- Waardering
- 22
Goede bron
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er nou weer mis met die bron, schrijver John F. Burns is een gerespecteerde journalist.

En dan? Is dat een reden om te denken dat deze man leugens schrijft? De NY Times heeft een hoge reputatie en schrijft helemaal geen leugens. Het is niet omdat FOX de mensen brainswashed dat je heel de VS met al hun media over dezelfde kam moet scheren.

Zucht. Die journalist is betrouwbaar en schrijft voor een betrouwbare krant, die cijfers over Saddam kloppen. Hij is verantwoordelijk voor tienduizenden doden, dat is zelfs in de rechtzaak tegen hem bewezen.
Zucht. Die journalist is betrouwbaar en schrijft voor een betrouwbare krant, die cijfers over Saddam kloppen. Hij is verantwoordelijk voor tienduizenden doden, dat is zelfs in de rechtzaak tegen hem bewezen.
Ze zijn niet verder gegaan met de andere zaken omdat dit voldoende was om hem te laten hangen maar hij heeft nog tienduizenden Koerden vergast dat heeft de rechter gezegd en dan de oorlog met Iran waar nog eens honderdduizenden door stierven, maar goed als je dat niet meetelt omdat hij daarvoor niet in een rechtzaak veroordeelt is so be it.... Ik ben blij dat hij weg is uit Irak en het land nu tenminste een kans heeft om democratisch te worden.

Bewezen of onbewezen in de rechtszaal, Saddam heeft vele honderduizenden doden op zijn geweten. Om nog maar niet te spreken over de misschien wel een miljoen doden in Iran-Irak oorlog.
Nee klopt, maar na de oorlog was het hier ook een puinhoop. Toch denk ik dat we nu blij mogen zijn dat die oorlog er geweest is. Akkoord, de oorlog in Irak was vrij eenzijdig beslist en elke oorlog eist natuurlijk ongewenste slachtoffers, maar ik blijf erbij dat een dictator op termijn meer doden en ellende kan veroorzaken.Bewezen of onbewezen in de rechtszaal, Saddam heeft vele honderduizenden doden op zijn geweten. Om nog maar niet te spreken over de misschien wel een miljoen doden in Iran-Irak oorlog.
Of het land nu beter af is betwijfel ik, een groot gedeelte van de bevolking vind van niet in ieder geval. Denk dat zij daar het beste een uitspraak over kunnen doen.
Bij een veroordeling heb je heel sterk bewijs nodig tegen de beklaagde, bewijs was er wel degelijk, alleen was er voor een andere lichtere zaak sterker bewijs aanwezig en dus koos men om op dat pad verder te gaan. Zie dus niet in waarom zeggen dat het bewezen is (er waren genoeg getuigen) gelul is. Hij was er niet voor veroordeeld, maar iedereen kent de cijfers over het dodenaantal in Irak onder zijn regime, dus het heeft weinig zin om die cijfers nog tegen te spreken.Dat zal me aan m'n reet roesten...... Hij komt met bewezen in de rechtzaal en dat is gewoon gelul!!!
Het staat vast dat hij van de linkse kerk is, idem VPRO: anti-Amerikaans, anti-Israel en dus alle baat bij een gekleurde reportage. Maar vooral mensen blijven verdedigen die onschuldige families uitmoorden om een stukje land en met als drijfveer hun geloof![]()
Ze bekijken het op een heel andere manier in elk geval. Het gaat niet zo zeer om gelijk of ongelijk, maar eerder: wat laat je zien en hoe interpreteer je het. Het valt toch op dat links de kant van de Palestijnen kiest en rechts de kant van de Joden. Geen van beiden hoeven 100% gelijk te hebben, misschien zijn ze beiden wel deels fout?Dus omdat het van de VPRO is, kan het niet op waarheid berusten?
Kan de 'linkse kerk' ook niet eens gelijk hebben of is dat alleen weggelegd voor de liberalen?
Ik wacht af.