MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Durfen die gasten te trainen dan, daarvan gaat hun haar toch in de war!?

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
+1 Jezit goed gezegd :D

Beschik je al over die nieuwe seizoen in Miami Beach Jezit?

...

Laatst bewerkt:
jersey shore is gewoon lachen man.

En dat er hier mensen ronnie's fysiek afkraken... haha pathetic. Die gast is groot

Ik snap niet waarom je steeds maar terug blijft komen als je de serie zo nep vindt. Jersey Shore is gewoon focking hard en jij bent denk ik een beetje jaloers. Die Ronny is focking gespierd en is nauwelijks wat op aan te merken.

Waar moet ik jaloers op zijn? Op zijn fysiek mischien , wie niet. Ik erger me gewoon aan het gedrag van zulke mensen. Ik volg het ook niet. Vind het grappig om jullie reacties te lezen wat er nu dan zo leuk is aan het programma.

Waar moet ik jaloers op zijn? Op zijn fysiek mischien , wie niet. Ik erger me gewoon aan het gedrag van zulke mensen. Ik volg het ook niet. Vind het grappig om jullie reacties te lezen wat er nu dan zo leuk is aan het programma.

Ik ben niet jaloers op zijn fysiek, ik ben veel beester. :)

heb je ronnie zijn benen gezien even groot als zijn armen

Als ik eerlijk ben slaat de serie nergens op, vind hoe ze zich gedragen soms ook niet kunnen hoe ze met iemand omgaan,maar toch zit ik het gewoon te kijken naar hun domme gedrag, misschien ben ik dan wel een beetje een hypocriet.

Welk gedrag? Ze doen toch hetzelfde als wij. Uitgaan, werken, trainen en chickies scoren?;) Maarja hoe ze met elkaar omgaan gaat soms wel iets te ver.

...

Laatst bewerkt:
Ik ben niet jaloers op zijn fysiek, ik ben veel beester. :)

Jij Spuit ook hé.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Welk gedrag? Ze doen toch hetzelfde als wij. Uitgaan, werken, trainen en chickies scoren?;) Maarja hoe ze met elkaar omgaan gaat soms wel iets te ver.

Het is een beetje van ''zie mij dan'' met mn kapseltje en kapsones van jewelste (superdudes/mooiboys). Bekijk mijn abs dan eens. En dan die sletjes drbij. De 20 min. die ik er van gezien heb dan.

...

Laatst bewerkt:
Kerels hebben gewoon een fysiek waar menig k*tje wel nat van wordt!

Alleen die kuiten onder die 3-kwartsbroekjes, omg!!!

Terug
Naar boven