MuscleMeat

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

• Topic Starter Topic Starter
wat ga je lachen leeftijd: 20 status: geen leven waarom ga je lachen je weet niks

Ik weet niks? Jij zult met je 15 jaar wel al een heleboel levens ervaring hebben.

Gast je komt net kijken. Ga eerst eens naar buiten voordat je je in deze discussies probeert te mengen.

maokkanen die in Outland komen? Weer eens iets nieuws

Dat de media zijn smoel dicht houdt en het woordje Marokkanen niet eens durft te noemen. Nee dat is racistisch dat weet je onderhand toch wel?

En dat de politie deze zaak geen misdrijf noemt maar een ongeluk vind ik al helemaal belachelijk. Dit is gewoon pure moord.

was je er toevalig bij?, jij weet het toch zo goed dat het geen ongeluk was en dat het pure moord was,
words eens wakker man new year gebeuren veel ongelukken, mensen zijn dronken vuurwerk kan van alles gebeuren

was je er toevalig bij?, jij weet het toch zo goed dat het geen ongeluk was en dat het pure moord was,
words eens wakker man new year gebeuren veel ongelukken, mensen zijn dronken vuurwerk kan van alles gebeuren

Nee het was allemaal onschuldige kattekwaad :rolleyes: Dat die Marokkaan met een steen op de jongen aan het inbeuken was was natuurlijk niet zo bedoelt. Haal die plaat voor je kop toch eens weg.

Ik weet niks? Jij zult met je 15 jaar wel al een heleboel levens ervaring hebben.

Gast je komt net kijken. Ga eerst eens naar buiten voordat je je in deze discussies probeert te mengen.
gaan we zo beginnen jongen/meisje je wilt niet weten en dan kan ik het ook zeggen gast je komt net kijken sjonge hoe kan je voor mij praten kind soldaten uit Afrika hebben op hun 10e al meer mee gemaakt dan jij in je hele leven ik zeg niet dat ik een kindsoldaat ben of dat ik uit Afrika kom maar toch je moet niet voor mij gaan praten want in dit geval kan ik het nog steeds zeggen "je weet niks !!!!"

Als het geen Marokkanen waren geweest was het zeker ook geen 'Breaking News' geweest?

gaan we zo beginnen jongen/meisje je wilt niet weten en dan kan ik het ook zeggen gast je komt net kijken sjonge hoe kan je voor mij praten kind soldaten uit Afrika hebben op hun 10e al meer mee gemaakt dan jij in je hele leven ik zeg niet dat ik een kindsoldaat ben of dat ik uit Afrika kom maar toch je moet niet voor mij gaan praten want in dit geval kan ik het nog steeds zeggen "je weet niks !!!!"

Ik weet wel dat je een gebrek aan kennis hebt van de Nederlandse taal. marokkaans toevallig?

2uff5oz.jpg

waarom zou ik op m'n spellen gaan letten je kan het toch lezen nerd

Omdat je in ****ing Nederland woont idioot. Leer je taal eens.

OT:
Wat een k*ttopic weer Gorrilor. Ik maar wachten tot ze gingen vertellen dat er iemand tussen sprong met zijn motorhelm in zijn hand:roflol: Viel vies tegen.

Terug
Naar boven