AndroidHealthClinic

Jonge man met ernstig overgewicht zoekt gym in Den Haag

Ik ben van plan een PT 'in dienst' te nemen bij een gym (kneets wss)
Ik las op hun site dat een maand abbo 50 euro is en een PT ook 50. dus 100 in totaal. vind ik wel te doen want als dit zo door gaat, leef ik over 5 jaar niet meer. (ben al verbaast dat ik nog leef.)

wel grappig dat dit topic 600+ views heeft terwijl er maar 19 reacties zijn. maar ja, zal wel de titel zijn

Niet zo negatief jonge. Je hebt de juiste keuze gemaakt nu moet je deze enkel nog volhouden.

En over die views en posts, kijk maar eens naar de andere topics, daar zijn ook altijd 100x meer views dan posts ;)

Goed dat je er wat mee gaat doen bro :thumbs:

Hou voor ogen dat het zwaar gaat worden, maar dat als je uit eindelijk je doel bereikt heb je je super zal voelen! succes!

In jouw geval zou ik toch echt naar kneets gaan, is je beste optie

Hee man, je hebt een goede zet gedaan door hier te komen kijken en naar een goede gym te gaan.
Blijkbaar is er dus een knop omgegaan bij jou en wil je echt je levenswijze veranderen.
Respect dat je er zo voor uitkomt, ik wens je veel succes!

Personal training zou zeker niet slecht zijn. En voor je voeding is een dietist (wel een goede uiteraard) misschien een opite.

Denk dat die personal trainer kwa voeding ook wel genoeg weet bij een goede gym?

De gym war ik train (ook den haag) daar stelt de eigenaar ook een trainschema + eetschema + cardio schema voor je op en dat kost niks extra je betaald gewoon je 38euro contributie.
Veel meer huiskamer sfeer onderling, maar er kan en mag ook hardcore getraind worden!
Lopen er genoeg rond die 10 a 25kg al verloren zijn...

Hoeft niet persé. Maar een dietist mag ook 'zieke' mensen behandelen (waar obesitas eigenlijk ook onder valt) en wordt vergoed door de zorgverzekeraar.

De gemiddelde dietist/dietiste komt niet verder dan het standaard babbeltje dat je gevarieerd moet eten en niet te veel, zonde van je geld.
Onder andere op dit forum zit veel meer kennis.

jack slagman, en kneets heb ik als "uitstekend" bevonden

Ik zit sinds een maand bij Oasis fitclub, dat zit op de slachthuislaan in den haag (boven de skoda dealer) tot nu toe bevalt het goed, cardioapparatuur (behalve de fietsen) hebben allemaal een TV erin zitten, en heel veel kracht, dumbbells tot 60 kg, squatrek, genoeg bankjes, apparaten met hefbomen en gewoon met rijen gewichten etc.
Enige nadeel is dat het wel druk is maar niet storend, en het kan er best warm worden in de zomer.
Begeleiding doe k niet aan dus dat weet k niet.

het grootste nadeel van oasis vind ik dat er een of andere grote klojo altijd het squatrack bezet staat te houden!

De gemiddelde dietist/dietiste komt niet verder dan het standaard babbeltje dat je gevarieerd moet eten en niet te veel, zonde van je geld.
Onder andere op dit forum zit veel meer kennis.

Zoals je zelf al zegt, de gemiddelde. Ik geef toe: je moet inderdaad goed zoeken. Niet alles wat op internet of dit forum staat hoeft waar te zijn...

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

het grootste nadeel van oasis vind ik dat er een of andere grote klojo altijd het squatrack bezet staat te houden!

Dat is hij natuurlijk!

Een goed schema opstellen. Mik voor full body trainingen: beter voor beginners en eigenlijk ook voor de meeste geavanceerden, hogere hormoonwerking en een hoger verbruik aan energie wat zeer wenselijk is om af te vallen.

Als voedsel laag in de carbs gaan, met een degelijk aantal GEZONDE vetten en zeer veel eiwitten. Neem visolie in. Ik heb het nog niet gebruikt maar ga het bijna kopen. Schijnt goed te zijn voor zowel afvallen als spiermassa aanmaken.

of ga powerliften :D

Veel succes gewenst jongen!

Ik ben ooit van 127 kilo (17 jaar) naar 89 gegaan in iets meer als een half jaar, ik heb de losse huid niet kunnen vermijden.
Kilo's eraf houden is nog moeilijker :)

Jij zal in de eerste maanden snel afvallen als je je aan een strict dieet houdt.
10 kilo is zomaar haalbaar de 1e maand.

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes gewenst jongen!

Ik ben ooit van 127 kilo (17 jaar) naar 89 gegaan in iets meer als een half jaar, ik heb de losse huid niet kunnen vermijden.
Kilo's eraf houden is nog moeilijker :)

Jij zal in de eerste maanden snel afvallen als je je aan een strict dieet houdt.
10 kilo is zomaar haalbaar de 1e maand.

thanx man! maar wat heb je kunnen doen tegen die losse huid?

Ik kon het toen operatief laten verwijderen, maar voor gekozen om dat niet te doen.
Andere optie is zo groot worden als Schwarzenegger... :D

Terug
Naar boven