MuscleMeat

Jongeren mogen in 2010 vanaf 17 jaar op voor het rijbewijs

Rijbewijs is relaxxx.!

Lekker veel tanken met die olieprijs! ****ing 1.10:) Sta soms lekker met de slang om me heen te spuiten..tis voor niks. Laatst ook in de 1 naar Amsterdam gereden met de choke open..

I Love Fuel!

als je geslaagd ben voor je rijexamen zou je gewoon moeten kunnen rijden...
dan maakt het weinig uit hoe oud je bent vind ik...

yeah ik ben nu 17, dus als ik ff iets meer dan een jaar wacht mag ik mijn rijbewijs nu al halen!:D:D

Ik vind 18 jaar nog net randje, 17 jaar is echt fail.
Willen ze files gaan oplossen, laten ze nog meer gappies rijden die ongelukken veroorzaken en de boel laten dichtslippen. Geef ze lekker een OV kaart.

Ik vind 18 jaar nog net randje, 17 jaar is echt fail.
Willen ze files gaan oplossen, laten ze nog meer gappies rijden die ongelukken veroorzaken en de boel laten dichtslippen. Geef ze lekker een OV kaart.
je mist dus duidelijk het punt van het artikel, geeft niks hoor.

Ik snap echt niet waarom dit aangepast moet worden? Wil die gast gewoon naamsbekendheid krijgen ofzo?
Ik zie hier echt de logica niet van in

dat doen ze nu toch al(zonder rijbewijs):D

Rijbewijs is relaxxx.!

Lekker veel tanken met die olieprijs! ****ing 1.10:) Sta soms lekker met de slang om me heen te spuiten..tis voor niks. Laatst ook in de 1 naar Amsterdam gereden met de choke open..

I Love Fuel!

:roflol:!!!!!!!!!!!!!

1,10? waar tank jij dan?:P

geweldig, nu patsertjes van 17 in hun moeders auto

Wat een onzin, ze maken het weer eens veels te ingewikkeld. Gewoon 18 jaar lijkt me niets mis mee.

Het gaat erom dat je de eerste perioden begeleidend mag rijden, dus ik vind het wel een aardig plan.

Terug
Naar boven