Usernamed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijbewijs is relaxxx.!
Lekker veel tanken met die olieprijs! ****ing 1.10Sta soms lekker met de slang om me heen te spuiten..tis voor niks. Laatst ook in de 1 naar Amsterdam gereden met de choke open..
I Love Fuel!

yeah ik ben nu 17, dus als ik ff iets meer dan een jaar wacht mag ik mijn rijbewijs nu al halen!![]()

!!!Oh yeah wat is die regel handig voor jou... als je een jaar wacht was je echt nog geen 18 hoor!!!
ik vind 18 jaar nog net randje, 17 jaar is echt fail.
Willen ze files gaan oplossen, laten ze nog meer gappies rijden die ongelukken veroorzaken en de boel laten dichtslippen. Geef ze lekker een ov kaart.
je mist dus duidelijk het punt van het artikel, geeft niks hoor.Ik vind 18 jaar nog net randje, 17 jaar is echt fail.
Willen ze files gaan oplossen, laten ze nog meer gappies rijden die ongelukken veroorzaken en de boel laten dichtslippen. Geef ze lekker een OV kaart.
je mist dus duidelijk het punt van het artikel, geeft niks hoor.
Lets go hug some treesIk hoef mijn rijbewijs niet.
Altans nog niet. Wil er de moeite niet voor doen
en een bijdrage aan een schoner miljeu
het vermindert het aantal ongevallen.Ze moeten gewoon 18 jaar + 1 jaar begeleider er langs doen.
Rijbewijs is relaxxx.!
Lekker veel tanken met die olieprijs! ****ing 1.10Sta soms lekker met de slang om me heen te spuiten..tis voor niks. Laatst ook in de 1 naar Amsterdam gereden met de choke open..
I Love Fuel!
!!!!!!!!!!!!!