Fitness Seller

Jongens en meisjes, akiraC voelt zich niet goed...

Verslechterede spijsvertering, dat zowiezo.

Ik heb ook 1 keer anaal gestraald, en er kwam echt een spuitkanon uit m'n donder. Echt een gevoel van kousheid, zwakheid en lage weerstand, was gelukkig na 3 dagen over.

• Topic Starter Topic Starter
Verslechterede spijsvertering, dat zowiezo.

Ik heb ook 1 keer anaal gestraald, en er kwam echt een spuitkanon uit m'n donder. Echt een gevoel van kousheid, zwakheid en lage weerstand, was gelukkig na 3 dagen over.

Ja klinkt me momenteel heel bekend in de oren, ik hoop dat ik morgen al wat beter ben

monster sickness

Ik vraag mij af hoe ziek je bent als je uren op het forum kan blijven zitten.
Maar uit je kont PISSEN klinkt niet gezond,..dus ik zou lekker vandaag in je bed blijven en hopen dat je vanavond geen koorts hebt.....beterschap in iedergeval !!!!

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af hoe ziek je bent als je uren op het forum kan blijven zitten.
Maar uit je kont schijten klinkt niet gezond,..dus ik zou lekker vandaag in je bed blijven en hopen dat je vanavond geen koorts hebt.....beterschap in iedergeval !!!!
hoezo klinkt uit je kont schijten niet gezond??? doe ik altijd weet niet hoe jij dat normaal doet dan .

Akira beterschap gewoon proberen te blijven eten zodat alles er het vlugste uit is en geen norit of zo gebruiken vind ik minder

edit:hahahaha musclebear heeft zijn post aangepast zie ik nu

Laatst bewerkt:
Mn vriendin had het gisteren.
De hele nacht woelen en halverwege de nacht werd ik bruut gewekt door braakgeluiden.
En aangezien ik op mn buik slaap kon ik het niet zijn die haar een genotsknots achter haar amandelen drukte.
Daar hing/zat ze met haar hoofd in een emmer en een tamelijk zure lucht hing in de hele kamer.
Enkele uren later zouden wij naar mn zus en haar kids gaan om de verjaardag van haar jongste enigszins verlaat te vieren.
Geen rijbewijs en geen auto dus maar met het OV binnen 10 minuten hing ze met haar hoofd in een plastic tas te nekken.
Het was mij het dagje wel ( ze werkt met ouderen en in het verpleeghuis cq verzorgingstehuis ging dit aardig rond ) zij was/is nu het slachtoffer, maar ik ben bang dat ik het deze week ook wordt.
Ik zou deze week mn eiwitinname licht verhogen dus dan kan ik kiezen om bij een pufje mn omgeving in een eiwit walm te zetten of ik heb mij zelf ermee en heb vanaf mn reet tot aan het einde van mn broekspijp stront in de kleding.
Lastig

hoezo klinkt uit je kont schijten niet gezond??? doe ik altijd weet niet hoe jij dat normaal doet dan .

Akira beterschap gewoon proberen te blijven eten zodat alles er het vlugste uit is en geen norit of zo gebruiken vind ik minder

:roflol::roflol: die opening gebruikt MB om Orbs uit te poepen.
Je weet nu dus wel waarom hij uit zn bek naar stront stinkt :roflol:

alcohol verlaagt de weerstand.

:roflol::roflol: die opening gebruikt MB om Orbs uit te poepen.
Je weet nu dus wel waarom hij uit zn bek naar stront stinkt :roflol:

Persvers ventje !!!
Ik zie die link niet helemaal van orbs uitpoepen en uit je bek stinken naar stront.
Ik ben bang dat je jezelf ruikt.
3 keer per dag je tandenpoetsen en op tijd naar de tandarts, en wat meer je hersens gebruiken, anders krijg je dit soort uitspraken.
Of wat minder het sterretje van je vriendin likken. :D

@MB :roflol:
Bekijk je topics die je opent dat verklaart die strontlucht uit je b**kes.

Ga maar vast wat vochtige doekjes halen voor je geirriteerde aars ;)

Sterkte!

Adios

Ahh arme AkiraC! Beterschap kerel

Beterschap kerel en ik voel met je mee.

Arme jongen...
Dat heb ik dus elk jaar met Sinterklaas, mijn verjaardag en/of Kerst. Lekker hoor, te beroerd zijn om je cadeautjes te openen.

Maar goed, lekker naar bed en veel sap en bouillon drinken. Kan je vannacht toch nog uit je raam naar het vuurwerk kijken...

(bij ons wordt het toch geen lekker weer om buiten rond te hangen met regen, windstoten en onweer. Wel heerlijk weer voor een warme choco!)

Beterschap kerel. Maak trouwens eens een foto van die kontpis, ben benieuwd hoe het er uit ziet!

Hey akirabikkel, beterschap hé

Tjap wat flik je nou man. als je wat gezelschap wilt op oudjaarsavond dan weet je me te vinden he? :D

Succes en beterschap, lekker achter de geraniums zitten en naar buiten kijken kan natuurlijk vanavond/vanacht.

Terug
Naar boven