XXL Nutrition

John's high tren / low test + slin log

• Topic Starter Topic Starter
Update1
week 1
°beetje opgezette t**ten maar niet gevoelig of iets in die richting
°kleine kracht gains

Verder weinig ondervonden eigenlijk , vandaag is de 2de inject gepland.

greets

Nog geen foto's btw?
Hoe is de inject gegaan?

Nog geen foto's btw?
Hoe is de inject gegaan?

easy injects , hcg ook vandaag gestart uiteraard pijnloos.

Wil liever geen UB foto's plaatsen omdat mensen me waarschijnlijk kunnen herkennen aan mijn gyno / stretches.

Ik kan wel benen pics posten front/side/back als daar interesse voor is.

Gr

easy injects , hcg ook vandaag gestart uiteraard pijnloos.

Wil liever geen UB foto's plaatsen omdat mensen me waarschijnlijk kunnen herkennen aan mijn gyno / stretches.

Ik kan wel benen pics posten front/side/back als daar interesse voor is.

Gr

Niet mogelijk om eventueel wat weg te painten?
Maar er is intersse.

yooooo,

Lang niet gepost maar ik maak even een update sinds er wel wat te vermelden is!
Gisteren begonnen met insuline , begon met 5 IU en vandaag 6 IU gezet , ik heb wel een **** it moment en wil morgen 10 iu zetten en hier gewoon op blijven en daarna de 10 gr dextro per iu verlagen en in de ochtend slin nemen , thoughts?

Uhm sinds vorige week een side effect ondekt , mijn urine is tren-like achtige kleur , stinkt niet of iets in die richting + ik zweet meer , geen idee of het de tren is sinds ik van mijzelf wel veel zweet bij warmte.

strenght gains zijn ook wat omhoog gegaan hierbij post ik ze even ( ik ben echt heel zwak in compounds dus noem mij please geen p*ssy :D )

Bench press 5x110 > 5x130
squat 10x120 > 5x160
deadlift 10x 140 > 5x 170

Zit nu tevens in week 4!

Ben me erg aan het verdiepen in een goed merk HGH voor lang gebruik maar zie niet echt wat soeps qua echtheid / doseringen.

vanochtend 10iu slin gezet op 40gr , voelde goed.
Na mijn arm workout 10IU gezet op 30 gram , toen ik naar huis fietste begon ik duizelig (beetje) te worden dus wist niet precies of dit de slin was, eenmaal thuis werd het erger en begon ik maar aan me post workout meal met wat extra ketchup.
Ik at achter de PC en snel trok de hypo alweer weg , maar ik werd in een keer zo ****ing moe , niet normaal zo erg.
Viel steeds weg en probeerde mezelf wakker te houden maar uiteindelijk gaf ik het op en ging ik maar even liggen , sinds ik genoeg carbs in mijn systeem heb gepropt vertrouwde ik het wel.

Betreft injects gaat vanaaf de 4de pin erin , fysiek is veel ronder geworden meer dimensies aan me schouders , ookal blaas ik behoorlijk op van de slin , mijn armen worden dikker , minder gedefinieerd.

Zal morgen vroeg even wegen en updaten, me ideale combinatie is dus 40gr dextro op 10IU

Gr

Binnen een maand 30/40kg meer gaan squatten is niet voor de p*ssy's hoor :D

Heb je foto's?, altijd extra leuk in een log! (LB of rug)

Binnen een maand 30/40kg meer gaan squatten is niet voor de p*ssy's hoor :D

Heb je foto's?, altijd extra leuk in een log! (LB of rug)

Sorry zag je reactie niet , ye komt eraan , ben altijd zo onzeker qua foto's wil altijd dat ik er eerst tevreden mee ben voor ik iets post. maar ze zullen komen.

Mijn bench gaat richting de 150+ squat 180+

Ben gestop met slin dus wegens vet gains.

Ben van plan tijdens de maand slin HGH 5 IU ED te nemen en na die maand off te gaan op HGH / SLIN om de prijs te beperken qua HGH ook al weet ik dat je de IGF eerst wilt verhogen en wilt blijven is dit de moeite waard sinds deze twee elkaar goed ondersteund? ben benieuwd naar jullie meningen !

Update? Foto's? Ben benieuwd hoe het verder gaat :D

Ik ben ook benieuwd naar updates:)

Gezien je thuis woont en niemand daar wat van weet, hoe beweer je dan je HCG? Heb je een aparte koelkast op je kamer die op slot kan fzo?

Suc6 verder nog.

arimidex haalt geen k*t uit met high dose tren/low dose test.

ik doe net hetzelfde.
1000 tren
250 test

prolatine gyno instant!! het enige wat werkt is caber/dostinex

ik zou dat bij gebruiken om je prolactine levels te drukken like i do en daar gaan je tepels niet meer van opzetten en gevoeliger worden

voor mezelf:
1 mentaal voel ik me veel beter en minder ****ed up
2 ik zweet minder
3 gyno is een heeeeeeel pak minder maar niet weg.
4 mn libido is veel beter. prolactine ****s up your libido... als je als man klaarkomt maakt je lichaa ook prolactine aan, dat zorgt voor je boner dat die slap valt. dus te meer je de prolactine verlaagt krijg, des te beter.

Terug
Naar boven