MuscleMeat

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Waarom Spanjaarden, Italianen, Turken, Chinezen hier dan minder last van hebben ( Turken minder denk ik dat de andere ) is omdat hun minder vaak negatief in het nieuws worden gebracht ( dat betekend niet dat ze niets doen ) en dat slaat weer op wat ik zei. de ''verwachting'' ,zeg niet dat dat DE reden is maar het zal vast wel mee spelen.

Yeah right. :rolleyes:

Eigenlijk is het dus de schuld van de slachtoffers van diefstal/geweld/intimidatie. Als ze niet zoveel vooroordelen over Marokkanen hadden gehad waren ze gewoon door hen met rust gelaten.

En wie zit daar dan volgens jou precies achter, wie heeft de keuze gemaakt laten we Marokkanen heel slecht afschilderen in de media en de rest, die net zo crimineel is, niet?

Eigenlijk zeg je dus dat een Marokkaan er niets aan kan doen dat hij tasjes steelt omdat hij op tv heeft gezien dat hij dat hoort te doen? Je hebt niet echt een hoge pet van ze op he dat ze zo simpel werken?

Mag jij mij vertellen welke marokaanse jongeren niet drinken.
Ken alleen maar die drinken, dus in jouw ogen allemaal niet gelovigen. Stop dan maar met bouwen van Moskeeen:D

je begrijpt me verkeerd

een paar pagina's terug stond er (weer) wat over moslim.......

jou got the point?;)

als ze moslims zijn dan zouden ze niet drinken dus zoaar meteen te roepen van weer die moslims, vindt ik bs.
juist als het gelovige waren dan zou zoiets niet gebeurt zijn(zucht ik wordt zeker strax flinke gequote)

zelfs al ging het om een gang fight.
je ziet dat iemand half dood word geslagen en jij bemoeit je er niet mee...
In mijn ogen ben je dan net zo schuldig. > hahaha grappe maker
Als meer mensen hier elkaar zouden helpen dan zouden sommige mensen 2x denken voordat ze besluiten om iemand half dood te slaan.

het was new jaars avond zo iets verwacht je onderhand wel gebeurt bijna elke jaar dat er iemand dood gaat op new years dag en dna nog op die dag de held uit hangen is niet zo slim ze moeten new year -( vrijdag de 13e) noemen

Laatst bewerkt:
het was new jaars avond zo iets verwacht je onderhand wel gebeurt bijna elke jaar dat er iemand dood gaat op new years dag en dna nog op die dag de held uit hangen is niet zo slim ze moeten new year -( vrijdag de 13e) noemen

:roflol:

Ja, ik verwacht ook altijd wel dat er iemand dood gaan op nieuwjaarsnacht, ik vind dat normaal en daarom zou ik nooit iemand in levensgevaar gaan helpen. :rolleyes:

samen stelling

Yeah right. :rolleyes:

Eigenlijk is het dus de schuld van de slachtoffers van diefstal/geweld/intimidatie. Als ze niet zoveel vooroordelen over Marokkanen hadden gehad waren ze gewoon door hen met rust gelaten.

En wie zit daar dan volgens jou precies achter, wie heeft de keuze gemaakt laten we Marokkanen heel slecht afschilderen in de media en de rest, die net zo crimineel is, niet? Geen flauw idee waarom dat zo is. je zegt zelf ook dat die andere net zo crimineel zijn. Kan jij het dan wel uitleggen als dat de reden niet is ( dat ze erger zijn dan de rest ).

Eigenlijk zeg je dus dat een Marokkaan er niets aan kan doen dat hij tasjes steelt omdat hij op tv heeft gezien dat hij dat hoort te doen? Je hebt niet echt een hoge pet van ze op he dat ze zo simpel werken?
nee zeg ik niet, ik zei dat het een kleine meespelende factor is

..

In mijn ogen is het gewoon je plicht om je medemens te helpen maarja zie al dat mensen daar anders over denken.
maakt niet uit maar wanneer jij in elkaar word geslagen verwacht geen hulp :rolleyes:

Oegstgeest - De dood van de 19-jarige Oegstgeestenaar Bas van der Weijden, die op nieuwjaarsmorgen op station Rotterdam-Alexander werd gegrepen door een intercitytrein, was een tragisch ongeval. Tot die conclusie is de politie Rotterdam-Rijnmond gekomen na het horen van ruim twintig getuigen en het bekijken van in beslag genomen camerabeelden van het drama.

Dat Bas van der Weijden en zijn vriend Kevin Tshilumba (21), die bij het ongeluk zwaar gewond raakte aan beide benen, door een groep agressieve en gewapende jongeren in elkaar zijn geslagen en vervolgens het spoor op zijn gejaagd of geduwd, zoals sommige kranten schrijven, is volgens de politie niet juist. ,,Er stonden twee groepen jongeren tegenover elkaar op het spoor, ongeveer tien in totaal. Kevin Tshilumba heeft verklaard dat ze samen naar een ruzie toe wilden die verderop in het station plaatsvond'', aldus een politiewoordvoerder. ,,Hierdoor hebben ze de trein, die nog heeft getoeterd, niet op tijd horen aankomen.'' Een derde jongen uit Oegstgeest, de 19-jarige Timo Kroon, die getuige was van het dramatische ongeluk, verkeert in shock. Thsilumba is zwaar gewond maar zou inmiddels buiten levensgevaar zijn.

De drie vrienden uit Oegstgeest vierden oud en nieuw in de Rotterdamse discotheek Outland, vlak bij station Alexander. Volgens getuigen waren er gedurende de hele nacht in en rond de disco tal van vechtpartijen.

Bij het bestuur van de Oegstgeestse voetbalclub UDO, waar beide jongens speler en jeugdtrainer waren, is het nieuws als een bom ingeslagen. De club heeft een condoleanceregister geopend. Het bestuur is ontsteld door het nieuws. Ook op de hyvespagina van Van der Weijden stromen de condoleances binnen. ,,Bas was een topgozer die nooit iemand kwaad deed'', schrijft een van zijn vrienden. ,,Waarom is hem dit overkomen? Hier zijn geen woorden voor.''

Bas van der Weijden was de zoon van UDO-voorzitter Hans van der Weijden. Hij studeerde bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Zondag zou hij 20 jaar zijn geworden.

Is even wat ander wat de Telegraaf schreef

Let op.. Silva gaat gewoon genegeerd worden. Zo gaat dat hier namelijk altijd.

linkse leugens Silva, linkse leugens.. en zou dit waar zijn zou dit tragisch ongeval voor velen hier op dbb.com minder tragisch worden. Iig minder interessant..

Emo be gone.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p

Hahaha :roflol:

Ze moeten gewoon veel hogere straffen uitdelen in dit land! Dan maar wat geld pompen om meer gevangenissen te bouwen:mad:

Lol, dat bericht van silva. Geeft de kwaliteit van ''de Telegraaf'' nog eens aan.

Marokkanen blijven verder voor een groot deel relschoppers.

Let op.. Silva gaat gewoon genegeerd worden. Zo gaat dat hier namelijk altijd.

linkse leugens Silva, linkse leugens.. en zou dit waar zijn zou dit tragisch ongeval voor velen hier op dbb.com minder tragisch worden. Iig minder interessant..

Als dat nieuwsbericht waar is moet het niet genegeerd worden. Ik denk btw wel te weten over welke figuren je het hebt. Vraag me ook af waarom je de moeite blijft nemen om op hen te blijven reageren. Het is toch te gek voor woorden dat je je daarmee inlaat en jezelf op hetzelfde lage niveau plaatst. Isseus, minderwaardigheidscomplex, zelfhaat mss, wie zal het zeggen.

Terug
Naar boven