AndroidHealthClinic

John Kerry erkent nederlaag verkiezingen

TylW zei:
Vind ik een ouderwetse gedachte, niet omdat het in het verleden traag is gegaan dat dit in de toekomst ook zo moet gaan.
Nou, nee, het kan best sneller.
Maar dan zal er aan de structuur van de EU veel moeten veranderen, en daar zie ik niet veel politieke wil voor. Kijk al maar naar het hele gedoe rond de grondwet...

Trouwens, ben je zelf niet wat te negatief in se wat EU media betreft? Want de oorlog in Afganistan is door niemand afgekeurd, er is toen nooit beweerd dat de VS oorlogszuchtig was of op zoek naar olie...

Ahum Al quida en de Taliban wie was het er ook al die tegen de twin towers was aan gevlogen juist ja.
De v.s waren aangevallen dat lijkt mij een duidelijke reden.

Heeft Irak saddam de v.s bedreigd of aangevallen, nee dus.
Wie was het ook al weer die gezegd hadden dat er kernwapens waren in Irak.
En wie gaven toe dat er geen kernwapens waren of gevonden waren, juist ja.

Ja en dan komen mensen met de reden maar Saddam was een dictator.
En dag zeg ik mensen lees niet alleen de telegraaf, lees ook eens de NRC.
Daar komt elke week wel een land voor met dictator of een groep dat een andere groep uitmoord.

Silva, man, je bent niet echt duidelijk - maar geef je me nu gelijk? ;)

Ik had het wel over Afganistan, moet ik erbij zeggen, maar idd voor Irak zijn nooit duidelijke overtuigende redenen gegeven - tenzij die van dictatuur etc. maar zo zijn er talloze andere landen in de wereld die wel door de VS met rust worden gelaten.

Het zal de wereldvrede niet ten goede komen, nu hij weer (of voor het eerst?) gekozen is zal hij nog arroganter worden.

Terug
Naar boven