Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ondanks dat hij wss een stone cold killer is heb ik op de 1 of andere manier toch een soort van sympathie voor de man,heel vaag.Vind het bijna op het zielige af hoe ze hem daar behandelen.Raar want bijvoorbeeld Sander V. zou ik zelf nog wel willen opknopen.
Haha ah zo, een beetje in de kroeg gaan staan en dan heel recalcitrant in alle ernst dingen beweren die niet bepaald politiek correct zijn of op welke manier dan ook gevoelig liggen. Ja das lachen ja, als je 15 bent en te stom om te schijten. Humor. Lekker rebels ook.
Als ik jou was zou ik een 'Free Joran' shirt laten drukken, Strakke Freddy. Maar goed ik ga er vanuit dat je dus aan het trollen was, altijd leuk.

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...
Geschifte acties die leuke media opleveren.

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...
Geschifte acties die leuke media opleveren.
Hehe, en dan een reply plaatsen met het woord 'recalcitrant' erin. Lekker intelligent gaan doen en alles beter weten op een BB forum. Ja, dat moet leuk zijn. Als je 34 jaar bent en geen leven hebt.
Joran van der Sloot heeft overplaatsing aangevraagd naar een andere gevangenis. De 22-jarige Van der Sloot zegt te vrezen voor zijn leven. Dit melden Peruaanse media.
In ruil voor zijn overplaatsing naar een gevangenis op Aruba wil Joran de plek aanwijzen waar de verdwenen Natalee Holloway is verstopt.
Nadat Joran van der Sloot werd overgeplaatst naar de Castro gevangenis werd hij buiten opgewacht door enkele tientallen Peruanen die 'Moordenaar moordenaar' riepen en hem bekogelde met eten.
Hoop toch niet dat ze daar intrappen