MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

LOL ik heb echt dezelfde abs als ''the situation''

yeahhhh awesomeeee

wat een blaaskaken , TS houdt precies wel heel fel van die kerels,lijkt er niet genoeg van te krijgen.
Zou lachen zijn als die situationkerel eens een kerel als phil heath moest tegenkomen,dan zal hij niet meer zo hoog van de toren blazen ....met ze geshow overal,felle......

Vind z'n buik er maar weird uitzien.

+1

waarom laat die zijn benen niet zien? kunnen we hardop lachen

+2

+3

wat een blaaskaken , TS houdt precies wel heel fel van die kerels,lijkt er niet genoeg van te krijgen.
Zou lachen zijn als die situationkerel eens een kerel als phil heath moest tegenkomen,dan zal hij niet meer zo hoog van de toren blazen ....met ze geshow overal,felle......

+4

:hahaha::hahaha:
:hahaha::hahaha:

Haar verdiende loon zo een grote verwend bek open trekken tegen kerels dat ze niet kent.. het zou ook enorm slikken voor mij zijn ookal is het een meid, ik slaag normaal NOOIT normale meisjes maar geloof me in zo een situatie zou ik hetzelfde reageren als die gozer en jij ook. Misschien niet zo extreem dat ik een vuist geef maar zoiezo wat handpalm klappen. Of laat je je zo miezerig afkakken door een minderwaardig 'hook up' sl*t? ;) curse or bless, you decide.

Nee, ik laat me niet miezerig afzeiken door zo'n minderwaardige hook up sl*t maar ik zal nooit een vrouw slaan als ze mij niet eerst slaat oid. En zoals die mong**l reageerd is helemaal 'not done' ,als je een vrouw een vuist in d'r gezicht geeft ben je in mijn ogen gewoon een slappe lul. en helemaal bij een chiwawa van 1 meter 50. Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij die aflevering helemaal niet gezien hebt want het was gewoon terecht dat zij die r*tard aansprak omdat hij opzettelijk hun shots afpakte.

Nee, ik laat me niet miezerig afzeiken door zo'n minderwaardige hook up sl*t maar ik zal nooit een vrouw slaan als ze mij niet eerst slaat oid. En zoals die mong**l reageerd is helemaal 'not done' ,als je een vrouw een vuist in d'r gezicht geeft ben je in mijn ogen gewoon een slappe lul. en helemaal bij een chiwawa van 1 meter 50. Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij die aflevering helemaal niet gezien hebt want het was gewoon terecht dat zij die r*tard aansprak omdat hij opzettelijk hun shots afpakte.

Mike had toch juist die shotjes voor die gasten gekocht, terwijl snooky dacht dat ze voor hun eigen groep bedoeld waren? Dat begreep ik eruit. Daarom was iedereen ook boos op Mike dat zij geslagen werd.

grappig hoe

1) de meesten hier minder buff zijn(als je toch zo je mannelijkheid wilt vergelijken. Ik vind dat vrij zielig en teken van een zwak ego)
2) die gasten er schijt aan hebben wat ander kerels van hun denken. Ze weten toch dat ze beter scoren bij de wijven.
3) ze meer wijven nken per maand dan de meesten hier in heel hun leven.
4) weer het "geen benen trainen"-verhaaltje van dbb waar geen enkel wijf een **** om geeft en wat hier altijd aangehaald wordt als ze weten dan ze naar een meer alpha-man kijken, en om hem te proberen neer te halen. Weer een teken van zwak ego.

Dus doe maar jongens, ga nog wat je buffe benen trainen om andere gasten te imponeren. Totaal niet gay.

Laatst bewerkt:
Die vinny zei dat die groep van die gasten heel de avond al lag te verrekken en dat die shots eigenlijk voor hun waren. En ook al kreeg die gast ze van mike dan kon ie dat toch ook gewoon 'zeggen' tegen die snooki of ff die mike erbij halen ofiets. En niet zo debielig reageren?

grappig hoe

1) de meesten hier minder buff zijn(als je toch zo je mannelijkheid wilt vergelijken. Ik vind dat vrij zielig en teken van een zwak ego)
2) die gasten er schijt aan hebben wat ander kerels van hun denken. Ze weten toch dat ze beter scoren bij de wijven.
4) weer het "geen benen trainen"-verhaaltje van dbb waar geen enkel wijf een **** om geeft en wat hier altijd aangehaald wordt als ze weten dan ze naar een meer alpha-man kijken.

Dus doe maar jongens, ga nog wat je buffe benen trainen om andere gasten te imponeren. Totaal niet gay.

Prachtig verwoord dit, ik sluit me er volledig bij aan :D

grappig hoe

4) weer het "geen benen trainen"-verhaaltje van dbb waar geen enkel wijf een **** om geeft en wat hier altijd aangehaald wordt als ze weten dan ze naar een meer alpha-man kijken.

grappig hoe jij altijd over meningen van chicks begint op een bodybuilding forum.
als je gaat voetballen doe je dat toch ook niet voor de mening van vrouwen maar doet het je toch ook meer als een voetbalkenner je een compliment geeft?

Bodybuilding is een sport, vrouwen versieren niet.

grappig hoe jij altijd over meningen van chicks begint op een bodybuilding forum.
als je gaat voetballen doe je dat toch ook niet voor de mening van vrouwen maar doet het je toch ook meer als een voetbalkenner je een compliment geeft?

Bodybuilding is een sport, vrouwen versieren is een leefsT;).

Ja zo mag je het zien, bedoelde meer uit te leggen dat het twee verschllende dingen zijn :p

Neen, als ik train omdat ik er zelf goed uit wil zien. Ik heb geen ego-boost van iemand nodig om te weten dat ik goed ben, zolang ik dat maar vind.

Laatst bewerkt:
Neen, als ik train omdat ik er zelf goed uit wil zien. Ik heb geen ego-boost van iemand nodig om te weten dat ik goed ben.

Ah oke, en jouw definitie van goed uitzien komt dus overeen met dat van een vrouw.
Laten we het woord gay maar even ter zijde laten.

Ah oke, en jouw definitie van goed uitzien komt dus overeen met dat van een vrouw.
Laten we het woord gay maar even ter zijde laten.

Neen, het komt overeen met wat ik vind. En ik laat me niet leiden door wat iemand anders van me vind. Zelfs niet vrouwen.

Monsterontledingsskillz.

Geniale kerel The Situation, Heel de tijd chicks ronselen voor zn jacuzzi, robbery uithalen

''I committed the Robbery'':roflol:

Neen, het komt overeen met wat ik vind. Monsterontledingsskillz.

Hoezo begin jij dan de meningen van anderen af te kraken omdat die niet conform de eisen van vrouwen zijn?
En vervolgens geef je aan zelf toch ook te kijken naar wat je zelf mooi vindt, dus neem ik aan datgene wat een vrouw ook mooi vindt.

Hoezo begin jij dan de meningen van anderen af te kraken omdat die niet conform de eisen van vrouwen zijn?
En vervolgens geef je aan zelf toch ook te kijken naar wat je zelf mooi vindt, dus neem ik aan datgene wat een vrouw ook mooi vindt.

Wie begint er met afkraken? DBB of ik? Even teruglezen.

Ik reageer omdat anderen zo elitair doen alsof ze de nieuwe God zijn met een ego van een porceleinkast, en dus maar wat gaan afkraken.

Laatst bewerkt:
Dat was het punt niet.

Terug
Naar boven