Fitness Seller

jongen van 8 jaar die heroine gebruikt?

Je hoeft niet zo ver te kijken, in Engeland zijn genoeg ventjes in de Slums die Heroine coke gebruiken van jaar of 12 is natuurlijk wel 4 jaar verschil maar toch.

ik vind dit soort filmpjes altijd wel lekker. dat houdt je met beide benen op de grond. D.w.z. ik vind mezelf vrij snel heel erg zielig, maar na het zien van dit soort filmpjes weet ik dat mijn leven een hemel is.

In de sociale omgeving waar ik leef is mijn leven wat waard. En voor jullie geld hetzelfde (hoop ik voor je :D ). Dat soort jochie's worden nog door hun 'vrienden' berooft voor 20 euro.

Dat doe ik ook bij mijn vrienden. Geld is geld, je weet toch

Prada's zijn niet gratis

en eerlijk is eerlijk, heroine is in principe niet ongezond.
Dus waar hebben we het eigenlijk over?

dat is een mooie leeftijd :)

lol:rolleyes:

precies, met natuurlijke anti oxidanten die zorgen voor een weldadig relaxed gevoel. Dat jochie heeft de zaken goed voor elkaar :thumb:

dat joch gaat gewoon bijna out ....

die gaat het niet zo heel ver schoppen.

ik voorzie een glansrijke carriere als junk en aidspatient! En dat alles waarschijnlijk nog voor zijn 16de!:thumb:

Als hij de 16 haalt. Dan zou ook al een hele prestatie zijn

inderdaad! dat zou een knappe prestatie zijn!
Je moet de zaken gewoon positief willen zien, je moet uitgaan van de mogelijkheden en niet van de onmogelijkheden. Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is? Wie weet wordt hij de eerste 10 jarige met een heroine verslaving, aids EN afgezette ledematen vanwege wondroos o.i.d. Dat zou een mooi doel zijn waar hij zich op kan richten.

Lauw zei:
inderdaad! dat zou een knappe prestatie zijn!
Je moet de zaken gewoon positief willen zien, je moet uitgaan van de mogelijkheden en niet van de onmogelijkheden. Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is? Wie weet wordt hij de eerste 10 jarige met een heroine verslaving, aids EN afgezette ledematen vanwege wondroos o.i.d. Dat zou een mooi doel zijn waar hij zich op kan richten.

ieder zijn ding toch , dat joch heeft nog de mogelijkheid om aan heroine te geraken , zijn veel mensen op de wereld die dit niet kunnen zeggen :D

Iedereen heeft een talent zeg ik altijd. Je moet het alleen zien en benutten

volgens mij was dat een grote dosis griepvaccin

Little Me zei:
ieder zijn ding toch , dat joch heeft nog de mogelijkheid om aan heroine te geraken , zijn veel mensen op de wereld die dit niet kunnen zeggen :D
ja, zo jammer he, dat verschil tussen arm en rijk. heroine zou voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Waarom mag dat jongetje wel een shot en onze kinderen niet?

@ Pat21: Juist! en het is de maatschappij die dat soort kinderen niet de zelfontplooing gunt die ze verdienen!:mad:

Lauw zei:
ja, zo jammer he, dat verschil tussen arm en rijk. heroine zou voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Waarom mag dat jongetje wel een shot en onze kinderen niet?

@ Pat21: Juist! en het is de maatschappij die dat soort kinderen niet de zelfontplooing gunt die ze verdienen!:mad:

:roflol: jongen studeert misschien nog cum lauda af aan de unief in mother russia

dokter herro , dichter bij de bron drukt de prijzen :D

als ik maar eens minister president was van dit land!

Dan hadden de peuters geen schoolmelk gekregen, maar crack. Daar worden het tenminste kerels van. En iedereen weet dat lactose slecht voor je is.

het grappige is dat dat jochie ondanks zn rotkop zich waarschijnlijk super relax voelde.

maarja trieste zaak.. vooral zn twee vriendjes die het shot zetten

• Topic Starter Topic Starter
Daster zei:
het grappige is dat dat jochie ondanks zn rotkop zich waarschijnlijk super relax voelde.

maarja trieste zaak.. vooral zn twee vriendjes die het shot zetten

Denk het niet :) , hij is overleden....

Terug
Naar boven