XXL Nutrition

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Zo is het wel weer genoeg, graag weer on-topic.

er mag wel een apparate sectie komen voor de marrokanen "geilehanenhok" en dan daarbij "k*tmarrokanenhok" ik durf te wedden dat er meer posts komen dan in het "post je artikel" sectie :D

(is een grapje voordat mensen weer kaarten gaan uitgeven)

edit on:
Het is een ongeluk geweest. Bij een ongeluk kun je niemand de schuld geven.

oke is goed weer on-topic

hij haalde er xbox spellen bij :(

Nee het was allemaal onschuldige kattekwaad :rolleyes: Dat die Marokkaan met een steen op de jongen aan het inbeuken was was natuurlijk niet zo bedoelt. Haal die plaat voor je kop toch eens weg.

ze waren allemaal natuurlijk dronken en msschien heeft die bulgaar zusje man die mocro ..... iets aangedaan of heeft iets van de meester(mocro) gestolen en toen begon het feestje en als je echt slim bent ga je echt niet meej bemoeien

• Topic Starter Topic Starter
ze waren allemaal natuurlijk dronken en msschien heeft die bulgaar zusje man die mocro ..... iets aangedaan of heeft iets van de meester(mocro) gestolen en toen begon het feestje en als je echt slim bent ga je echt niet meej bemoeien

De Marokkaan begon op de Nederlandse jongen in te beuken die de ruzie tussen de twee alleen maar probeerde te sussen.

Waar de ruzie aanvankelijk om ging doet er niet veel toe.

De Marokkaan begon op de Nederlandse jongen in te beuken die de ruzie tussen de twee alleen maar probeerde te sussen.

dat staat volledig los van de gast die door de trein is overreden, wat snap je daar niet aan?

dat zeg ik niet... maar iemand die dat nu zegt maar misschien ooit eens in een situatie komt dat....... mag toch hopen dat er echt iemand is die hem zou kunnen helpen..... geloof me... als er niemand je helpt en jij overleeft het of wat dan ook... je kijk op de wereld is nooit meer hetzelfde.....

Idd, dat zou ik ook hopen, maar mocht iemand zijn kaas laten om mijn kaas te redden, zou ik dat objectief gezien niet zo nuttig vinden. Ma bon, wat je ook moge meegemaakt hebben, it's time to let go.

wat een niveau hier!

@pat21
je komt woorden te kort tegen een 15 jarig ventje :D

die vriend die met een steen werd geslagen wist weg te komen, Bas niet want die stond een stuk verderop. En dat Bas dood is, is "pure moord" gepleegd door de marokkanen? :rolleyes:

Ja. Zonder die Marokkaan leefde hij nog.

Volgens mij ben jij trouwens een gezellige vriend met uitgaan. Je zou je kameraad laten creperen zonder in te grijpen?

Ik zou sowieso nooit over het spoor gaan lopen, als ik me vrienden wil helpen dan loop ik wel ff snel om.

Rust zacht

mag god genade hebben op zijn ziel en hem genadig zijn op dag des oordeels
het was zijn tijd maarjah that's life

-----------------------------------------------------------------------
mensen moeten niet zoveel drinken want dan gaan ze meestal stomme dingen doen, neem bush als een voorbeeld.

Terug
Naar boven