Fitness Seller

Jong beroemd tienerduo promoot racisme

Ach een soort van concurrentie strijd zal er altijd blijven, al was iedereen compleet hezelfde. Mensen zullen altijd vol blijven houden dat de een beter is dan de ander. Misschien voor sommigen een nieuwtje: maar blanken zijn niet de enigen die discrimineren, mensen ;)

Zal altijd wel blijven bestaan, om nu te gaan roepen die groep of die mensen moeten we afmaken.. vind dat altijd zo'n gezwets.

Lauw zei:
Edit: ik zie dat één van de dames Chuck Taylors draagt. Een Converse sneaker die werd gepromoot door een Amerikaanse basketballer, een n*ger om precies te zijn :roflol:
En nu wil ik dat die nazi-h**r HEEL SNEL de favoriete schoen van alternatief Nederland uittrekt!:mad:
:D

EricR zei:
Zo mainstream of beroemd zijn ze niet, je zal ze alleen vinden op sites die extreem rechts georienteerd zijn. Dat is wel een redelijk grote stroming in de USA, maar verre van mainstream. Als ze met hun song in de 'Billboard top 100' komen zou je kunnen aanmerken als mainstream. Nooit waarschijnlijk.
De Billboard top 100 is niet echt representatief voor muziek natuurlijk. Hier zijn hitlijsten dat ook niet. Ik zie Nederlandstalige meezingers hier ook zelden in de hitlijsten. Maar om dat dan gelijk als 'underground' te bestempelen? :)

hmz .. 2 keer 13 is ook 26.. dan mag het toch ? ;)

DSCN0105.jpg
http://prussianbluefan.blogspot.com/

te verkrijgen op:
http://aryanwear.com/product_info.php?cPath=37&products_id=100&osCsid=64615977cfb9cd15283fd0c8f3384e6b

waarom hacken ze deze sites nooit ??

ziek dit echt ziek! wel leuke miesje!

psycho_b zei:
Conclusie van lauw, n*gers zijn beter???
dat is niet bijzonder

we weten allemaal dat dit zo is! er zijn toch ook wetenschappelijke onderzoeken hiernaar geweest!

n*gers hebben ook minder snel kanker dit komt door hun huid

ik zie het maar zo het is een mensen ras dat voorkomt in de warmere gebieden van deze aarde en zoals elke mensenlijk lichaam past het zich hierop aan.
zelf ben ik ook fitter als het lekker warm weer is dan als het kouder is zoals nu rbrbrbrbbrbrrb 14 graden brbrbrbrbrbrbr

DBC01 zei:
Gelul. Je hebt duidelijk niet alles gelezen. Kijk eens waar ze komen, waar ze spelen, ze zijn gewoon mainstream en dát m'n beste kerel, is dus het gevaarlijke eraan. Dat ze mainstream zijn en steeds meer worden, mensen accepteren het dus gewoon.
Jammer want je kan erg onderbouwend zijn. Dit keer maar even overslaan met MightyChicken...
Reed? Lou Reed? :roflol:
www.begrijpendlezen.nl
uh waar heb jij het over? oooooo ik moest de zin 3 keer lezen om te zien dat er reed stond in plaats van reet!

Ik zou zeggen, gooi ze bij een huge zwarte gevange met een extreem grote lul, die al een jaar niet gedoet heeft.:thumbs:

dj_phreak zei:
De Billboard top 100 is niet echt representatief voor muziek natuurlijk. Hier zijn hitlijsten dat ook niet. Ik zie Nederlandstalige meezingers hier ook zelden in de hitlijsten. Maar om dat dan gelijk als 'underground' te bestempelen? :)

Mainstream is het in ieder geval niet, buiten die extreemrechtse figuren zullen ze weinig aanhang hebben. Het is nou niet zo dat er op eens fansites komen vanuit een andere hoek.

EricR zei:
Mainstream is het in ieder geval niet, buiten die extreemrechtse figuren zullen ze weinig aanhang hebben. Het is nou niet zo dat er op eens fansites komen vanuit een andere hoek.
Dan begin ik er 1. Vind het wel geil, die gedachte dat die beugeltjes langs mn eikelrand schrapen.

Maar goed: weinig aanhang buiten die hoek. Zoja: zou dat niet komen vanwege het stigma dat er aan kleeft? Heeft misschien weinig te maken met de denkbeelden erachter.

psycho_b zei:
Conclusie van lauw, n*gers zijn beter???
Zeker niet.
Geen enkel ras is beter of slechter.
Er zijn imho wel minieme verschillen.
Bijvoorbeeld: n*gers krijgen geen huidkanker. Maar aan de andere kant maken ze wel (heel iets) meer kans op suikerziekte, bepaalde nieraandoeningen en lactose intolerantie.
n*gers zijn de dominerende factor in bepaalde sporten, zoals blanken en Aziaten weer dominant zijn in bepaalde takken van wetenschap. Aziaten hebben een grotere kans dat ze slecht alcohol afbreken. n*gers hebben een grotere kans op sikkelcelziekte. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Het probleem is dat mensen waarde hechten aan dit soort verschillen. Ze lezen dat soort feiten en concluderen vervolgens bijvoorbeeld dat n*gers dus dommer zijn als blanken en Aziaten en dat blanken en Aziaten fysiek inferieur zijn aan n*gers.
Dan vergeten ze een heel belangrijk feit: dit soort verschillen tussen de rassen zijn zo ontzettend klein dat ze alleen onder extreme omstandigheden naar voren komen (topsport en topwetenschap zijn imho extreem).

Een leuker voorbeeld: ik zie eruit zoals Hitler het gewild had: lang, sterk, gezond, blond haar blauwe ogen en raszuiver. Als ik het doe met de zwartste bospigmee die Afrika te bieden heeft dan krijgen wij gewoon vruchtbare gezonde kinderen. Een krachtig biologisch bewijs dat de gitzwarte bospigmee en de blonde ariër nauwelijks van elkaar verschillen.

Lauw zei:
Zeker niet.
Bijvoorbeeld: n*gers krijgen geen huidkanker. Maar aan de andere kant maken ze wel (heel iets) meer kans op suikerziekte, bepaalde nieraandoeningen en lactose intolerantie.
n*gers zijn de dominerende factor in bepaalde sporten, zoals blanken en Aziaten weer dominant zijn in bepaalde takken van wetenschap. Aziaten hebben een grotere kans dat ze slecht alcohol afbreken. n*gers hebben een grotere kans op sikkelcelziekte. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Het probleem is dat mensen waarde hechten aan dit soort verschillen. Ze lezen dat soort feiten en concluderen vervolgens bijvoorbeeld dat n*gers dus dommer zijn als blanken en Aziaten en dat blanken en Aziaten fysiek inferieur zijn aan n*gers.
Dan vergeten ze een heel belangrijk feit: dit soort verschillen tussen de rassen zijn zo ontzettend klein dat ze alleen onder extreme omstandigheden naar voren komen (topsport en topwetenschap zijn imho extreem).
Een leuker voorbeeld: ik zie eruit zoals Hitler het gewild had: lang, sterk, gezond, blond haar blauwe ogen en raszuiver. Als ik het doe met de zwartste bospigmee die Afrika te bieden heeft dan krijgen wij gewoon vruchtbare gezonde kinderen. Een krachtig biologisch bewijs dat de gitzwarte bospigmee en de blonde ariër nauwelijks van elkaar verschillen.

Ik vind dit zo;n mooi stukje dat ik tranen in me ogen krijg Lauw:bawling: :D

Lauw zei:
Zeker niet.

treu...

Wist je dat individuele verschillen, in genetisch materiaal, tussen mannen onderling meestal groter zijn dan de gemiddelde genetische verschillen tussen man en vrouw...

en dat de raciale verschillen in genetica, op hun beurt, nog veel kleiner zijn dan de man-vrouw verschillen...

conclusie; Als je tegen mensen bent die te erg verschillen van jouw, doe dan dit:

1. Vermoord eerst je ecto-buurman die duidelijk in niks op je lijkt.
2. Vermoorde daarna alle vrouwen.
3. en dan pas de n*gers en aziaten ;)

Lauw zei:
Zeker niet.

Helemaal mee eens Lauw. :thumbs:

Ik vind trouwens dat mensen zich veel teveel opwinden over dit soort lui. Het is natuurlijk wel waar dat je altijd moet oppassen dat dit soort bewegingen geen serieuze voet aan wal krijgen, maar zo'n vaart zal dat niet lopen.

Als je naar zwarte muziek luistert hoor je ook vaak omgekeerd racistische uitingen over blanken. Daar wordt nooit moeilijk over gedaan, omdat er niet zo'n gruwelijk verleden aan vooraf is gegaan zoals het Nazisme. Juist omdat er vaak zo'n ophef over wordt gemaakt over hun uitlatingen voelen blanke racisten zich veel te serieus genomen.

Gewoon negeren die handel. Als ze zo'n hekel aan n*gers hebben, mogen ze wat mij betreft lekker een blanke kolonie gaan stichten ofzo.

Als zij daar gelukkig van worden, ja....let them be :)

Terug
Naar boven