AndroidHealthClinic

Joran van der Sloot bekent moord

WTF, die gozer is echt goed de lul:D
Het is een etterbak, maar zoveel straf geef ik liever aan echte vrouwen handelaren, en niet aan zo'n amateur die leeft in zijn eigen fantasiewereld. Maar ja, ook al kon ik het stoppen, ik deed het niet. Ook al vind ik eigenlijk dat hij beter af is in een hollandse TBS-kliniek, want het is gewoon een mong**l.

Ik heb helemaal geen medelijden met hem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zorgen wel goed voor hem in Peru, ze hebben hem zo'n Peruaans dekentje gegeven waarmee je ook die panfluit Peruanen ziet in winkelstraten. Ook handig om op uit te huilen voor Joran.

Details die steeds meer naar buiten komen duiden op een toch wel brute moord, moet een aardig driftkikkertje zijn die Joran.

ondanks dat hij wss een stone cold killer is heb ik op de 1 of andere manier toch een soort van sympathie voor de man,heel vaag.Vind het bijna op het zielige af hoe ze hem daar behandelen.Raar want bijvoorbeeld Sander V. zou ik zelf nog wel willen opknopen.

wel een stel amateurs daar.. hij zal het vast gedaan hebben nodoubt maar de hele politiek daar wil hem ook veroordeeld hebben.. druk is enorm hoog natuurlijk..

hiermee willen ze natuurlijk een voorbeeld stellen.. maw hij is zwaar de lul, meer dan bij een normale zaak

35 jaar zal hem goed doen, mocht ie het overleven.

Ach,da,s zo om ,ik denk dat joran zich wel vermaakt daar:D

Jezus man, wat heeft die vent zichzelf allemaal op de hals gehaald haha, wat een k*tleven gaat die vent leiden.

Z'n haar verkleurt zelfs van schrik. :)

http://www.youtube.com/watch?v=M-xWxaPYf18

Wat een circus, hij is erg geliefd zo te horen. Hij heeft gevraagd om een cel alleen, uit angst om vermoord te worden. Hellraiser 9, Hell in Joran is nu echt begonnen.

Goddamnit, wat een hype rond Joran daar, al die Peruanen gaan volledig door het lint.

Nu is het enkel hopen dat hij onschuldig wordt verklaart, dan zullen die Peruaanse schooiers raar staan kijken.

Nu is het enkel hopen dat hij onschuldig wordt verklaart, dan zullen die Peruaanse schooiers raar staan kijken.

Bedoel je hiermee te zeggen dat je hoopt dat een persoon die hoogstwaarschijnlijk al heeft bekend een moord op zijn geweten te hebben wordt vrijgelaten puur omdat je dat leuk vindt voor wat hysterische Peruanen?

Bedoel je hiermee te zeggen dat je hoopt dat een persoon die hoogstwaarschijnlijk al heeft bekend een moord op zijn geweten te hebben wordt vrijgelaten puur omdat je dat leuk vindt voor wat hysterische Peruanen?

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...

Geschifte acties die leuke media opleveren.

Een moordenaar vereren, tja dan spoor je zelf ook niet.

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...

Ik kreeg al eerder de indruk dat je zo'n halve tamme was.

Na een x aantal jaar brommen in Peru schrijft ie er doodleuk een boek over...

Goddamnit, wat een hype rond Joran daar, al die Peruanen gaan volledig door het lint.

Schijnt dat het wel 2 jaar kan duren voordat hij uberhaupt een rechter ziet daar, ben erg benieuwd of hij het zolang overleefd.

Een moordenaar vereren, tja dan spoor je zelf ook niet.

Ik kreeg al eerder de indruk dat je zo'n halve tamme was.

Als je een eind in de dertig bent is dit natuurlijk een onbegrijpelijke stelling en kom je al snel over als een totale gek als je zo iets zegt.

Maar ik moet zeggen, ik heb echt al veel hilarische café conversaties gehad door vanaf het over Joran gaat te zeggen 'ik ben een grote fan', en daarover verder te gaan. Weinig mensen (hier in belgië iig) die er graten in zien.

Terug
Naar boven