Fitness Seller

jimi 82,5 kg bij 10% .foto update

net vet%, nu gewoon nog meer massa erop plakken.

• Topic Starter Topic Starter
vorige foto was 79,5 kg bij ongeveer 10a11 had het toen nog niet gemeten nu wel .en ben wel wat massa bij gekomen weeg nu dus 82,5

netjes ,best dikke traps:)

ziet er goed uit gast! Flink door beune en je komt er!:thumbup:

traps en zijkant schouder heb ik wat aan gewerkt.nu nog meer massa plakken.
ik wil wel men vet laag houden .gewoon lekker clean bulken.

men schouder spli wil ik zo gaan volgen.

week 1,2

seated shoulder press behind the nek
side raise
bent over raise
seated db press

week 3,4

standing mp presses
upright rows
reverse crossover voor achterkant delts
db press

netjes jimi;)

netjes man! haha je bent wel goed aangespannen zo ;)

thanks bro´s ik werk veel aan men poses..
ik heb ooit gehoord dat als je pose´s aanneemt dan gaan je spieren ook beter zichtbaar worden.weet niet wat er van waar is.zelf strek ik me elke dag om me spieren oprimaal te benuten.eerst zaten men spieren nog vast maar daar heb ik nu geen last meer van.hardlopen heb ik nu een week niet gedaan maar ga er van het weekend weer mee van slag.rende nu ong 30 min gaat aardig goed .nu wordt het wat kouder dus als ik ga renne dan doe ik het lekker op de loopband.zelf vind ik dit een super resultaat als ik kijk waar ik vandaan kom. in het begin van het jaar was ik 87 kg bij 22%.en wilde het erg graag naar beneden hebben.heb ong nu 5 week geen zuivel meer gedah en dat kan ik echt merken.dit wil ik nog 5 weken doen en dan weer zuivel nemen.

thanks bro´s ik werk veel aan men poses..
ik heb ooit gehoord dat als je pose´s aanneemt dan gaan je spieren ook beter zichtbaar worden.weet niet wat er van waar is.zelf strek ik me elke dag om me spieren oprimaal te benuten.eerst zaten men spieren nog vast maar daar heb ik nu geen last meer van.hardlopen heb ik nu een week niet gedaan maar ga er van het weekend weer mee van slag.rende nu ong 30 min gaat aardig goed .nu wordt het wat kouder dus als ik ga renne dan doe ik het lekker op de loopband.zelf vind ik dit een super resultaat als ik kijk waar ik vandaan kom. in het begin van het jaar was ik 87 kg bij 22%.en wilde het erg graag naar beneden hebben.heb ong nu 5 week geen zuivel meer gedah en dat kan ik echt merken.dit wil ik nog 5 weken doen en dan weer zuivel nemen.

poseren is het allerbelangrijkste omdat deze sport draait rondom mind muscle connection. poseren is net zo belangrijk als KT.

thanks voor de tip kerel.ik vind het ook leuk om te doen steeds kun je het het weer beter.de side chest en front lat spread vind ik nog wat moeilijk.maar komt goed ben hard aan het werk.

off topic heb ook weer een fulltime baan :cool:

Ziet er goed uit, zou wille da ik zo ver was

Toch een degelijke fysiek. Wel genoeg ruimte voor verbetering natuurlijk, maar niet slecht.

Lekker doorgaan.

trainen en eten jongen;)

Zou clean bulken laten voor wat het is en echt gaan bulken. Gewoon massa plakken.

dat heb ik een hele tijd gedaan .toen ik voor 1 jaar geleden echt begon met bb heb ik dat ook gedaan ben erg gegroeit maar ook in vet.ik heb gewoon het nadeel dat ik niet erg veel kh tot me hoef nemen want dat wordt toch omgezet in vet.maar jamesss je denkt dat ik nog wel effe weer kan knallen met die bulk vreten wat ik wil.

dit is wat ik ong heb behaald met een jaar serieus trainen .train ong 2 jaar waarvan 1 dus serieus.en een half jaar met een goede schouder bles te hebben gelopen .hoop nou een jaar in tegaan zonder bles en vol knallen.

Terug
Naar boven