XXL Nutrition

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

k*t marokkanen.

.

daders van wat? Waar zijn de marokkanen volgens jouw schuldig aan in deze situatie?

heeft iemand het bericht eigenlijk wel gelezen, of alleen maar het roodgedrukte toverwoord?

De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken.
( lijkt me een poging tot doodslag in worst scenario )

Ze worden achtervolgd door een groep jongeren en vluchtte hiervoor, vervolgens worden ze in elkaar gebeukt in alle opwellling komt er een trein en is het einde oefening ...

Bemoei je NOOIT met andermans gevecht. Ik zie het telkens weer in drama's eindigen. Zowel ouderen als jongeren maken deze fout.

De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken.
( lijkt me een poging tot doodslag in worst scenario )

Ze worden achtervolgd door een groep jongeren en vluchtte hiervoor, vervolgens worden ze in elkaar gebeukt in alle opwellling komt er een trein en is het einde oefening ...

leer eens lezen. Er was een knokpartij met mocro's, bulgaren en nederlanders, Bas kwam eraan, de andere gasten gingen er vandoor en hij blijft daar nog staan. Hij werd niet met een steen geslagen r*tard.

de 'dader' was een trein. tenzij daar een marokkaan in zat die hem expres wilde overrijden hebben is zijn dood een ongeluk.

leer eens lezen. Er was een knokpartij met mocro's, bulgaren en nederlanders, Bas kwam eraan, de andere gasten gingen er vandoor en hij blijft daar nog staan. Hij werd niet met een steen geslagen r*tard.

de 'dader' was een trein. tenzij daar een marokkaan in zat die hem expres wilde overrijden hebben is zijn dood een ongeluk.

My bad Bas werd idd niet geslagen, maar omdat die mocro ze vriend sloeg ging Bas erop af toch... Dus dan heeft die mocro wel een groot aandeel in zijn dood. De gele NS raket was de dader in zekere zin ..

Waarom die vriend wel op tijd van het spoor kwam en Bas niet blijft een raadsel ???

En

Laatst bewerkt:
hopelijk onthoudt iedereen dit als ze JOU een keer te pakken nemen

Ik hoop dat mensen me alleen gaan helpen als ze me kunnen helpen. Met een paar man tussenkomen in een gangfight is gewoon dom. Strijd geen gevechten die je niet kan winnen.

Jouw "jij mept mij, ik mep jou/oog om oog, tand om tand"-houding is wel heel erg volwassen, btw.

Mijn vader zou zeggen..

nieuw jaar.. oude 'discussies'..

:fire:

p.s. je bent 1 keer marokkanen vergeten te onderstrepen

Ik hoop dat mensen me alleen gaan helpen als ze me kunnen helpen. Met een paar man tussenkomen in een gangfight is gewoon dom. Strijd geen gevechten die je niet kan winnen.

Jouw "jij mept mij, ik mep jou/oog om oog, tand om tand"-houding is wel heel erg volwassen, btw.

dat zeg ik niet... maar iemand die dat nu zegt maar misschien ooit eens in een situatie komt dat....... mag toch hopen dat er echt iemand is die hem zou kunnen helpen..... geloof me... als er niemand je helpt en jij overleeft het of wat dan ook... je kijk op de wereld is nooit meer hetzelfde.....

stop je nog een keer met die k*t topics?

jonge geen echt nazi's je snapt toch wel racisten als je effe nadenkt je hebt toch ook neo-nazi's jonge denk eens na

Terug
Naar boven