MuscleMeat

Jongen sterft onder trein door dom spelletje

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Jongen sterft onder trein door dom spelletje

Een 17-jarige jongen uit Utrecht is dinsdagavond om het leven gekomen toen hij werd gegrepen door een trein. De jongen deed samen met zijn vrienden een wedstrijdje wie op het laatste moment voor een aankomende trein langs durfde.

Elkaar uitdagen
Het dodelijke ongeluk gebeurde rond 23 uur op de Eykmanlaan. Volgens getuigen kwamen vier jongens op twee scooters aanrijden, met achter hen een fietsend groepje meisjes. "De jongens leken elkaar te dollen, terwijl de spoorbomen sloten voor een aankomende trein", meldt de politie.

Jongen gegrepen
Getuigen verklaren dat de jongens elkaar aan het opjutten waren over wie er voor de trein langs durfde te rijden. Eén scooterrijder reed over de overweg. Zijn bijrijder, de 17-jarige Utrechter, liep achter hem aan en werd gegrepen. Hij overleed ter plaatse. Getuigen zijn opgevangen en verhoord. (novum/hln)

Hij was iig wel gewonnen :thumbup:

Haha dumbass.. :roflol:

Ach als je dit soort spelletjes wil spelen verdien je dit.

Als je dat soort ongein wilt uitspoken, vind ik dit verdiend. Zo'n machinist schrikt zich ook kapot als er een paar mong*len voor zijn trein aan het spelen zijn.

Weer een steuntrekker minder (als je zoiets doet ben je sowieso retarded), mooi zo.

Die was het spoor een beetje bijster... :(

Hij is nu zo goed als spoorloos...:o

weer een 17 jarig scooter-superdude-nerdje minder :D

Al zn kudo-vrienden zullen nu wel een foto in hun profiel van die knakker hebben met (laten we zeggen dat ie jeroen heet) :

RiP JuHRoEnTj, I MiSss U! Ntb hvj

Tuig.

Kedenge deng? oehoe?!!

zo dan weet je tenminste zeker dat je in een sneltreinvaart het loodje legt

Algemeen treinverbod jongens! De trein daagde de jongens ook uit heb ik gehoord, dus dit is gemakkelijk te verklaren..

Wat een mong**l :D Ik snap echt niet wat er in je hoofd omgaat als je zoiets doet.

Zo'n machinist zit er mooi mee ,

dit zijn toch geen spelletjes meer.

zeker afgekeken van computerspel ofzo...

en dat er nog maar velen mogen volgen!

busje komt zo

Wat een mong**l :D Ik snap echt niet wat er in je hoofd omgaat als je zoiets doet.

Niet willen onderdoen voor je "vrienden". Of misschien was er wel alcohol/drugs in het spel. Wat meen je wat dit een klap is voor zijn ouders. Je kind verliezen lijkt me sowieso al het ergste wat er kan gebeuren, maar als het dan ook nog op zo'n stomme wijze gebeurd. Dat kun je toch nooit meer verwerken.

En ook voor de machinist is dit een hele klap. Uiteraard is dit een risico van het vak, maar als zoiets met een kind gebeurd dan lijkt dat mij dubbel zo erg aankomen.

Die jongen is er 'goed' vanaf gekomen. Voor hem is het nu allemaal voorbij, en hij heeft er weinig van meegekregen. Maar andere zijn daar wel weer de dupe van.

Haha, going down
One straight ticket naar het eeuwige hellevuur:roflol:
Laaater!

volgens mij heeft die treinmachinist gewoon extra gas eeh stroom gegeven :D

Terug
Naar boven