()
Trouwens, dat nummer aan het einde tijdens de aftiteling... hoe heet dat nummer?
Kan het nergens vinden en anders moet ik heel die dvd eerst gaan rippen om het nummer eraf te kunnen halen![]()
Ik denk ook niet dat alles opgenomen wordt hoor, maar dat terzijde.

Afl 9 ? Bij minuut, seconde ?
Kan geen nummer vinden
Says the 16 years old ecto with 75 kilograms of pure bones. word

Nee gewoon als zeg maar een film afgelopen is zie je altijd al die namen. Tijdens dat bij Jersey Shore speelt ook een nummer. Tenminste op de dvd dan. Maar volgens mij komt dat dan niet eens in de series op tv...

Lol voel je je aangesproken
Ik mag toch wel mijn gedacht zeggen zeker![]()
Sinds ik mijn gedacht zeg maak ik de gains van mijn leven
Ik weet welk nummer je zoekt... heb me helemaal leip gezocht naar dat nummer, nergens te vinden![]()
Heb hem al geript van de DVD, het is LMFAO - Let's Party. Het is niet het volle nummer, maar ik zal der ff een megaupload van maken.