Fitness Seller

Joran van der Sloot bekent moord

Haha ah zo, een beetje in de kroeg gaan staan en dan heel recalcitrant in alle ernst dingen beweren die niet bepaald politiek correct zijn of op welke manier dan ook gevoelig liggen. Ja das lachen ja, als je 15 bent en te stom om te schijten. Humor. Lekker rebels ook.

ondanks dat hij wss een stone cold killer is heb ik op de 1 of andere manier toch een soort van sympathie voor de man,heel vaag.Vind het bijna op het zielige af hoe ze hem daar behandelen.Raar want bijvoorbeeld Sander V. zou ik zelf nog wel willen opknopen.

hoe moeten ze hem dan behandelen? gewoon doodknuppelen dat tuig

Haha ah zo, een beetje in de kroeg gaan staan en dan heel recalcitrant in alle ernst dingen beweren die niet bepaald politiek correct zijn of op welke manier dan ook gevoelig liggen. Ja das lachen ja, als je 15 bent en te stom om te schijten. Humor. Lekker rebels ook.

Hehe, en dan een reply plaatsen met het woord 'recalcitrant' erin. Lekker intelligent gaan doen en alles beter weten op een BB forum. Ja, dat moet leuk zijn. Als je 34 jaar bent en geen leven hebt.

Als ik jou was zou ik een 'Free Joran' shirt laten drukken, Strakke Freddy. Maar goed ik ga er vanuit dat je dus aan het trollen was, altijd leuk.

Net zag ik Robbe aankomen (WK doh!) , leek GVD Joran wel in die Politie auto :o
K carry on.............:D

Laatst bewerkt:
Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...

Geschifte acties die leuke media opleveren.

:haha:

Misschien is het voor jou en je vrienden tijd voor een onderzoek in het PBC

Dat is een correcte analyse. Daarbij komt nog dat Joran in mijn vriendenkring een zekere heldenstatus heeft door zijn acties. Wegkomen met een moord nadat hij een wijf dronken had gevoerd met bacardi 151, pooier worden in Thailand, nu weer iemand vermoorden omdat ze aan zijn PC zat...

Geschifte acties die leuke media opleveren.

Ik ga niet happen, te makkelijk!

Hehe, en dan een reply plaatsen met het woord 'recalcitrant' erin. Lekker intelligent gaan doen en alles beter weten op een BB forum. Ja, dat moet leuk zijn. Als je 34 jaar bent en geen leven hebt.

recalcitrant is een vrij vaak gebruikt woord. Als dit te moeilijk voor je is dan zegt dat veel over je.

Joran van der Sloot heeft overplaatsing aangevraagd naar een andere gevangenis. De 22-jarige Van der Sloot zegt te vrezen voor zijn leven. Dit melden Peruaanse media.

In ruil voor zijn overplaatsing naar een gevangenis op Aruba wil Joran de plek aanwijzen waar de verdwenen Natalee Holloway is verstopt.

Nadat Joran van der Sloot werd overgeplaatst naar de Castro gevangenis werd hij buiten opgewacht door enkele tientallen Peruanen die 'Moordenaar moordenaar' riepen en hem bekogelde met eten.

Hoop toch niet dat ze daar intrappen

Joran van der Sloot heeft overplaatsing aangevraagd naar een andere gevangenis. De 22-jarige Van der Sloot zegt te vrezen voor zijn leven. Dit melden Peruaanse media.

In ruil voor zijn overplaatsing naar een gevangenis op Aruba wil Joran de plek aanwijzen waar de verdwenen Natalee Holloway is verstopt.

Nadat Joran van der Sloot werd overgeplaatst naar de Castro gevangenis werd hij buiten opgewacht door enkele tientallen Peruanen die 'Moordenaar moordenaar' riepen en hem bekogelde met eten.

Hoop toch niet dat ze daar intrappen

Zie het al voor me, word die overgeplaatst zegtie niks, Joran in Aruba, geen bewijs Holloway, en niet terug naar Peru omdat er geen uitleveringsverdrag is, Joran vrij. :)

Gelukkig zie ik dit in werkelijkheid niet gebeuren, Joran blijft lekker waar die is.

Laatst bewerkt:
Of die mongooltje ontsnapt, hehe xD

Nouja als die overgeplaatst zou worden is ontsnappen niet eens meer nodig als die in Aruba zijn bek houd. :D

Niet geschoten altijd mis, briljante zet van Joran.
Edit: of niet als de rechter in peru dit meeneemt in de veroordeling en ziet als bekentenis dat de persoon Joran nog slechter doet lijken. :D

Laatst bewerkt:
Die Nathalie, zijn enige machtsmiddel. Oh ja, en zijn lijden, maar ik denk dat ze daar in Peru weinig medelijden kennen.

Wat kan Peru die Natalee nou schelen , gaat om Joran (en vermoorde) meer niet....

LIMA - Joran van der Sloot is nerveus en depressief en eet weinig. Hij slaapt op de grond, terwijl bewakers in de gevangenis hem een matras hebben gegeven. Dat hebben bronnen binnen de Peruaanse politie tegen de krant El Comercio gezegd.

Lullig voor hem, maar hij leeft nog. Zijn slachtoffers niet meer. Je bent echt een dombo als je geen controle hebt over je woedeuitbarstingen in dit soort landen en ja dan mag je aardig wat jaartjes gaan boeten. Denk overigens dat hij ook deze situatie weer aan het uitspelen is en vooral zo zielig mogelijk wil over komen. Mocht hij echt naar de klote gaan is er niks aan verloren.

Zo voel ik me momenteel ook, maar he, ik leef lekker in veilige Holland:D

zit hij nu alleen in een cel of met meerdere weet iemand dit ?

Terug
Naar boven