Newkidontheblok
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daders van wat? Waar zijn de marokkanen volgens jouw schuldig aan in deze situatie?
heeft iemand het bericht eigenlijk wel gelezen, of alleen maar het roodgedrukte toverwoord?
De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken.
( lijkt me een poging tot doodslag in worst scenario )
Ze worden achtervolgd door een groep jongeren en vluchtte hiervoor, vervolgens worden ze in elkaar gebeukt in alle opwellling komt er een trein en is het einde oefening ...
jah oke er zijn marokanen die dat doen hoor maar nazi's in Nederland is ook neit mis hoor
jah oke er zijn marokanen die dat doen hoor maar nazi's in Nederland is ook neit mis hoor

Bemoei je NOOIT met andermans gevecht. Ik zie het telkens weer in drama's eindigen. Zowel ouderen als jongeren maken deze fout.
leer eens lezen. Er was een knokpartij met mocro's, bulgaren en nederlanders, Bas kwam eraan, de andere gasten gingen er vandoor en hij blijft daar nog staan. Hij werd niet met een steen geslagen r*tard.
de 'dader' was een trein. tenzij daar een marokkaan in zat die hem expres wilde overrijden hebben is zijn dood een ongeluk.

Bemoei je NOOIT met andermans gevecht. Ik zie het telkens weer in drama's eindigen. Zowel ouderen als jongeren maken deze fout.
hopelijk onthoudt iedereen dit als ze JOU een keer te pakken nemen
En dat meisje weet hoe Bulgaren en Marokkanen eruit zien, misschien waren wel Pakistanen, Afghanen, Turken, of Albaniers etc.
Ik hoop dat mensen me alleen gaan helpen als ze me kunnen helpen. Met een paar man tussenkomen in een gangfight is gewoon dom. Strijd geen gevechten die je niet kan winnen.
Jouw "jij mept mij, ik mep jou/oog om oog, tand om tand"-houding is wel heel erg volwassen, btw.
wat ga je lachen leeftijd: 20 status: geen leven waarom ga je lachen je weet niks
wat ga je lachen leeftijd: 20 status: Geen leven waarom ga je lachen je weet niks