XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Lol wat een reacties, ik zag bij de nieuwe posts "Jersey Shore (anabolen?)", staan, ik klik erop en zie dat het een programma is.
Dus ik bekijk een aflevering en zeg men gedacht, thats all.

Lol wat een reacties, ik zag bij de nieuwe posts "Jersey Shore (anabolen?)", staan, ik klik erop en zie dat het een programma is.

In dat geval vind ik je nickname stom, je avatar lelijk, je spelling tenenkrommend slecht en je gevoel voor humor werkelijk NUL

"Want ik mag toch zeker mijn gedacht wel zeggen?:p"

U mad?

In dat geval vind ik je nickname stom, je avatar lelijk, je spelling tenenkrommend slecht en je gevoel voor humor werkelijk NUL

U mad?

Nope, waarom zou ik.
Wel lichtgeraakt, omdat iemand iets zegt over een programma wat blijkbaar goed in de markt ligt hier :p

Indd, GTL mother****ers!

Indd, hij is duidelijk geen alpha male, maar gewoon een hater.

GTFO!!!

+1 :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben jou mening niet nodig. ;)

U mad?

:roflol:

Please ban Rybeara!! Is hij helemaal gek geworden zeg! Dat moet allemaal maar kunnen ook :mad:

Please ban Rybeara!! Is hij helemaal gek geworden zeg! Dat moet allemaal maar kunnen ook :mad:

ban-him.jpg

...

Laatst bewerkt:
lalala, losers

:roflol: !!!

Terug
Naar boven