Als dat nieuwsbericht waar is moet het niet genegeerd worden. Ik denk btw wel te weten over welke figuren je het hebt. Vraag me ook af waarom je de moeite blijft nemen om op hen te blijven reageren. Het is toch te gek voor woorden dat je je daarmee inlaat en jezelf op hetzelfde lage niveau plaatst. Isseus, minderwaardigheidscomplex, zelfhaat mss, wie zal het zeggen.
Als ik voor mezelf mag spreken was het puur een sarcastische opmerking.. ik doel niet op bepaalde individuele personen maar op een voorspelbare trend die heel herkenbaar is op dbb.com.. Ik zou op ook discussies van laag niveau kunnen negeren maar dan moet ik afstand nemen van dbb.com.. het zou mischien het beste zijn maar ach.. ik 'loop' hier inmiddels al vijf jaar rond en toch een bepaalde afiniteit gehouden met het board.. ook al slaat die afiniteit hedendaags nergens meer op.. maar ach.. laat dingen mischien moeilijk los.. dus al je analyses ten spijt was mijn bijdrage eigenlijk puur tijdverdrijf op een regenachtige zondagavond inmiddels.. ben niet meer zo kieskeurig betreft het niveau van de discussie.. die 'eis' heb ik al lang laten varen..