XXL Nutrition

jongen van 8 jaar die heroine gebruikt?

Waarschijnlijk is de dosis iets te hoog. Dan val je in en uit bewustzijn, als een halfslaap. Die jongen voelt zich op dat moment iig wel verlost van pijn en ellende. Dus met een bestaan op straat maakt het nimmer uit.

Hetgeen ik wel betreur is dat het natuurlijk niet bij 1 x blijft, want na zo'n 3 a 4 keer smack spuiten, krijg je toch wel kots en ril gevoelens als alles is uitgewerkt, en dat is gewoon echt een gaar gevoel!

Heel triest. Helaas komt het in veel landen voor dat kinderen verslaafd zijn. Voor hun twintigste sterven velen door het lijmsnuiven of door een kapotte lever door zelfgemaakte bijna pure alcohol.

Marky zei:
Waarschijnlijk is de dosis iets te hoog. Dan val je in en uit bewustzijn, als een halfslaap. Die jongen voelt zich op dat moment iig wel verlost van pijn en ellende. Dus met een bestaan op straat maakt het nimmer uit.

Hetgeen ik wel betreur is dat het natuurlijk niet bij 1 x blijft, want na zo'n 3 a 4 keer smack spuiten, krijg je toch wel kots en ril gevoelens als alles is uitgewerkt, en dat is gewoon echt een gaar gevoel!

Ervaring???

Lijkt mij eigenlijk niet dat hij nog leeft op het einde maar ok

Wat een in en in triest filmpje, ben meteen weer helemaal ****ed up. Het zal je kind maar wezen. :sad:

Ik zie een spuit met bruine vloeistof in zijn arm gaan, waarna hij uitbarst in een flinke hoestbui. Da's dus gewoon tren.

Marky zei:

klinkt als een ervaren man

one shot aday keeps the little children away.

tyfes!!!:eek:

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
Volgens mij was hij flauw gevallen en niet overleden.

Nee hij is echt overleden , heb het verder op fok gelezen en daar stond ook dat hij is overleden, omdat een paar mensen het op ogrish hadden gelezen.

En over het drugs, ik heb het maar overgenomen , of het nou echt heroine is weet ik niet. Ben er niet bekend mee :)

Laatst bewerkt:
Alleen maar goed....beter een snelle dood dan een lang teringleven.

t*ring man ik heb nog niet al jullie posts gelezen.. en ik ben een redelijk nuchter persoon wat dat soort shit betreft.. maar mn maag draaide hier toch wel ff van rond.. wat de fok ouwe?! waar gaat deze wereld heen denk je dan..

vrij gare shit idd...

Terug
Naar boven