tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
jou niet hoor:$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die haters verdienen eigenlijk een ban, begrijp niet wat ze te zoeken hebben op een BB-forum. Jerry behoort bij die 0,1% waarbij de meesten hier nooit in de buurt zullen komen, als je daar op gaat trollen heb je er weinig van begrepen.

200% mee eens!Die haters verdienen eigenlijk een ban, begrijp niet wat ze te zoeken hebben op een BB-forum. Jerry behoort bij die 0,1% waarbij de meesten hier nooit in de buurt zullen komen, als je daar op gaat trollen heb je er weinig van begrepen.
Vielen mij ook al op

Vindt ik ook, gruwelijk fysiek btw oogt veel minder Vp !Dit soort fysieken vind ik nou veel mooier dan die Kai Greene, Markus Ruhl etc. figuren.
Respect![]()
Stelletje fags, en mij dan uitlachen met mn lengte.
Kijk is naar die kerel! Ongelooflijk groot!

Netjes man! Hoop toch zeker ooit dat niveau van jou te halen, haha!oef nu ik zit te rekenen ben ik zelfs al langer bezig ik train vanaf mijn 16e en ben nu 32 deed op mijn 17e al mijn eerste wedstrijdje en tja toen is het alleen van kwaad tot erger geworden. Toen ik begon met trainen zat ik net op de 52kg :-) moet wel zeggen dat het vandaag de dag lastiger wordt om kleding te vinden. Mijn vet% is nu om en bij de 10% :-) op de foto's zat ik in de buurt van de 2.5 kan niet zeggen dat je je dan lekker voelt hoor.
Momenteel woon ik nog in voor het grootste deel van het jaar in NL maar ben steeds meer in miami en ben van plan om binnen de komende 2 jaar toch meer daar te zijn dan in NL en ben ook al bezig om ervoor te gaan zorgen dat er wat meer nederelandse mensen richting de vs kunnen om daar wedstrijden te kunnen gaan doen zonder allerlei regels of voorwaarden. Ik vind dat nl te klein is om atleten aan rehels te binden en deze moeten dan ook vrij zijn om mee te doen waar zij dat willen.
Nogmaals ik vind het altijd leuk om beginnende atleten op weg te helpen dus mensen met een vraag , stel m gerust , antwoord kan even duuren omdat ik het soms iets druk heb maar antwoord krijg je altijd van me.

Netjes man! Hoop toch zeker ooit dat niveau van jou te halen, haha!
Er is nog veel werk aan de winkel, maar het is mooi om te zien dat er mensen zijn die bewijzen dat het kan. Motiveert mij weer genoeg om door te gaan, te blijven eten en te blijven trainen
Gewoon in Miami trainen ook, lijkt me helemaal top!