Fitness Seller

jongen van 8 jaar die heroine gebruikt?

Redelijk ****ed up ja... :(

RobertHosper zei:
aldus de wijze woorden van King Testo:D

Ja toch?

Valt me mee dat ik nog niet een of andere emojojo over me heen heb gekregen maar wss ziet iedereen zelf ook wel dat er met zoiets geen land meer te bezeilen valt........hard maar waar.

kunnen ze die jongen niet eerder gebruiken voor de opruiming van asfalt ofzo?

How ****ed up can your life be

Speelt er tegenwoordig niemand meer met GI Joe? :cool:

Als je 8 jaar bent en nog zo klein en fragiel heb je al snel een overdosis te pakken. Echt triest dat hij niet hulp heeft gekregen. En die jongens eromheen zijn moordenaars. Zullen ook wel niet oud worden als ze zo doorgaan.

Omni20 zei:
Als je 8 jaar bent en nog zo klein en fragiel heb je al snel een overdosis te pakken. Echt triest dat hij niet hulp heeft gekregen. En die jongens eromheen zijn moordenaars. Zullen ook wel niet oud worden als ze zo doorgaan.

In Rusland zijn dit soort zaken aan de orde van de dag. Van kinderprostitutie tot drugsverslavingen. Dat is dan de generatie voor de toekomst van Rusland...Hoopvol vooruitzicht dus...

Luukie23 zei:
In Rusland zijn dit soort zaken aan de orde van de dag. Van kinderprostitutie tot drugsverslavingen. Dat is dan de generatie voor de toekomst van Rusland...Hoopvol vooruitzicht dus...
bullshit

roxxe zei:

no way man. Rusland kent de meeste jeugd verslaafden ter wererld. Ook het Aids virus zal daar de komende jaren nieuwe records gaan doorbreken...Mag jij mij vertellen wat daar bullshit aan is...

gallie zei:
Een russische vriend van mij heeft het vertaald voor mij en hij is na dat spuitje gelijk dood gegaan aan een overdosis.
dus... het dus altijd nog triester als je denkt.... :(
100% ****ed up.

Dat soort kids zijn echt kansloos. Het is niks en het wordt niks. :(
En het interreseert niemand geen ene moer (mezelf included)....

Rusland lijkt me echt zo'n depri land om in te wonen. Ze kijken ook nooit blij die gasten daar.

Uit het NRC:
"Drugsverslaving en een vrijere coïtusuele moraal zijn de ingrediënten van een aids-explosie in Rusland: over vijf jaar is een op elke vijftien Russen besmet".

"Experts waarschuwden vorige maand dat Rusland aan de vooravond staat van een aids-epidemie van Afrikaanse proporties. Het hiv-virus grijpt hier sneller om zich heen dan waar ook ter wereld. Waren er in 1996 nog maar 1500 gevallen bekend, in 1997 waren dat er dubbel zoveel, in 1998 al 10.963, vorig jaar 30.624 en dit jaar 69.125. Het werkelijke aantal hiv- besmettingen is waarschijnlijk vijf- tot tienmaal zo hoog. Het Russische ministerie van Volksgezondheid verwacht ruim tien miljoen besmettingen in 2005: één op elke vijftien Russen".

"Ruim 80 procent van de huidige aidsgevallen betreft evenwel drugsverslaafden. Tot ver in de jaren negentig was heroïne schaars. Populair was 'vint', een methyl-amfetamine die uit hoesttabletten wordt gekookt. Liefhebbers moesten urenlang in de weer met zoutzuur, aanstekerbenzine, fosfor, jodium, soda en water voordat ze het goedje konden injecteren. Verder bestond het aanbod uit het huisbrouwsel tsjorni (zwart) - een soort papaverpap - het kortwerkende tripmiddel ketamine, zelfgeplukte paddestoelen, marihuana en een keur aan pepmiddelen en barbituraten uit apotheken en ziekenhuizen. Rond 1996 kwam er een eind aan de periode van geestverruimende huisvlijt. Kant- en-klare heroïne kwam overal voor afbraakprijzen op de markt. Kolja: "Drie jaar geleden dronken we gewoon wodka en rookten we marihuana, maar in de zomer van '97 deed iedereen opeens heroïne. We waren met tien vrienden en gingen tegelijk spuiten. Heroïne was cool." Veel van Kolja's vrienden zitten nu 'in het systeem', zoals ze hun verslaving noemen. Een gram kost in Moskou duizend roebel (honderd gulden), in sommige buitenwijken 600 roebel".

"Het roken van heroïne is voor Russische gebruikers pure verspilling. "Alles gaat hier op de lepel en in de spuit", zegt John- Peter Kools. Terwijl de gemiddelde injecterende verslaafde in West- Europa ruim boven de dertig is, gaat het in Rusland om een jonge, seksueelzeer actieve groep. Via prostitutie en andere coïtusuele contacten zal het hiv-virus zich daarom de komende jaren snel buiten de risicogroep verspreiden".

Bullshit???? Ik d8 het niet

Heb zelf drie, bijna vier, kinderen..................ik durf echt niet te kijken en dat meen ik. Als ik zoiets zie, barst ik echt in janken uit sinds ik kinderen heb.

Dan maar de emojojo, maar ik neem nu even aan dat Testo nog geen kinderen heeft, anders zou/kan je zo niet denken........ook al heb je hoogst waarschijnlijk toch gelijk.

En ik heb ze van dichtbij gezien, kinderen in Nederland van een jaar of drie die elke dag door hun vader worden geslagen, of door hun moeder worden ingespoten met drugs zodat ze rustig blijven........echt waar.

Er moeten zoveel mensen opgeruimd worden doordat ze niet meer te genezen zijn en toch kinderen kunnen krijgen en daardoor nog veel meer ellende veroorzaken. Als je volwassen bent en gaat dan gebruiken, dan is het meestal je eigen schuld, een keuze. Maar kinderen zoals deze, die geen uitweg meer zien of gedwongen worden is onacceptabel. De ouders van die kinderen moeten verwijderd worden uit de maatschappij.

Dat zijn de enige gevallen dat ik moeite heb met de huidige wetgeving. Geen mogelijkheden op castratie en te weinig mogelijkheden voor het permament verwijderen uit een maatschappij, hoe maakt me dan even niets uit.

En nu even terugdenken aan de pedopartij en dan ben ik blij dat ik het adres van die gasten niet heb..................(wie wel trouwens?)

:sob:

dit is echt erggggggggg
heb het niet eens af kunnen kijken........
ik heb zelf een zoon van 7 .........oooo echt erg hoor
ik moet er niet aan denken dat het je kind is die daarmee in aanraking komt...

Muuske1987 zei:
Ja idd man, ik zat ook al met tranen in mijn ogen.
De t*ring het had mijn broertje kunnen zijn dies zelf 9 :eek: Ik moet er niet aan denken dat hij zoiets zou doen.
Ik hoop echt dat die kids zich kapot spuiten en het gewoon niet meer na kunnen vertellen want daar komt niets meer van terecht. Wat denk je wat die voor lijdensweg nog moeten volgen?

Gewoon diep triest dit :sad:

kapot spuiten? Die kinderen hebben hulp nodig! Die weten niet beter als dit...

Wow... hier word je toch wel even stil van. Ik had Atari 2600 op die leeftijd, deze kinderen helemaal NIETS, behalve die paar uur per dag dat ze zich 'lekker' voelen.

Verschrikkelijk. :(

Vreemd om een aantal kinderen als professionele junks te werk zien gaan. Zo'n kinderen horen met speelgoed te spelen, niet met drugs te expirimenteren.

Is heroïne verder niet behoorlijk duur ?
(lijkt me sowieso wat te duur voor een kind van < 10 jaar)

damm, waar gaat dit allemaal naar toe man.

Terug
Naar boven