spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, weet het niet, ben zelf eigenlijk vrij rechts (maar niet voor populisten als wilders oid, verdonk moet ik nog afwachtenIsrael schendt constant de mensenrechten. Waarom sommigen hen verdedigen is voor mij een raadsel. Omdat toevallig 'links' de palestijnen steunt en de haat voor 'links'(en/of moslims) zo groot is dat ze automatisch de kant van de israel kiezen ?
Zit het zo ?
), maar ben toch geen voorstander van wat amerika/israel daar allemaal uitvreet en dan heb ik het niet alleen over israel, maar ook over coups etc. in omliggende landen.besef wel dat die moslimlanden ook niet allemaal even eerlijk behandeld zijn door amerika...Israel is fout.
Maar door de hypocriete hysterie die de moslim landen ten opzichte van dit conflict hebben, verdient dit land bijna mijn sympathie.
allah wilt dat Israel bestaat, want anders bestaat het niet![]()
Dat doen ze o.a. als gevolg van Palestijnse zelfmoordaanslagen:
Israel: West Bank Barrier Violates Human Rights (Human Rights Watch, 23-2-2004)
Dit bedoel ik dus met het hele verhaal vertellen...
Israel: West Bank Barrier Violates Human Rights (Human Rights Watch, 23-2-2004)
Dit bedoel ik dus met het hele verhaal vertellen...
Ja, nu ga je het zien cyan
Binnenkort wordt het tijd om kanten te kiezen
monsterlijk zwart-wit denken
het is geen zaak van kanten kiezen, die situatie ginder is veel te complex om zomaar de schuld bij één partij te schuiven.
Israel schendt constant de mensenrechten. Waarom sommigen hen verdedigen is voor mij een raadsel. Omdat toevallig 'links' de palestijnen steunt en de haat voor 'links'(en/of moslims) zo groot is dat ze automatisch de kant van de israel kiezen ?
Zit het zo ?
Nee dat zit niet zo, kerel.
Mijn haat naar moslims is net zo groot als die naar christenen of whatever....geen haat dus.
Maar ik kan geen respect voor mensen opbrengen die sneaky met een bomgordel de bus instappen en dan ONSCHULDIGE mensen opblazen.
Als Israel militair ingrijpt doen ze dat bewust op millitaire cq terroristische doelen met de intentie die mensen te vernietigen die voor onheil zorgen.
Dat er dan af en toe burgers meegenomen worden is erg klote maar zo werkt dat in oorlogstijd.
Die bom****ers kiezen alleen zwakke doelen uit die geen enkel verweer hebben en ook helemaal niks te vertellen hebben in de politiek dus hoe ****ing zinloos kan je bezig zijn?
Zwijgen is toestemmen... ik zeg dat als je een statement maakt je alles moet vertellen, is dat zoveel gevraagd? Waarom zou de media niet mogen berichten over terrorisme? Het moet niet gekker worden .Wanneer zegt hij dat Palestijnen niks gedaan hebben?
Hij komt er alleen niet 10x op terug omdat het dagelijks al in de diverse media gebeurt.
Dus laat me ff samenvatten: Wallonië verfranst al jaren grond van Vlaanderen, dus als wij Vlamingen onszelf nu hier en daar gaan opblazen als protestactie dan is dat ok, nee ok nu begrijp ik het helemaalEn de palestijnse aanslagen gebeuren als gevolg van hun onwettelijke bezetting.
Palestijnse aanslagen op de bevolking is ook gering ter vgl wat israel doet.
Wat die Joden doen is misschien niet goed te keuren...hoewel het mogelijk ooit hun grond was... maar dat je terrorisme goedpraat, dus het laf vermoorden van gezinnen die zelf geen macht hebben over wat hun politieke leiders en leger doen, dat kan dus niet he. Daar gooien ze alleen hun eigen ruiten mee in.Ze vermoorden vooral Joden in bezette gebieden, wat ze dus hen het recht geeft om wel te doden. Hoe ze dat doen maakt geen **** uit. Als ze wapens hadden, dan hadden ze dat gebruikt ipv zelfmoordaanslagen.
Joden nemen meer en meer bezette gebieden in en dat op een geweldadige manier terwijl de ganse wereld niets doet. Als palestijner raak je gefrustreerd en onderneem je zelf acties. Ze worden dagelijks onderdrukt en als een palestijn opstaat en vecht, dan wakkeren zij de vete aan...zo denkt men hier.
Dat die 'bom****ers' weerloze doelen uitkiezen is meer dan normaal. Als je niets in handen hebt, dan ga je toch ook niet eigenhandig de ultra moderne leger uitdagen. Dat is een ongelijke strijd.
Ach die Arabieren zijn ook geen lieverdjes...Het zegt al genoeg dat er tegen Israel iet van 70 resoluties zijn opgesteld door de VN waarin het geweld van Israel wordt veroordeeld tegenover zowel Libanon als de Palestijnen.
Following World War I and the dissolution of the Ottoman Empire, the region came under the control of the United Kingdom through the League of Nations. In 1947, the United Nations approved the partition of the British Mandate of Palestine into two states, one Jewish and one Arab. The Arab League rejected the plan, but on May 14, 1948, after numerous attempts to partition the land[2] and hostilities,[3] Israel declared its independence. Five Arab League countries (Egypt, Lebanon, Syria, Transjordan and Iraq) invaded Israel, sparking the 1948 Arab-Israeli War.
Israeli-Palestinian conflict - Wikipedia, the free encyclopedia