Fitness Seller

Jongen sterft onder trein door dom spelletje

Ik snap werkelijk waarde gedachte achter dit soort berichtgeving niet. Ten eerste is het totaal geen boeiend nieuws, omdat dat joch gewoon dom is. Ten tweede vestig je ergens aandacht op, zodat andere nog dommere gasten het ook gaan doen.
Ik zou graag willen, dat media eens wat beter hun werk zouden doen.

Er ligt nu een spoor bloed over het spoor

Hij zal geen spoorzoekertje meer spelen..

z'n vrienden trouwens ook niet hoor..

Voor zijn familie is hij nu spoorloos.

zijn vader trad op bij mannenkoor karrespoor (flauw)

Dom geintje met fatale afloop.. je zal het maar zien

Laatst bewerkt:
Darwin award :thumb:

effe rotten controleren;)

Monster-empathische posts. :roflol:

Eigenschuld dikke bult.

Daar hebben we spuit 11 :D

Zielig voor de ouders familie en vrienden van die jongen.
Sommge reakties hier zijn echt zielig, reageren jullie hetzelfde als het je eigen kind zou zijn? :rolleyes:

Zeker zielig voor die ouders. Als het mijn eigen kind zou zijn zou ik hem nog een schop nageven ook. Wat denkt ie wel niet om zoiets stoms te doen

Het is zielig voor de ouders maar je zou zelf als ouder een schop na geven...
Erg duidelijk !! :D

:roflol:

Ik zat gister op msn. Praatte even met zo'n gast waar ik weleens mee praat, ken hem van een ander forum. Gesprek ging een beetje normaal, ik vroeg hoe het met hem ging. Zei hij: "Niet zo goed man, gisteren is een vriend van m'n broer onder de trein gekomen". Ik moest echt zo ****ing hard lachen, terwijl het eigenlijk best wel triest is. It's a small world :D

Sommge reakties hier zijn echt zielig, reageren jullie hetzelfde als het je eigen kind zou zijn? :rolleyes:

De reacties hier zijn best verklaarbaar. Het gebeurde feit is dermate gruwelijk, dat men met humor tracht dit te verzachten, om het als het ware niet onder ogen te hoeven zien. Bovendien brengen dergelijke dramatische berichten bij iedereen hier een rollercoaster van emoties teweeg. We worden heen en weer geslingerd tussen verbazing en afschuw. We worden haast uit elkaar getrokken door enerzijds verontwaardiging over de domheid en anderzijds mededogen met dit jonge leven dat nog zo'n mooie potentiële toekomst had. Alsof dat nog niet genoeg is, voelen wij het gemis van de nabestaanden mee als diepe snijwonden, aangebracht met chirurgenmesjes. Het duurt even om dit alles een plaats te geven, om het te verwerken. Tot die tijd zullen krampachtige humor en uitingen van afschuw met elkaar om voorrang strijden............ :sad:

Tja, zo'n trein is nog best hard van dichtbij..

Best lullig om door zoiets om te komen

Terug
Naar boven