Exige
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:
kamikaza zei:Zat een beetje op fok rond te kijken tot ik dit filmpje tegenkwam.
http://www.flurl.com/item/8_year_old_shootin g_heroin_u_143041/
Te ziek voor woorden, je ziet ook dat die bijna flauwvalt?![]()
Omni20 zei:Als je 8 jaar bent en nog zo klein en fragiel heb je al snel een overdosis te pakken. Echt triest dat hij niet hulp heeft gekregen. En die jongens eromheen zijn moordenaars. Zullen ook wel niet oud worden als ze zo doorgaan.
bullshitLuukie23 zei:In Rusland zijn dit soort zaken aan de orde van de dag. Van kinderprostitutie tot drugsverslavingen. Dat is dan de generatie voor de toekomst van Rusland...Hoopvol vooruitzicht dus...
roxxe zei:
dus... het dus altijd nog triester als je denkt....gallie zei:Een russische vriend van mij heeft het vertaald voor mij en hij is na dat spuitje gelijk dood gegaan aan een overdosis.

? Ik d8 het nietMuuske1987 zei:Ja idd man, ik zat ook al met tranen in mijn ogen.
De t*ring het had mijn broertje kunnen zijn dies zelf 9Ik moet er niet aan denken dat hij zoiets zou doen.
Ik hoop echt dat die kids zich kapot spuiten en het gewoon niet meer na kunnen vertellen want daar komt niets meer van terecht. Wat denk je wat die voor lijdensweg nog moeten volgen?
Gewoon diep triest dit![]()
roxxe zei: