- Waardering
- 410
Ik ben blij dat je dit uberhaupt als een discussie zietmaar eerlijk is eerlijk.. het is wel het 'hoogtepunt' in dit topic
![]()
Haha zeker, heb me wel vermaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat je dit uberhaupt als een discussie zietmaar eerlijk is eerlijk.. het is wel het 'hoogtepunt' in dit topic
![]()
kan je het geluid beschrijven?Uit zeer betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat het een erg bijzonder geluid was toen die jongen werd geraakt door de trein.
Oegstgeest - De dood van de 19-jarige Oegstgeestenaar Bas van der Weijden, die op nieuwjaarsmorgen op station Rotterdam-Alexander werd gegrepen door een intercitytrein, was een tragisch ongeval. Tot die conclusie is de politie Rotterdam-Rijnmond gekomen na het horen van ruim twintig getuigen en het bekijken van in beslag genomen camerabeelden van het drama.
Dat Bas van der Weijden en zijn vriend Kevin Tshilumba (21), die bij het ongeluk zwaar gewond raakte aan beide benen, door een groep agressieve en gewapende jongeren in elkaar zijn geslagen en vervolgens het spoor op zijn gejaagd of geduwd, zoals sommige kranten schrijven, is volgens de politie niet juist. ,,Er stonden twee groepen jongeren tegenover elkaar op het spoor, ongeveer tien in totaal. Kevin Tshilumba heeft verklaard dat ze samen naar een ruzie toe wilden die verderop in het station plaatsvond'', aldus een politiewoordvoerder. ,,Hierdoor hebben ze de trein, die nog heeft getoeterd, niet op tijd horen aankomen.'' Een derde jongen uit Oegstgeest, de 19-jarige Timo Kroon, die getuige was van het dramatische ongeluk, verkeert in shock. Thsilumba is zwaar gewond maar zou inmiddels buiten levensgevaar zijn.
De drie vrienden uit Oegstgeest vierden oud en nieuw in de Rotterdamse discotheek Outland, vlak bij station Alexander. Volgens getuigen waren er gedurende de hele nacht in en rond de disco tal van vechtpartijen.
Bij het bestuur van de Oegstgeestse voetbalclub UDO, waar beide jongens speler en jeugdtrainer waren, is het nieuws als een bom ingeslagen. De club heeft een condoleanceregister geopend. Het bestuur is ontsteld door het nieuws. Ook op de hyvespagina van Van der Weijden stromen de condoleances binnen. ,,Bas was een topgozer die nooit iemand kwaad deed'', schrijft een van zijn vrienden. ,,Waarom is hem dit overkomen? Hier zijn geen woorden voor.''
Bas van der Weijden was de zoon van UDO-voorzitter Hans van der Weijden. Hij studeerde bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Zondag zou hij 20 jaar zijn geworden.
Tijd voor een zuivering...
Ik ben niet tegen alle buitenlanders...
Maar die k*t t*fus marokkanen moeten gewoon sterven.
**** 'em
En zeg nou niet dat ik loop te generaliseren (daarom mijn excuses aan de welwillende marokkaanse medeburger) maar het zijn toch altijd weer die k*t marokkanen.
een hoog "splat-gehalte". Alsof je een overrijp stuk fruit hard tegen een muur gooit.

Criminelen zijn er een hoop ja, onder alle bevolkingsgroepen. En die moet je allemaal opsluiten en gelijk behandelen. Dat is allemaal correct.
een hoog "splat-gehalte". Alsof je een overrijp stuk fruit hard tegen een muur gooit.

Laten we alle marokkanen opsluiten en naar kampen sturen!?![]()