XXL Nutrition

Joran van der Sloot bekent moord

Edit; oops oud nieuws, laat maar. :p

Laatst bewerkt:
wat een mafkees is die gozer

warom bedekken ze hem met een handdoek wtf

Ze filmen daar echt alles, binnenkort live de gangrape waarin Joran door 6 Peruaanse hitmen wordt geraped. Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze dat ook zouden uitzenden.

Hoop dat hij verkracht word en aids krijgt, net zoals die andere mong**l een paar jaar geleden.

en laat de ratten hem daarna op knabbelen..langzame dood...eerst wat jaartjes zitten

aan de ene kant best raar dat dit zoveel media aandacht ineens krijgt daar..
alle dagen worden daar mensen omgebracht... waarschijnlijk zaten in dat busje bij hem lui die meer dan 2? op hun geweten hebben.. maar ja dat zijn lui van daar... geen buitenlander

ben benieuwd of ze dit ook doen met een of andere serie moordenaar ofzo..

aan de ene kant best raar dat dit zoveel media aandacht ineens krijgt daar..
alle dagen worden daar mensen omgebracht... waarschijnlijk zaten in dat busje bij hem lui die meer dan 2? op hun geweten hebben.. maar ja dat zijn lui van daar... geen buitenlander

ben benieuwd of ze dit ook doen met een of andere serie moordenaar ofzo..

Vergeet niet dat het om de dochter van een bekende zakenman/autocoureur gaat. Bovendien was hij ook nog eens bij de politiek in Peru betrokken.

ja dat snap ik allemaal niet..er is toch genoeg bewijs in zijn richting. wel of geen verklaring ..hij moet gewoon hangen. hier werkt alles zo krom...hoop dat het daar anders gaat

Tja, in zijn verhaal kun je een paar dingen op aanmerken: Hij zegt dat hij als eerste is geslagen, hij zegt dat zijn actie impulsief was en dan ook nog eens in verwarde toestand (driftbui), hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie toen hij zichzelf in de krant terug zag, hij heeft geen wapens gebruikt, en dan nog een paar dingen over hoe hij die Stefanie heeft leren kennen. Ik zeg toch dat de waarheid ietsje anders is, maar hij geeft nu iig toe dat hij haar heeft vermoord (oke, er is genoeg bewijs daarvoor)

2z6i1d1.jpg

Hij zegt zelf dat hij maar 1 klap heeft gegeven en haar heeft gewurgd maar dat is onmogelijk gelet op het trauma op het slachtoffer.

joran_730757i.jpg

Hij is dus echt zo lang als hij lijkt, komt niet alleen door die kleine agenten dus.

2m niet lang?

Wat een hoofd heeft die jongen ook!
Snap zowiezo niet dat hij vrouwen zo gek krijgt om mee te gaan naar zn kamer.
Gister zag ik op tv dat ze hem medisch gingen onderzoeken,en hij is ook nog zo vet als drek.

Terug
Naar boven